Permalänk
Medlem

Corsair rm750x v2

Säljer ett mycket lätt använt Corsair rm750x v2. Läs Sweclockers test här!

Drev en Ryzen 2200G i en HTPC mellan juni och november 2018 och byttes därefter till ett mindre nätagg för att kunna klämma in GPU i trångt chassi. Har stått varmt och torrt i en sovrumsgarderob sedan dess. Fungerade utmärkt när det togs ur datorn. Kartong, manual och alla kablar finns. Köpt på webhallen, 2018-06-10, men tillsammans med annat så jag föredrar att inte lämna iväg originalkvittot.

Tänker mig minst 750 kronor + frakt eller avhämtning i centrala Stockholm, alternativt vid Danderyds Sjukhus där jag jobbar.

Med vänliga hälsningar
Carl-Johan

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 3900X | ASUS ROG Strix X570-E | G-skill Trident Neo 32 gb 3600mhz
EVGA 3080 FTW | Sound BlasterX AE-5
Adata XPG XS8200 Pro 1 tb + 2 tb | diverse HDD
Phanteks Enthoo Evolv X mörkgrå | Corsair RM 750X V2
LG 32GK850G 1440p 165 Hz, 32" VA | Ducky shine 7 | Logitech G502 SE

Permalänk

@Nachtgeist:

Finns på elgiganten för 799 kr, kanske tänka över priset.

Mvh

Permalänk
Medlem

@alfonsg00: Kampanj som pågår till midnatt och finns inte i lager.

Visa signatur

Ryzen 3900X | ASUS ROG Strix X570-E | G-skill Trident Neo 32 gb 3600mhz
EVGA 3080 FTW | Sound BlasterX AE-5
Adata XPG XS8200 Pro 1 tb + 2 tb | diverse HDD
Phanteks Enthoo Evolv X mörkgrå | Corsair RM 750X V2
LG 32GK850G 1440p 165 Hz, 32" VA | Ducky shine 7 | Logitech G502 SE

Permalänk

@alfonsg00 vad är det här för cirkus om du inte ska buda du kan lika väl att avstå från att skriva överhuvudtaget.

Permalänk

@ExecutedExile:

Cirkus att informera? Ville bara informera säljaren om denna inte sett, inget annat.

Mvh

Permalänk

@alfonsg00: E nog inget du behöver informera om, alla vet hur man använder prisjakt. Och om du nu känner att du måste informera om det för din egen skull så är det bättre att ta det via PM så kan säljaren själv välja om han vill ha med den infon eller ej. Det är ju säljaren som betalat för annonsen och direkt bidrar till sweclockers utveckling och uinderhåll, så du borde i första hand utgå ifrån säljarens behov och inte dina egna eller någon annans, det är ju hans annons.

Permalänk

@galenmyra:

Förstår din tanke men eftersom erbjudandet är över nu och var några som uppskattade min input i alle fall behövs ingen vidare diskussion om detta tycker jag. Ifrågasätta priset tycker jag man har rätt till. Kan ju då leda till i andra fall att säljaren sänker och får det sålt så denna säljare kan lägga ut fler annonser på forumet tex. Men i detta fallet var erbjudandet begränsat så nu spelade det inte någon roll, med priset.

Mvh