Söker komplett VR (odyssey+,rift etc)

Permalänk
Medlem

Söker komplett VR (odyssey+,rift etc)

Söker ett komplett väl fungerande VR kit som fungerar bra, gör inget om de är repor där de inte hindrar funktion.

Helst ett kit som är enkelt och användarvänligt men priset tilltalar mest. Ser helst en affär runtomkring göteborg trakterna +-10mil ca.
Men är öppen för förslag angpende ev. köp med frakt inblandat.
Hojta till med vad ni har och vad ni vill ha för paketet. Inget över 4,000:- om det inte är något fräckt tillbehör till.

Pm eller skriv i tråden.
Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv

Ett stycke Oculus Rift finnes med två torn och två hand kontroller i nyskick. Finns även två st VR covers där den ena är helt oanvänd.
Kartongen finns kvar och digitalt kvitto från Oculus, köpt mitten av 2017 och använt ca 70 timmar.
En hel del spel medföljer också via Oculus kontot.

Kom med bud

Permalänk
Medlem

Bättre du skriver här eller i PM med vad du vill ha så tar vi det vidare därifrån. Mvh

Permalänk
Inaktiv

Urdålig att sätta priser. Så sagt, kom med bud.

Permalänk
Medlem

Är mer intresserad av odyssey+ mer för jag verkligen ogillar kablar och hört av rift behöver 3 sensorer för att funka mer optimalt, ingen aning. Aldrig använt VR. Vill veta mer vad andra har först. Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Oki dokie

Permalänk
Medlem

Säg 3000 tills jag vet mer då!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Funderar på att sälja ett HTC Vive i fint skick tillsammans med tillbehöret Deluxe Audio Strap, 2 kontrollers och 2st Lighthouses. Släpper det direkt för 4000kr, finns i Lidköping om du vill hämta. Kan eventuellt ordna med frakt om det inte blir för dyrt då alla kartonger finns kvar.

Visa signatur

i7 3930K - Noctua NH-D14 - MSI 1080 - Asus Sabertooth x79 - Corsair Vengeance DDR3 LP 4x4GB - Crucial MX100 256GB - AOC q2770Pqu 1440p - Corsair RM650x - Fractal Design R5 - Logitech G403 - Filco Majestouch-2 - Denon AVR-2113 - Dali Zensor 1

Permalänk
Medlem

Har ett komplett HTC Vive-paket med ordinarie kablar och låda inkl. mounting-brackets för att montera lighthouses på väggen, inköpt för 3 år sen, men ytters lite använt. Kan sälja för 3000kr + frakt. 2 kontroller och 2 lighthouses ingår. Finns i Umeå så det blir väl antagligen att skicka via posten tyvärr, men det är mer än tillräcklig vaddering i originalförpackningen.

Visa signatur

Motherboard: MSI Z97 Gaming 3 | CPU: Intel Core i7 4790k @4,4GHz | CPU Cooler: Corsair h100i | GPU: MSI GeForce GTX 1080 8GB Gaming X | Case: NZXT H440W Silent Ultra Black/Red | RAM: 32GB DDR3 | SSD's: Samsung 840 EVO 250GB + 128GB | HDD's: 2tb 7200RPM + 6tb 5600RPM

Permalänk
Medlem

Låter de gå någon dag till innan jag bestämmer mig, tack för samtliga än så länge 😊 mest sugen på @jamzam

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har du hittat något VR-set? Har ett Oculus Rift, Touch och tre sensorer jag tänkte sälja. Bor i Göteborg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qeeper:

Har du hittat något VR-set? Har ett Oculus Rift, Touch och tre sensorer jag tänkte sälja. Bor i Göteborg.

Inte ännu, fortfarande aktuellt! Fått lite överpris pm och en del goda erbjudande hör men lite svårt att bestämma. Vad vill du ha för ditt? Gbg är nära och bra vilket ör gött!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@dixonk: Jag sålde det idag tyvärr. Men det finns ganska många Oculus till liknande pris, 3000-4000 på facebook marketplace och blocket.