Bilder på ditt senaste inköp (2019) [inga produktbilder]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2013
Skrivet av nobleman:

Detta är en 2002 har gått 17000 mil .
Fick ge 50000.
Är du längre än,186 cm så kan de bli tajt att få plats

Mini cooper kommer med fles olika motorer.90,115,163 och 170 hästar

Du betalade alldeles för mycket för din Cooper S om den nu inte är fullt utrustad

Ryzen7 1700@3.9Ghz | STRIX B350-F | 16GB@3200Mhz | R9 280X

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
kävlinge
Registrerad
Nov 2009
Skrivet av UltraPro:

Du betalade alldeles för mycket för din Cooper S om den nu inte är fullt utrustad

Har r bland annat panorama taket. Vet faktiskt inte vad de finns för extra utrustad i dessa bilarna

Bilen är kommer ifrån en bilfirma tyvärr .ny besiktad o ny servad .

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kallhäll
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av Microapple:

Blev att köpa en AC då lägenheten redan nu i april börjar bli för varm
Såg inlägget från @Leafo så det fick bli en Tectro TP2020, kyler min etta på 47m² riktigt bra
https://i.imgur.com/Qs0YAOm.jpg

Låter den mycket? Har själv samma problem. Etta på 5:e våningen och bara fönster åt söder så solen ligger på hela dagen. Jobbar dessutom natt så måste försöka sova då

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2013
Skrivet av nobleman:

Har r bland annat panorama taket. Vet faktiskt inte vad de finns för extra utrustad i dessa bilarna

Bilen är kommer ifrån en bilfirma tyvärr .ny besiktad o ny servad .

Ett tips är att kolla vad andra liknande bilar sålt för innan eller kolla upp bilen på Bilpriser.se. Väldigt fin bil dock

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
kävlinge
Registrerad
Nov 2009
Skrivet av UltraPro:

Köpte min första "sportbil"
https://i.imgur.com/8UAvhul.jpg

copper s eller jcw ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2013
Skrivet av nobleman:

copper s eller jcw ?

Cooper S med JCW avgasrör och 17% Pulley reduction, dock var jag ute efter GP varianten som det inte finns så många av i Sverige.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun och Bromma
Registrerad
Nov 2016

Har länge spanat efter en airbag väst till mc o när jag väl såg en för halva priset så var jag bara tvungen att slå till extra glad att den är mer customstuk också så den passar hojen man åker

Dator 1: Win10 PRO | Intel I5 6600K | MSI Krait Gaming 3x | Asus Strix 1070 | Deepcool Captain 120 White | Corsair Vengeance 16gb LED

Dator 2: Win 10 PRO | I9 9900K | Asus Z390-F | Asus Strix 1080ti OC| Deepcool Captain 240 RGB | Corsair Vengeance 16gb RGB PRO

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Dalarna
Registrerad
Okt 2013
Skrivet av Perrablerra:

Låter den mycket? Har själv samma problem. Etta på 5:e våningen och bara fönster åt söder så solen ligger på hela dagen. Jobbar dessutom natt så måste försöka sova då

Ja, det är inget jag kan sova till iaf, kanske under extrema förhållanden. 😞

Skickades från m.sweclockers.com

Chassi: Fractal Design Arc Midi R2 Moderkort: ASUS Z97-A ATX CPU: i5 4690K @3,5GHz CPU-kylare: SilverStone Argon AR01 RAM: VENGEANCE LP 4x4GB GPU: Sapphire Radeon R9 290 TRI-X OC 4GB PSU: EVGA Supernova G2 750W SSD: Samsung EVO 840 250GB HDD: Seagate Desktop HDD 7200rpm 2TB Skärm: ASUS MG279Q @2560x1440

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2013
Skrivet av Paddglutt:

Har länge spanat efter en airbag väst till mc o när jag väl såg en för halva priset så var jag bara tvungen att slå till extra glad att den är mer customstuk också så den passar hojen man åker

https://i.imgur.com/1PozILX.jpg

Får man fråga var man kan hitta airbag västar för halva priset?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun och Bromma
Registrerad
Nov 2016

@UltraPro: Hittade min på nilssonsmc.se tror dem fortfarande rear ut vissa modeller

Dator 1: Win10 PRO | Intel I5 6600K | MSI Krait Gaming 3x | Asus Strix 1070 | Deepcool Captain 120 White | Corsair Vengeance 16gb LED

Dator 2: Win 10 PRO | I9 9900K | Asus Z390-F | Asus Strix 1080ti OC| Deepcool Captain 240 RGB | Corsair Vengeance 16gb RGB PRO

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2015

Sigma 150-600mm, kändes som en rimlig panoramalins att leka lite med över sommaren.

Bara fanboys kallar folk för fanboy!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Sep 2011

Villhöver lite bättre temps.

//C

Fractal Define Mini C l Be Quiet Pure Power 11 600W l Asus Prime B350M-A l AMD Ryzen 2600X l Samsung 860 500Gb M.2 l Corsair Vengeance LPX 2x8Gb 3000MHz l EVGA RTX 2070 XC Ultra l Acer Predator XB240HB

twitch.tv/juus1

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Sep 2002

Nytt tgb, börjat köra med lägre sens i de shooters jag spelar och behöver mer plats för musrörelser:

Intel Core i5 8400 * Corsair LPX 16GB 3000MHz * MSI Z370 Gaming Pro Carbon * Gigabyte Aorus GTX 1080Ti * Samsung 970 EVO 500GB + Samsung 850 EVO 250GB + Samsung 860 EVO 500GB * Fractal Design Define S * Corsair RM750x

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Knivsta
Registrerad
Nov 2002
Skrivet av veckans:

Nytt tgb, börjat köra med lägre sens i de shooters jag spelar och behöver mer plats för musrörelser:

https://i.imgur.com/6ix1fF0.jpg

Vad är det för tangentbord, och var köpte du det?

Frontend-utvecklare @ Schotte Systems AB
LinkedIn | Github | Golf blogg
Dator: Microsoft Surface Book 2 | Mobil: Iphone 8 Plus samt Motorola Moto G6.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2010
Skrivet av RiviMaggot:

Ser ut att vara ett Ducky One 2 Mini, finns bland annat att köpa på Inet

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Sep 2002
Skrivet av RiviMaggot:

Japp, som ovanstående sa så är det Ducky One 2 Mini RGB som bl.a. Inet säljer. Just detta är varianten med MX Silent brytare. Har även ett Ducky Shine 5 sedan ett par år tillbaka som jag gillar men det fungerar mindre bra när man spelar competetive shooters med låg mouse speed.

Intel Core i5 8400 * Corsair LPX 16GB 3000MHz * MSI Z370 Gaming Pro Carbon * Gigabyte Aorus GTX 1080Ti * Samsung 970 EVO 500GB + Samsung 850 EVO 250GB + Samsung 860 EVO 500GB * Fractal Design Define S * Corsair RM750x

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2001

Kände att det var dags att uppgradera till mer och snabbare minne. Nu ska jag bara förstå hur man ska ställa in i bios osv..

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Trädvy Permalänk
Häxmästare ✨
Jonas Thörnqvist
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002

Efter en del velande slog jag under påskhelgen slutligen till på en Analogue Mega Sg och två trådlösa 8bitdo-kontroller. Nu ska jag bara gräva fram resten av min Mega Drive-samling ur förrådet (och förhoppningsvis även hitta min Mega CD i stöket) så blir det säkerligen ett kärt återbesök till 90-talets gyllene spelera lagom till helgen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2008
Skrivet av JonasT:

https://i.imgur.com/N16F9nL.jpg

Efter en del velande slog jag under påskhelgen slutligen till på en Analogue Mega Sg och två trådlösa 8bitdo-kontroller. Nu ska jag bara gräva fram resten av min Mega Drive-samling ur förrådet (och förhoppningsvis även hitta min Mega CD i stöket) så blir det säkerligen ett kärt återbesök till 90-talets gyllene spelera lagom till helgen.

Nostali i lyxförpackning

☢ ~ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 1TB
💻 ~ Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
🎬 ~ Intel 2500k • Asus P8P67 Pro • 8GB Kingston Hyper X memory • AMD Radeon HD5850 • be quiet! Pure Power L8 530w • Samsung EVO 850 120GB • 1 + 3TB
📞 ~ HTC U11+
🎧 ~ Cowon Plenue J 64GB• Audio Technica ATH-M50X

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bollebygd
Registrerad
Jan 2008
Skrivet av vargeEEEEn:

https://i.imgur.com/BQFqfyY.jpg

Fick hem lite nya golfklubbor idag

För er som gillar att nörda ner er i golfutrustning:

Järn: Srixon Z 585 4i, Z785 5i, Z Forged 6i-Pw (1° strong) - Nippon 130X
Wedgar: Cleveland RTX 4 50°, 54°, 58° Raw Mid bounce - Nippon 130X
Grepp: Golf Pride MultiCompound Midsize med 2 lager tejp.

Dold text

Vem älskar inte golfutrustning?
Själv suktar jag efter ett nytt järnset, riktat in mig på Callaway Rogue Pro.

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Gigabyte 1050ti SSD:Intel 600P M.2 256GB Tangentbord:Func KB-460 MX Brown Mus:Steelseries Sensei Raw Ljud:M-Audio AV40 MK2

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Jan 2002
Skrivet av Paddglutt:

https://i.imgur.com/1PozILX.jpg

... En AirBag -väst ?

Detta var för mig något nytt!
Har du några andra du känner som använder dem?, och vad tycker du såhär långt själv ?
Läste lite snabbt om dem, men förstod aldrig riktigt hur de fungerade...

Citera eller Svara för respons! •
Pixel Artist - Öppen för förslag på beställningsjobb! PM'a mig. • Mer på Instagram
YouTube - Gör lite såsaker här ibland, unboxing, drönar/go-pro saker och dyl. •

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun och Bromma
Registrerad
Nov 2016

@andreas_dock: Jo det va nytt för mig också för några år sedan Jag känner nog ingen som kör med airbag väst faktiskt men precis som dig så är det nog många som inte vet att det existerar.

Än så länge har jag bara "torr åkt" med västen då jag inte han använda den på vägen men den känns rejäl, inte så superlätt men inte överdrivet tung heller.

Det finns lite olika airbag västar, vissa är elektroniska o vissa mekaniska. Den jag skaffade är mekanisk o ganska "enkel" av sig.
Man sätter/spänner fast en del på hojen, gärna mellan tanken och sätet och om du skulle flyga av så dras en sprint eller liknande ut och västen är full med luft inom 100 millisekunder. Många är oroliga över att man ska råka glömma att koppla loss men det är inget man behöver oroa sig över då det krävs en kraft på 30kg innan den löser ut så man behöver verkligen ta i för att aktivera den

Vill minnas att man kan lösa ut den 6ggr innan den behöver skickas in på inspektion så den går att återanvända och återställs på ca 5 min.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Jan 2002
Skrivet av Paddglutt:

@andreas_dock: Jo det va nytt för mig också för några år sedan Jag känner nog ingen som kör med airbag väst faktiskt men precis som dig så är det nog många som inte vet att det existerar.

Än så länge har jag bara "torr åkt" med västen då jag inte han använda den på vägen men den känns rejäl, inte så superlätt men inte överdrivet tung heller.

Det finns lite olika airbag västar, vissa är elektroniska o vissa mekaniska. Den jag skaffade är mekanisk o ganska "enkel" av sig.
Man sätter/spänner fast en del på hojen, gärna mellan tanken och sätet och om du skulle flyga av så dras en sprint eller liknande ut och västen är full med luft inom 100 millisekunder. Många är oroliga över att man ska råka glömma att koppla loss men det är inget man behöver oroa sig över då det krävs en kraft på 30kg innan den löser ut så man behöver verkligen ta i för att aktivera den

Vill minnas att man kan lösa ut den 6ggr innan den behöver skickas in på inspektion så den går att återanvända och återställs på ca 5 min.

Fräckt !!

Citera eller Svara för respons! •
Pixel Artist - Öppen för förslag på beställningsjobb! PM'a mig. • Mer på Instagram
YouTube - Gör lite såsaker här ibland, unboxing, drönar/go-pro saker och dyl. •

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Dalarna
Registrerad
Okt 2010

Det fick bli en liten enkel vinyl-spelare
Än så länge är jag nöjd 😊

Varje dag är inget problem!
CPU: Intel Core i7 2600K 3,4GHz | RAM: Corsair 16GB (4x4GB) DDR3 CL9 1600Mhz | SSD: Samsung SSD 840-Series | GPU: MSI GeForce GTX 1060 6GB | Ljudkort: Avid Mbox | Monitorer: Yamaha HS5 | Router: MikroTik hAP ac² | Mus: SteelSeries Rival 310 | Tangentbord: SteelSeries Apex 300 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Dec 2009
Skrivet av Masyve:

Sigma 150-600mm, kändes som en rimlig panoramalins att leka lite med över sommaren.

https://i.imgur.com/NFN5Oeh.jpg

Jag vill bli vän med dig.
Det största jag har är https://www.bhphotovideo.com/c/product/1082046-REG/olympus_v3...

Crucial Ballistix Tactical 16GB 2750Mhz ■ Asus Z170-A ■ MSI GTX 1070 Gaming X ■ Intel i5 6600k 4.5Ghz
be quiet! Pure Rock ■ Samsung EVO 850 250GB
FD Define S ■ EVGA Supernova G2 650W
Seagate 7200RPM 1TB ■ Ducky ONE G&Y PBT, MX Blue ■ Logitech G403
BenQ 24" XL2430T

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2013
Skrivet av Paddglutt:

Smart grej!

Farsan hittade och hjälpte en MC-förare som hade flugit av motorcykeln och landat bredvid vägen. Förarens revben stack ut genom ryggen, inte så trevligt. Förhoppningsvis kan en väst som denna motverka sådana skador.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ronneby
Registrerad
Feb 2002

Lite saker från Holland och England kom.
Är en ugnsvante, inplastad mkt limited pussel och ett 3.75meter långt pussel, svårt att få tag i så är lite beat up men ska vara komplett enligt säljaren.
Allt är ofc Jan Van Haasteren.

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 8700K | Asus Prime z370-a | 32GB | Asus 2080ti OC | Samsung 970 m.2 250 + 1000 | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS1 Synology DiskStation DS216j 2x8TB WDred / NAS2 Synology DiskStation DS216j 2x8TB Ironwolf

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2006

Nya öl för mig att prova

Intel Core i5 4690K | 16GB 1600Mhz | MSI 1070 Armor | Fractal Design Define R5

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sälen
Registrerad
Mar 2009

Inget speciellt förutom att den har en Matrix Infinity 1.93 chip.

GPD WIN 1 | x7 z8750 | 4GB RAM | Intel HD 405 | 64GB emmc | 64GB EVO SD | 5" |
"Desktop" | i7 8700k (DL+LQM) | 16GB RAM | GTX 1080ti | 2x NVME | 3x SSD | SilverStone ML08B-H | Cryorig c7 | 13" Skärm på sidopanelen |
MSI gx740 | i7 840qm | 8GB RAM | HD 5870m | 2x SSD |
IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Öland
Registrerad
Dec 2013
Skrivet av wasted:

Just Young's stout tycker jag är riktigt trevlig att avnjuta nån gång ibland.

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock AB350 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+