Permalänk
Medlem

Märkliga pilar på mina filer

Av någon anledning har mina filer och mappar fått 2 pilar över sig.
Vad menas med detta? jag ha aldrig sett nåt liknade innan och dessa pilar ha aldrig varit där.
Här är ett example hur det se ut.
https://imgur.com/BtQkCpD

Permalänk
Permalänk
Medlem

@Linus:
Okej tack men mina filer är inte komprimerade , så varför blev det så från första början kan det bero på att hårddisken tog slut ?
jag höll på att ladda ner under tiden var borta från dartorn så märkte faktiskt inte platsen hade tagit slut
(Tusan för dessa ssd datorer med litet utrymme)
De blir väl att köpa en större hårddisk men känns skönt veta vad dessa pilar är

Permalänk
Medlem

@hatriuos: Jo, det är dom om nu ikonen ser ut så. Klicka på länkarna som finns i texten på de 3 första raderna i min länk så har du svaret.

Permalänk
Avstängd

Om du kollar egenskaper på filen så kan du se om de är komprimerade eller inte. Kanske OS:et komprimerar automatiskt om du nu har så lite plats kvar på hårddisken.

Permalänk
Medlem

Tror det har med Dropbox och synk att göra. Har du det installerat?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

@Blazter: Nej har inget av det jag tro ovan svaret är rätt att det komprimerar automatiskt om man är låg på utrymme
De var faktiskt under 10 gb nu är det helt plötsligt uppe i 14 gb
ingen aning hur lågt det var innan jag kollade

Permalänk
Medlem

@blazter hur kommer det sig att du tror det?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linus:

@blazter hur kommer det sig att du tror det?

Skickades från m.sweclockers.com

Enda gången jag sett liknande ikoner.

Visa signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

Har exakt samma problem, på alla mina filer... iaf dom på skrivbordet xD
Uppskattar hjälp

Permalänk