/Bytes - Philips BDM4350UC 4K 43" - Söker nya skärmar(Bytes/Köpes)

Permalänk
Medlem

/Bytes - Philips BDM4350UC 4K 43" - Söker nya skärmar(Bytes/Köpes)

Tjena,

Sitter idag på en Philips BDM4350UC 4K 43"-skärm som jag använt men skulle vilja byta till en setup med flera skärmar istället. Kartong finns till denna skärm och är i fint skick, har inte gjort någon skallgång men har inte sett några pixelfel.

Startbud: 2500:-

Söker efter 2 nya skärmar, eventuellt 3 st.

Skärm 1
27" 144 Hz skärm - Inget avancerat så utan vill ha något mellan 700-1500:- beroende på skick, modell osv.

Skärm 2
24/27 "vanlig" 60Hz skärm i FHD eller 2K, gärna schysst design med mindre ramar. Prislapp mellan 500-1000:-. Kan bli aktuellt med två skärmar av denna typ.

Kan tänka mig byta min skärm mot en annan skärm + pengar och har du rätt setup kan jag tänka mig min skärm + pengar mot din setup. Sitter du på ett stativ för flera skärmar vore det guld värt!

Jag finns i Stockholm och med smidighet görs affär i närområde.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@chrippe7: Kan hämta vilken dag som helst för 2500kr

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk

@chrippe7 Jag höjer till 3000: - kan också hämta när som helst.

Varför gör du dig av med skärmen om jag får fråga?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BullMackan:

@chrippe7 Jag höjer till 3000: - kan också hämta när som helst.

Varför gör du dig av med skärmen om jag får fråga?

För att jag vill kombinera programmering med "vanligt användande" som spelande osv. Lite svårt att lira CS med bra stats på denna skärm haha 😅
Noterat bud! Just nu är det bästa erbjudandet, låter det gå någon dag till men vill gärna ha de löst i veckan om möjligt!

Edit: Kan väl tilläggas att tjejen gärna vill ha något som inte tar upp halva vardagsrummet 😆

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Curemylife:

@chrippe7: Kan hämta vilken dag som helst för 2500kr

Högre bud ovan på 3000:-. Tack ändå!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Är skärmen såld nu?

Annars kan jag tänka mig att lägga ett bud på 3900:- om det är över vad som har bjudits hittills

Permalänk
Medlem
Skrivet av BullMackan:

Är skärmen såld nu?

Annars kan jag tänka mig att lägga ett bud på 3900:- om det är över vad som har bjudits hittills

Högsta bud just nu. Tänkte avsluta auktionen kl 18:00 ikväll så är man välkommen att hämta skärmen ikväll alternativt i veckan. Vart i Stockholm finns du?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Kommer från Uppsala kompis, ifall jag vinner auktionen

Skickades från m.sweclockers.com