Permalänk
Medlem
Skrivet av pre-dator:

Kanske för mycket begärt, men var har ni fått detta ifrån att han gjort 7 hjärttransplantationer? (annat än skämtsidor)

Jag är inte nog man för att vara domare över vilka sidor som är "skämt" el inte, iaf inte i detalj sida för sida för sida..
Det måste jag erkänna men visst du har en poäng i att det kan vara helt felaktigt, men så igen mycket läckt av tex Wikileaks m.f har också kallats konspirationer och strunt utan officiella källor i väst likväl som många av de stösta nyhetetskanalerna så man måste välja själv vilka källor man tror på el inte antar jag?

Det är ju inte viktigt i sig självt bara lite prat på konspirations delen av forumet, inte som 911 direkt där om något gått fel till så måste det avslöjas då tusentals människor dog som en direkt konsekvens och många, många fler indirekt som en del av invasioner etc och lägg därtill lidandet hos alla nära.

Jag tror iofs inte att David skulle ställa sig upp och annonsera ut det till hela världen om det nu vore sant, det är ju bara för dumt och kan alltid komma tillbaka och bita en i röven senare, jag menar den helt givna följdfrågan skulle ju inte varit helt lätt att svara på på ett till fredställande sätt, det betyder iofs inte att det är sant heller.

Fast ang media så kanske en bättre fråga vore hur många gångeman kan slå en 6:a på tärningen i rad, för där är en jäkla massa tillfälligheter om alla "konspirationsteoretiker" alltid skulle ha fel varenda gång det är något det är ju inte ens troligt. Inte för att du sa så nu alls jag bara la till det då många av oss verkar så låsta i sin världssyn att vi ibland missar rent uppenbara saker. Man får konstant ha det åtanke antar att jag, media idag är ju också träligt hur mycket kommer inte direkt från tex Reuters i väst idag och sen bara matas ut från samma kabel

Den här är bara för fantastisk men finns betydligt längre klipp där repetitioner når nivå absurdum men där finns ändå försvarande papegojor a'la Youtube som blint vägrar tro att dom här reportrarna beordrats att ta upp just ämnena dom alla upprepar? Det är inte konspiration och heller inte viktigt per se, bara en poäng om att när våra "nyheter" idag ser ut på det här sättet så vore man ju i min mening lättrurad om man inte ifrågasätter saker ibland utan bara sväljer allt med hull och hår?

https://www.youtube.com/watch?v=dAkxR9T01pw
https://www.youtube.com/watch?v=8p7RnDQwFRw
https://www.youtube.com/watch?v=dZElSajQdOo

Ibland händer det att saker läcker ut som är sanna, dvs konspirationer och har alltid förekommit och kommer nog alltid så göra. Finns folk som alltid tror på allt dom hör samt folk som aldrig tror något om det inte kommer direkt från media el våra politiker, men världen är ju knappast svart el vit. Som tex Trump och Ryssarna som är bakom varenda hörn idag, som sagt absurdum men många sväljer det med hull och hår och jag försvarar varken Trump el Putin tror ingen av dom är några gullegossar, andra gapar nazi åt folk dom anser är högerextrema i tid och otid och har inte ens pejling på vad förkortningen ens står för men på internet kan vi alla vara super smarta och expert på allt. In Absurdum täcker inte upp.

Permalänk
Avstängd

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/BpRkE/vittne-isoleringen-...
https://www.youtube.com/watch?v=RirJAvX9EMw
Har inte rasat ännu hur förklarar ni detta?

Building7 går ner men inte denna.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av gabriel15:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/BpRkE/vittne-isoleringen-...
https://www.youtube.com/watch?v=RirJAvX9EMw
Har inte rasat ännu hur förklarar ni detta?

Building7 går ner men inte denna.

Ja detr är ju samma byggnad. Identiskt med samam uppsättning möbler och andra förutsättningar så det kan ju bara bli et utfall då.
Eller näää, så var det ju inte :).

Att olika byggnader med en mängd olika förutsättningar och påverkande faktorer inte leder till identiska förlopp vid olycka visar bara att förutsättningarna inte är likadana.
Mer än så går inte att dra några välgrundade slutsatser kring. Än mindre i nuläget.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabriel15:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/BpRkE/vittne-isoleringen-...
https://www.youtube.com/watch?v=RirJAvX9EMw
Har inte rasat ännu hur förklarar ni detta?

Building7 går ner men inte denna.

För att dra en chansning utan någon somhelst aning:
London: Stomme av betong och byggt med bättre standarder etc..
Building 7: Stomme av trä/metall och byggt med sämre standarder etc..

Slutsats: Ingen vet(utom forskarkåren på Youtube).

Visa signatur

Bara gammalt skräp...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bardbard:

För att dra en chansning utan någon somhelst aning:
London: Stomme av betong och byggt med bättre standarder etc..
Building 7: Stomme av trä/metall och byggt med sämre standarder etc..

Slutsats: Ingen vet(utom forskarkåren på Youtube).

Ja det förklarar varför den rasade om man hade byggt den i trä, bra alternativ fakta där

Av tusentals höga byggnader som brunnit har bara building 7 rasat.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av gabriel15:

Av tusentals höga byggnader som brunnit har bara building 7 rasat.

Källa på det?

Visa signatur

"The more you learn, the more you realize how little you know."

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabriel15:

Ja det förklarar varför den rasade om man hade byggt den i trä, bra alternativ fakta där

Av tusentals höga byggnader som brunnit har bara building 7 rasat.

Nu tror ju givetvis inte jag heller att det var en träbyggnad mitt I central New York
Vad som egentligen hände var att fastighetsägaren stod inför ett stundande stambyte I huset samt endel problem med mögel nere I källaren. Ganska tråkig utgift tyckte fastighetsägaren så denne riggade upp bomber I huset(hans brorsas fru's kompis kusin jobbar ju ändå med rivningsarbeten så det var ju en baggis att få tag på "riktiga" saker).
Tack vare sin tjänstgöring under Kuwaitkriget(pilot på Apache) så kom han I kontakt med Usama Bin Laden. De flog vilse med helikoptern och hamnade I Pakistan. Usama tyckte synd om dem så de fick bränsle och karta etc för att ta sig tillbaka till flygbasen.
Kriget tog ju slut men fastighetsägaren hade ju fått en ny BFF!
Tillbaka till starten av 2000 då... Det vore ju märkligt att detonera byggnaden utan en orsak(försäkringsbolaget skulle aldrig gå med på det) så han tog kontakt med sin BFF igen via messenger. Då Usama hade fått provflyga en Apache så tyckte fastighetsägaren att Usama stod lite I skuld till honom(det är ju ändå det coolaste man kan göra). De kokade ihop hela 9/11-planen och resten är som man sager historia
Fastighetsägaren slapp göra stambytet samt ta reda på möglet. Vad jag vet så köpte han en liten gård(får) på Irland för försäkringspengarna och lever nu lycklig I sitt mögelfria hus.

Visa signatur

Bara gammalt skräp...

Permalänk
Medlem
Skrivet av bardbard:

Nu tror ju givetvis inte jag heller att det var en träbyggnad mitt I central New York
Vad som egentligen hände var att fastighetsägaren stod inför ett stundande stambyte I huset samt endel problem med mögel nere I källaren. Ganska tråkig utgift tyckte fastighetsägaren så denne riggade upp bomber I huset(hans brorsas fru's kompis kusin jobbar ju ändå med rivningsarbeten så det var ju en baggis att få tag på "riktiga" saker).
Tack vare sin tjänstgöring under Kuwaitkriget(pilot på Apache) så kom han I kontakt med Usama Bin Laden. De flog vilse med helikoptern och hamnade I Pakistan. Usama tyckte synd om dem så de fick bränsle och karta etc för att ta sig tillbaka till flygbasen.
Kriget tog ju slut men fastighetsägaren hade ju fått en ny BFF!
Tillbaka till starten av 2000 då... Det vore ju märkligt att detonera byggnaden utan en orsak(försäkringsbolaget skulle aldrig gå med på det) så han tog kontakt med sin BFF igen via messenger. Då Usama hade fått provflyga en Apache så tyckte fastighetsägaren att Usama stod lite I skuld till honom(det är ju ändå det coolaste man kan göra). De kokade ihop hela 9/11-planen och resten är som man sager historia
Fastighetsägaren slapp göra stambytet samt ta reda på möglet. Vad jag vet så köpte han en liten gård(får) på Irland för försäkringspengarna och lever nu lycklig I sitt mögelfria hus.

Bullshit, finns inte en chans att det där är sant.

Det är Skottland som har alla får, på Irland finns det bara en väldans massa kor.

Och potatis.

Visa signatur

E6750 - XFX 9800GTX+ OC - Gigabyte GA-P35-DS3 - 2*1GB Corsair VS PC2-5300 - Samsung Spinpoint 400GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av bardbard:

För att dra en chansning utan någon somhelst aning:
London: Stomme av betong och byggt med bättre standarder etc..
Building 7: Stomme av trä/metall och byggt med sämre standarder etc..

Slutsats: Ingen vet(utom forskarkåren på Youtube).

Ja det är ju inte enbart HEM + HD/f iaf, jobbar numer enligt bla ISO 1090 och bärande stålkonstruktion (alla skrapor har någon form av stålkonstruktion det är ända sättet att bygga högt idag, iaf med bibehållen budget) och kan säga att det sjukt mycket att tänka på och skyhöga krav på all bärande konstruktion vi smäller upp, av naturliga skäl.

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Jag tror att man förbereder mänskligheten att bli interplanetärisk (eller vad det heter, alltså boende på fler än en planet). Det kan ta lång tid innan det är dags, men förändringarna som vissa anser "krävs" är så genomgående att förberedelserna tar lång tid. Man har redan börjat, det är så jag tolkar politiken idag.

Till en början: allra först, vaka "eliten" (de som gör tankejobbet och deras närmaste, plus alla som behövs för att utveckla och upprätthålla politik, samhällsstrukturer, ekonomi, teknologi, medicin, forskning) men skapa en massiv underklass som kan göra jobbet tills dess att så mycket som möjligt av dem ersätts av AI. De behöver vara så enhetliga och lättkontrollerade som möjligt. Ta deras lojalitet från särskilda grupper (nation, religion, etnisk kultur) och gör deras intressen mera kortsiktiga. Motverka stark identitet till den egna gruppen ("vi Svenskar ska minsann inte...!"), t.ex. genom enorma vågor av "flyktingar" och genom att motverka överdrivet hoppfulla nationalstater. Skapa politiska enheter som är större och större, och därmed lättare kan koordineras till interplanetära projekt och mål. Till en början, gör EU till en federal sammanslutning.
Motverka religion. Förmå gemenskaper som har det bra att göra sig villiga att öppna sig för gemenskaper som har det mindre bra, så att genomsnitts-inkomst, särskilt i väst, blir mera lik. Befodra relationer över kulturella, religiösa och etniska gränser.

Motverka nya starka klaner = se till att människor lever mer eller mindre som individer, så att alla människor måste börja på i praktiken en ny kula. Endast fina hus (Rotschild, Rockerfellers, Clintons, Trumps, och så vidare) får öka exponentiellt, vilket kräver stark kontinuitet över generationer. Alla andra ska fostras att tänka att det är något jävligt fult ("patriarkat"). När människor inte jobbar för en social enhet, utan för njutning (gaming, resor, status, ligg) och "karriär", så kan de inte ta sig någonstans utan jobbar i praktiken bara för att nära eliternas överstrukturer.

När förverkligandet av detta börjar närma sig, och du har eliter i varje stad som har koll på läget och lever väl (tvärtemot hur vanligt folk lever: de slösar inte tid på social media, de äter inte modifierad skitmat, de lägger enorm tid på sin familj och sina sociala enheter, de knegar inte) och en underklass som kortsiktigt lever för att shoppa den nya Zlatan-parfymen på KICKS, börja jobba successivt för att förminska majoritets-underklassen, för den kommer bara behövas i en övergångstid, dessutom blir den farlig när den blir för stor, dessutom kommer den troligen bli successivt allt mindre intelligent (det händer redan). Uppmuntra preventivmedel. Sänk familjestorleken.

En extrem del av detta tror jag är att destabilisera samhällen något. Eliter påverkas inte, för de har helt egna strukturer av sjukvård, utbildning, trygghet, karriär.

Det här händer redan. De som vill haxa systemet bör leva precis tvärtom från vad andra säger.

*Ackumulera pengar, för de ökar exponentiellt. Köp ingen skit, du behöver det inte.
*Bilda stor familj, för du kommer behöva nätverk när samhällets resurser inte finns där för dig.
*Bilda familjetraditioner som förmedlas över generationer. Det är det enda pålitliga sättet att ge sina barn en värdig framtid. Var patriarkal, i.e. styr familjen till att värna sig själv och sätta familjens intressen först.
*Motverka globalismens utbredning. Konsumera inte vanlig media. Rösta inte för NATO, Euro, massinvandring, och så vidare.
*När AI kommer på ett större sätt, se till att vara kompetent på något som inte omedelbart kan ersättas. Detta är ännu viktigare för dina barn.
*Se till att successivt sätta dig i strukturer som är oberoende av våra offentliga strukturer. Vår sjukvård kommer inte hålla trycket, och definitivt inte vår utbildning eller säkerhetsväsen. Det som kommer skilja underklass från överklass är hur väl du lyckas göra dig oberoende av den Svenska staten. Svenska staten är lite som titanic nu. Drick champagnen och sug ut märgen ur hummern så mycket du kan, så att du har så mycket energi som möjligt när det är dags att byta till livbåt.
*Det grundläggande. Ät inte skit, träna, studera. Var inte en individualist. Var trogen din kvinna. Om du inte har en kvinna, hitta en att gifta dig med. Jobba inte ihjäl dig, överskottet du jobbar fram kommer ändå gå till globalistisk expansion. Uppenbarligen, se till att vara kapabel att försvara din familj i så hög grad som möjligt. Det är inte en slump att vi sett så många post-apokalypsfilmer det senaste decenniet och att så många blir preppers. Människors underliggande sentiment är att år ~2000 var peak-trygghet i västvärlden. Jag skulle tro att vi nu har ett århundrade av en stor indelning, mellan en alltmer priviligierad överklass (som inte bara handlar om pengar utan om utbildning och socialt kapital) och en alltjämt fördummad och snart söndertuggad underklass. Vi talar inte jag-jobbar-på-fabrik underklass utan en underklass vars individer knappt har hållbara familjeband, ingen förståelse eller språk eller utbildning, ingen kontinuitet framåt eller bakåt, inga traditioner bortom blackfriday, ingen förmåga att sätta sig själv fri, och som inte kommer ha andra utsikter än att bo i NOGO-zoner och sitta i vårdkö i ett år för att få hjälp, vars barn kommer sitta i klasser där hälften tar ADHD-medicin därför att de inte fått möjlighet till en trygg anknytning till sina föräldrar.

Vårt minsta problem är om WTC är sant eller inte.

Permalänk
Medlem

Har vi några Antivaxxers här inne?

Permalänk
Medlem

@CSM101: Du missade årsdagen för tråden med 11 dagar

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zicsoen:

@CSM101: Du missade årsdagen för tråden med 11 dagar

Är väl längre än så då tråden startades 2009-03-18?

Permalänk
Medlem

@CSM101: Äsch läste fel oavsett såg jag nu... Tänkte annars mest på att senaste inlägget före ditt var för typ ett år och ett par dagar sedan.

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Avstängd

Äsh, kör igång vetja, denhär tråden var underhållande.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Medlem

Intressant tråd!

Fanns ett inlägg nyligen här på SweClockers med "bevis" på att jorden är platt, som togs bort efter att tråden spårade ur helt och hållet. Hittade samma inlägg på ungdomar.se, verkar ha kopierats därifrån:

https://ungdomar.se/forum/thread/en-foerklaring-av-var-platta...

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Intressant tråd!

Fanns ett inlägg nyligen här på SweClockers med "bevis" på att jorden är platt, som togs bort efter att tråden spårade ur helt och hållet. Hittade samma inlägg på ungdomar.se, verkar ha kopierats därifrån:

https://ungdomar.se/forum/thread/en-foerklaring-av-var-platta...

Nytt konto som klippte in nåt personen hittat nån annanstans , troll...

Visa signatur

Lian Li PC-V2120B | ASUS X79-Deluxe | Intel 4930K + EK 360 | Corsair 4x8GB 1866MHz VENGEANCE LP | EVGA Geforce GTX 1080 Ti FTW3 SLI | Corsair AX1200i | Intel 530 240GB + Samsung 860 EVO 1TB + några TB blandad mekanik | Dell U2711 | Synology DS 411j

Permalänk
Avstängd

Kategorin underhållande troll.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_sQuinty:

Nytt konto som klippte in nåt personen hittat nån annanstans , troll...

Finns många konspirationsteorier som är intressanta att studera och vars upplägg om en fantasifulla är svåra att motbevisa, att jorden kunde vara platt tillhör inte dom.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Intel i9-12900K Cooler: Asus TUF Gaming LC 240 ARGB MB: Asus TUF Gaming Z690 Plus Wifi D4 GPU: Asus TUF GeForce RTX 3080 Ti 12GB Case: In Win D-Frame HD: Intel Optane 900P 280GB, WD Black SN850 1TB Mem: Kingston Fury Beast RGB 3600MHz CL17 32GB PSU: Corsair AX760 OS: Win11 Pro

Permalänk
Avstängd

Nä, kör någonting roligt i stället, typ att Klaus Nomi var en budbärare från yttre rymden eller något, det är intressantare att läsa om.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Inaktiv

Kvinnor finns ej, det är bara män som låtsats vara kvinnor. Varför tror ni annars de har skilda omklädningsrum? Jo för att vi ej ska avslöja dem att de också är män och har en....

Problemet med all annan konspiration är att den snabbt faller in under politik vilket vi ej ska diskutera.

Nå den lilla konspiration jag har är att Palmeutredarna medvetet gör allt vad de kan för att hålla deras budget uppe. Missförstå mig inte, jag tror de har gjort så gott de kan för att komma framåt. Men nu efter 33år så känns rubriker som att de ska börja undersöka en walkie-talkie som de hittade då som om det är några idioter som utreder, varför inte göra det tidigare https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Xg9MKB/walkie-talkie-inl...

Permalänk
Medlem
Skrivet av CSM101:

Har vi några Antivaxxers här inne?

Tycker faktiskt att vi ska kalla dem för "Pro-plague", visst kommer från någon skämtsite ... men beskriver mer rättvist vad det står för.

Visa signatur

Dator: MSI X570 Tomahawk, AMD 5600x, 64 GB RAM, 2xNVMe, 2xSATA SSD, 10 GBit NIC, Grafik Nvidia 3060 12 GB RAM
Skärm: Dell U3821DW 38" ultrawide Bärbar dator: MBA M1
Synology DS1821+ (10Gbit) - Dockers, VM, Surveillance Station 9 kameror
DS3612xs (10Gbit) - Backup sparas till denna från ovan
Skrev jag något vettig? "Tumme up":a så vet jag att det fanns nytta i min post.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon159643:

Nå den lilla konspiration jag har är att Palmeutredarna medvetet gör allt vad de kan för att hålla deras budget uppe. Missförstå mig inte, jag tror de har gjort så gott de kan för att komma framåt. Men nu efter 33år så känns rubriker som att de ska börja undersöka en walkie-talkie som de hittade då som om det är några idioter som utreder, varför inte göra det tidigare https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Xg9MKB/walkie-talkie-inl...

För att den lämnades in till inredarna för en knapp vecka sedan?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av keyser:

För att den lämnades in till inredarna för en knapp vecka sedan?

Det var ett exempel och det stod att den hittades 2 dagar efter mordet, d.v.s för 33år sedan.. De borde ha valt ett snabbare postbud mellan avdelningarna.. DNA spår var inget som precis har upptäckts man kan undersöka nu i år.
Nå jag tror inte alls att de har misskött sig mer än vad som G.W Person etc har nämnt, men det är så mycket spår på senare tid som man undrar om de ej redan har kolla upp dessa. Och det nu främst handlar om att skapa nya tidningsrubriker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon159643:

Det var ett exempel och det stod att den hittades 2 dagar efter mordet, d.v.s för 33år sedan.. De borde ha valt snabbare frakt..
Nå jag tror inte alls att de har misskött sig mer än vad som G.W Person etc har nämnt, men det är så mycket spår på senare tid som man undrar om de ej redan har kolla upp dessa.

Fast, den hittades inte av utredarna?
Den hittades av ett "grabbgäng", som en författare sedan lyckades kontakta och få tag på walkie talkien, som han sedan lämnade in, för en vecka sedan. Varför grabbarna sitter och håller på en walkietalkie i 33 år innan man kommer på att den kan vara intressant, det är en annan femma.

Permalänk
Medlem

Man måste tänka på att vid den tiden på 80-talet så sprang många runt med 27MHz walkie-talkies och det var innan mobiltelefonens tid. Helt enkelt ett sätt att komma i kontakt med kompisar.

Risken är ganska stor att denna helt enkelt är ett blindspår. Det gick att köpa enkla varianter av dessa på Josefssons och Ellos när det begav sig. Första frågan efter att ha kollat eventuella spår är om den faktiskt funkar överhuvudtaget - kanske var det någon som kasserat den. Kan visserligen vara någon som slarvat också.

Permalänk
Medlem

Innan Notre Dame var det annan kyrka som brann. Sedan Notre Dame. Och igår blev flertalet kyrkor och hotell sprängda i Sri Lanka. Någon som försöker trigga de olika religionerna att hata varandra och kriga eller vad är det som pågår tror ni?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TimeCommando:

Innan Notre Dame var det annan kyrka som brann. Sedan Notre Dame. Och igår blev flertalet kyrkor och hotell sprängda i Sri Lanka. Någon som försöker trigga de olika religionerna att hata varandra och kriga eller vad är det som pågår tror ni?

Denna frågeställning är som att söka sanningen om Matrix, svaret finns där ute men efter avslöjandet kan det bli som Cypher säger ”varför tog jag inte det blå pillret”.

”ignorance is bliss”

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Intel i9-12900K Cooler: Asus TUF Gaming LC 240 ARGB MB: Asus TUF Gaming Z690 Plus Wifi D4 GPU: Asus TUF GeForce RTX 3080 Ti 12GB Case: In Win D-Frame HD: Intel Optane 900P 280GB, WD Black SN850 1TB Mem: Kingston Fury Beast RGB 3600MHz CL17 32GB PSU: Corsair AX760 OS: Win11 Pro

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av TimeCommando:

Innan Notre Dame var det annan kyrka som brann. Sedan Notre Dame. Och igår blev flertalet kyrkor och hotell sprängda i Sri Lanka. Någon som försöker trigga de olika religionerna att hata varandra och kriga eller vad är det som pågår tror ni?

Jag har ju min teori och den är lika enkel som den är oemotsägbar:

https://www.dailymotion.com/embed/video/x306xvn

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion