Permalänk
Medlem

Samsung 10 buds hörlurar

När mobilen Samsung 10 släpptes så¨ingick ett par trådlösa Galaxy Buds hörlurar, någon som testat dessa och är nöjd med dom ? Jag har alltid haft med sladd men pajat 7-8 st genom åren då de blir glapp och sen lägger ner helt, trådlösa slipper kabel trassel vilket bör vara en fördel.

Permalänk
Medlem

Har inga erfarenheter av dom, men är enkelt att läsa tester och bilda sig en uppfattning. Har fått hyffsat ok betyg, men inget spektakulärt.
https://m3.idg.se/2.1022/1.680221/basta-true-wireless-horlura...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Jag är jättenöjd med mina, fungerar klockrent 🙂

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

Första in-ear-lurarna som sitter i mina öron. Saknar ena "flärpen" av y-formen i öronen. Ljudmässigt inget spektakulärt men mycket bättre än tjejens halvtrådlösa philips. Rätt ok bas. Medhörningen som gör att man får in ljud utifrån omvärlden kunde vara bättre dock. Har hörselskydd från peltor på jobbet, och dessa gör medhörningen mycket bättre. Blev bättre efter senaste update, så det är ju bra.

Visa signatur

8600k @5Ghz - 1.23V - NH-D15 - z370 strix gaming-f - 1070ti strix binned@2150Mhz/9250Mhz - Corsair vengeance 16Gb@3200Mhz - Define R5 - PG279Q - Strix flare - Logitech G502 - Logitech G633

Permalänk
Medlem

Något jag undrat över dessa är om det är möjligt att byta ut batteriet på dessa?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Dassh:

Något jag undrat över dessa är om det är möjligt att byta ut batteriet på dessa?

iFixit har gjort en video

Permalänk
Inaktiv

Jag har dem, ganska missnöjd. Alltså de får kommunikationstörningar hela tiden, speciellt vid mycket folk. Flera säger samma sak.
Men det kan likaväl bero på min mobil, då jag har haft samma problem med typ alla bluetoothhörlurar som jag har testat. Det kan även vara så att jag har högre krav än vad de flesta har.
*edit'
En review som säger lite som mig: https://www.theverge.com/2019/3/8/18255221/samsung-galaxy-bud...
Nu har det kommit ett gäng updateringar sedan den skrevs, ljudet sänks t.ex nu ibland vid kommunikationsstörningar än bara cutas av.