Äldre komplett dator (minus grafikkort & hdd) säljes till någon som vill fixa CPU-kylare

Permalänk
Medlem

Äldre komplett dator (minus grafikkort & hdd) säljes till någon som vill fixa CPU-kylare

Hej!

Har fått problem med kylaren till processorn, ligger på 85+ grader i windows-idle och känner jag på kylaren och slangarna är det bara vissa delar som är varma, så jag misstänker att det är något fel där...

Vill därför sälja nästan hela min rigg till någon som har tid att åtgärda det! Jag har tyvärr varken tid eller lust att göra det men tycker det är onödigt att slänga en annars bra dator. Har främst spelat CS:GO och dota2 på den i 120fps, slänger ni bara in ett vettigt grafikkort är den färdig för de flesta spel skulle jag gissa

Chassi: NZXT Phantom Black (ingen glaspanel, bara plåt)
CPU: i7-3930K
(dåligt fungerande) CPU cooler: Corsair h60
Minne: 24GB DDR3
Moderkort: MSI X79A-GD65 (8D)
Nätagg: Corsair HX850
Chassi-fläktar: En stor rackare fram nedtill och en större rackare med fancy blå neon i toppen! Fråga mig inte vilken modell, men de är köpta för att vara så tysta som möjligt ¯\_(ツ)_/¯

Anledningen till att den inte kommer med grafikkort och HDD är 1. för att det är enkelt för mig att ta ut och 2. jag orkar inte formattera disk och hålla på med sånt, har fortfarande saker där jag behöver spara!

Har väldigt dålig koll på vad marknadsvärdet skulle vara på detta, så pris: bud!

Om det är någon som inte vill köpa men som vill ge suggestion till pris, feel free!

Hämtas i Lund

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Måste börja någonstans så jag drar till med 1400:- och kan hämta

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Medlem

@jorel: 1500 hämtar!

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

Bjuder 1600kr.

Permalänk
Medlem

Ligger det gångdistans från tågstationen i lund/går det få levererat till någonstans i närheten av lund tågcentral vid ~6:30 på Måndag?
Kommer med tåg från kastrup och kan mellanlanda i Lund.

Så vidare mitt flyg inte blir påverkat av SAS flygstörningar.
När är slutdatum för bud?
Lite elakt att lägga bud och dra tillbaka om jag inte kan garanterat komma och göra affär.
Mvh.

Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.

Permalänk
Medlem

1800 och hämtar 😄

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Medlem

1900 och hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeedarn:

Ligger det gångdistans från tågstationen i lund/går det få levererat till någonstans i närheten av lund tågcentral vid ~6:30 på Måndag?
Kommer med tåg från kastrup och kan mellanlanda i Lund.

Så vidare mitt flyg inte blir påverkat av SAS flygstörningar.
När är slutdatum för bud?
Lite elakt att lägga bud och dra tillbaka om jag inte kan garanterat komma och göra affär.
Mvh.

1,6km från Lund C ungefär. Jag och mina spaghettiarmar hade iaf inte pallat kånka den så långt Har tyvärr inte tillgång till bil, men jag är öppen till konstiga hämttider, det är fine.

Min tanke var att slutdatum för bud är sent ikväll, när jag kommit hem. Men är det kotym att ha budläggning öppet längre så säg till, är lite av en noob på marknaden och vill spela så schysst som möjligt!

Permalänk
Medlem

@zalkan92: Såld! PM för detaljer?

Permalänk
Medlem

@Tazadar: Är du intresserad för 1800 om den som vann budgivningen inte återkommer till mig?

Permalänk
Medlem

@jorel:

Självklart

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M