Permalänk
Medlem

Acer Predator XB271HU

Har en Acer Predator XB271HU som kommer att behöva vandra vidare. En riktig favoritskärm här på forumet: 1440P, IPS, G-SYNC... hela fadderullan.

Jag köpte skärmen av en användare här på forumet för ca 1 år sedan, som i sin tur köpte skärmen från INET 2017-05-15. Garanti finns kvar t.om. 2019-05-15. Originalkvitto finns och medföljer, tillsammans med originalkartong.

Tyvärr finns en defekt pixel nere i vänstra hörnet. Inget jag tänkt på en enda gång under den tid jag ägt skärmen - och då är jag ändå en ganska petig person med sånt där.

Skärmen finns i centrala Uppsala där den kan hämtas upp, alternativt att den skickas i sin originalkartong.

Budstart: 3000kr + ev. frakt.

Jag ska ha omdömen sedan tidigare affärer för den skeptiske.

PS! Reflektionerna som syns i bilderna är från fönstret bakom mig ^^

Mvh,
Gorian

Läs hela annonsen här

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

3000 + frakt
Medföljer DP-kabel?

Permalänk
Medlem

@exhale315: Kan skicka med en sådan
Noterat.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

3300 hämtar i Uppsala

Visa signatur

Intel Core i9 9900K 4.6ghz, Gigabyte RTX 2080 Ti 11GB GAMING OC,
ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING Samsung 970 EVO Plus 1TB, Fractal Design Define R6 Gunmetal, Corsair RM1000x, Corsair 32GB DDR4 3200MHz, Noctua NH-D15, Asus Xonar Essence STX II Acer Predator XB271HU, Logitech G Pro Wireless, CM Storm Quickfire TK, Logitech C920, Sennheiser GSP670

Permalänk
Medlem

Inte intresserad av ett byte mot en predator x34a? Pengar emellan till mig såklart, finns i Uppsala med för enkelt byte

Permalänk
Medlem
Skrivet av Epicness:

3300 hämtar i Uppsala

Noterat

Skrivet av seraj5:

Inte intresserad av ett byte mot en predator x34a? Pengar emellan till mig såklart, finns i Uppsala med för enkelt byte

Nej, men tack för erbjudandet.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

3400:- och jag kan hämta i Uppsala redan nu

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@alexdura: Noterat. Jag kan dock särskiljas från den först på måndag kväll, 29/4. Glömde specificera det.

EDIT: Skrev fel datum först ^^

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

29/8? Hoppas du menar 29/4 Ja bjuder 3500 och kan hämta den då.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Harze: Haha ja, det ska förstås vara 29/4 🙈
Budet noterat

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Avslutar annonsen söndag 28/4, klockan 20.00.

@Harze leder med 3500kr ink. hämtning.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Måste tyvärr backa ur, tråkiga oförutsedda kostnader dök upp :/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Då leder istället @alexdura med 3400kr ink. upphämtning, om detta fortfarande är aktuellt?
Insåg att söndagkväll nog passar bättre för upphämtning, alternativt efter tisdag. Hade ju helt glömt av Valborgs-planerna.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Budgivare har dragit sig ur, så skärmen är ännu till salu

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Är det något bud som gäller för tillfället eller börjar annonsen/auktionen om så att säga?

Permalänk
Medlem

@joharnes: Har bud på 3300kr ink. hämtning, dock först om någon vecka. Så det finns lite av en tidsaspekt att ta hänsyn till

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Är lite sugen på att matcha budet, kan isf hämta tidigast på torsdsg då jag är på hemresa just nu. Skulle dock vilja se en bild på hur mycket ips glow det är i hörnen, kan du fixa de?

Permalänk
Medlem

@seraj5: Är det samma som backlight bleed? Kan försöka styra upp en sådan bild.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 3400 + frakt

Permalänk
Medlem

@joharnes: Noterat

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Bild i kolsvart omgivning och en svart bild visandes på skärmen.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

För närvarande har jag bud på 3300kr inkl. hämtning från och med söndag, samt bud på 3400kr plus frakt från @joharnes. Känner att 100kr skillnad är för lite för att slippa mecket med att skicka den dock (även om den redan nu är nerpackad i sin kartong 🙄).

Åtminstone 200kr skillnad tänker jag att man får gå upp i för att det ska vara värt att posta den istället.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

För närvarande har jag bud på 3300kr inkl. hämtning från och med söndag, samt bud på 3400kr plus frakt från @joharnes. Känner att 100kr skillnad är för lite för att slippa mecket med att skicka den dock (även om den redan nu är nerpackad i sin kartong 🙄).

Åtminstone 200kr skillnad tänker jag att man får gå upp i för att det ska vara värt att posta den istället.

Ok, då säger vi 3500 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@joharnes: Noterat. Du leder just nu.

@joharnes, @seraj5, @Epicness: Jag avslutar budgivningen (igen) ikväll klockan 20.00.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Klockan är efter 20.00. Drar ett PM till @joharnes.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Såld till joharnes.

Visa signatur

---