Bilder på ditt senaste inköp (2019) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

Nya familjepulkan kom efter 5 månaders väntan på tillverkning och leverans. 😀

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av loevet:

@Taskman fick samma i förr-förra beställningen från Play-Asia! Idag kom den här samligen finfina spel från samma leverantör

Nice. Zodiac Age också... Lite avis
Jag beställde via Nintendosoup.

Kommer nog bli mer men vågar inte öppna sidan nu då jag precis beställt hem en Pixel 3a XL som kommer idag.

Visa signatur

Desktop: Moderkort: ASUS STRIX B350-I Gaming | CPU: AMD R7 3700X | RAM: 2x16GB Corsair 3600MHz CL16 | GFX: Radeon RX 6950 XT Red Devil | OS: Windows 11 Pro x64 | Monitor: ASUS PG279Q & ASUS PB278Q

Notebook: ASUS UX482EG i7-1165G7 / 32 GB / 1 TB
Nintendo Switch/New 3DS XL - 1006-2151-2466

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@Taskman: då borde jag kanske inte nämna att det är min nionde utgåva av FFXII

Hmm, Nintendosoup har jag aldrig använt. Är det en bra sajt? Har beställt från Play-Asia länge och skröt för en kollega om att jag aldrig fått betala tullavgift där, och vad händer då om inte att jag får rejäl tullavgift på två av mina tre senaste beställningar Pixel 3a är jag också sugen på, men min nuvarande telefon kommer sannolikt hålla ihop oförskämt bra när mitt abonnemang går ut i december. Kan inte med gott samvete byta ut den då även om det finns en lockande modell på marknaden.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem
Skrivet av loevet:

@Taskman: då borde jag kanske inte nämna att det är min nionde utgåva av FFXII

Hmm, Nintendosoup har jag aldrig använt. Är det en bra sajt? Har beställt från Play-Asia länge och skröt för en kollega om att jag aldrig fått betala tullavgift där, och vad händer då om inte att jag får rejäl tullavgift på två av mina tre senaste beställningar Pixel 3a är jag också sugen på, men min nuvarande telefon kommer sannolikt hålla ihop oförskämt bra när mitt abonnemang går ut i december. Kan inte med gott samvete byta ut den då även om det finns en lockande modell på marknaden.

9:e utgåva.. Jä**lar i min låda...!
Nintendosoup fungerade bra men fick betala 250kr i tull och postens hantering.
Tror jag valde dem då de var lite billigare än play-asia. Fungerade utan anmärkning men bara gjort en beställning totalt från dem.
Det som tog tid var för posten att skicka ut meddelande om att betala moms. När de skickade från Singapore var det bara 2 dagar till Sverige.

Måste nog sälja av några av mina telefoner, då de jag har är inte gamla utan bara sugen på en ny och priset var lockande så.
Får även med en Google Home Mini på köpet från Tyskland.

Visa signatur

Desktop: Moderkort: ASUS STRIX B350-I Gaming | CPU: AMD R7 3700X | RAM: 2x16GB Corsair 3600MHz CL16 | GFX: Radeon RX 6950 XT Red Devil | OS: Windows 11 Pro x64 | Monitor: ASUS PG279Q & ASUS PB278Q

Notebook: ASUS UX482EG i7-1165G7 / 32 GB / 1 TB
Nintendo Switch/New 3DS XL - 1006-2151-2466

Permalänk
Medlem

Massa god bärs

Oude Kriek Boon
BrewDog Wave Machine
Firestone Walker Parabola
Founders Blushing Monk
BrewDog Mail Order Martian

Dold text
Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Massa god bärs

http://i66.tinypic.com/ab0z1l.jpg

Oude Kriek Boon
BrewDog Wave Machine
Firestone Walker Parabola
Founders Blushing Monk
BrewDog Mail Order Martian

Dold text

Spännande hade velat prova BrewDog Wave Machine Vad tycker du om den?:)

Visa signatur

En laptop atm för lättare spel/arbete/surfande

Permalänk
Inaktiv

"Fyndpris" på Inet! Ersätter 2*SLI GTX980.

Nu ska jag förhoppningsvis slippa att ständigt förlora i Minröj och Spindelharpan på grund av FPS-drops!

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Massa god bärs

http://i66.tinypic.com/ab0z1l.jpg

Oude Kriek Boon
BrewDog Wave Machine
Firestone Walker Parabola
Founders Blushing Monk
BrewDog Mail Order Martian

Dold text

Åh, Parabola är grym !

Permalänk
Medlem

Chefen fick agera tidig tomte, köpte lite arbetsverktyg till mig

Lenovo ThinkPad Carbon X1 fullt pimpade versionen
Galaxy Tab S4
Ipad Pro 10.5

Permalänk
Medlem

Pixel 3a XL och en gratis Home Mini från Google Store Tyskland

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Desktop: Moderkort: ASUS STRIX B350-I Gaming | CPU: AMD R7 3700X | RAM: 2x16GB Corsair 3600MHz CL16 | GFX: Radeon RX 6950 XT Red Devil | OS: Windows 11 Pro x64 | Monitor: ASUS PG279Q & ASUS PB278Q

Notebook: ASUS UX482EG i7-1165G7 / 32 GB / 1 TB
Nintendo Switch/New 3DS XL - 1006-2151-2466

Permalänk
Medlem

Ny hoj!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trunk:

Beror väl också på vad man köper antar jag. Jag har visserligen noll koll men jag antar att allt som det står "Prada" på kostar en hel del extra.

Det beror ju som sagt på. Jag är i princip blind utan glasögon / linser och betalade 1500:- för bågarna samt 9000:- för glasen.
Mina glasögon har alltid kostat såhär mycket. Å andra sidan tycker jag inte man kan sätta ett pris på sin syn eftersom det är känns ju rätt relevant i livet =D

Permalänk
Medlem

En sprillans ny och fräsch Sonos Beam!

Ni får dock ursäkta den suddiga bilden. Ibland är kameran på min telefon likvärdig en potatis.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Skrivet av wasted:

Spännande hade velat prova BrewDog Wave Machine Vad tycker du om den?:)

Väldigt god! Syrlig, funkig och fruktig skulle jag sammanfatta smakerna.

Skrivet av LÖVTRÄ:

Åh, Parabola är grym !

Helt klart en av de godaste öl jag har druckit. Finns inte mycket att jämföra med, fantastisk smakupplevelse. Efter att ha smakat den första flaskan blev det till att köpa en hel låda plus ett par bjudbärs

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

@Firefox kul ska helt klart prova

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

En laptop atm för lättare spel/arbete/surfande

Permalänk
Medlem
Skrivet av Taskman:

Pixel 3a XL och en gratis Home Mini från Google Store Tyskland

https://i.imgur.com/ZXDe4Xh.jpg

Skickades från m.sweclockers.com

Oj vad trevligt! Köpte du dessa på plats i Tyskland eller använde du dig av något företag för att skicka paketet till Sverige?

Väldigt sugen själv på att slå till på just denna telefon p.g.a. kameran, då jag inte är supernöjd med den på min OnePlus 6.

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Gott i denna värmen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Oj vad trevligt! Köpte du dessa på plats i Tyskland eller använde du dig av något företag för att skicka paketet till Sverige?

Väldigt sugen själv på att slå till på just denna telefon p.g.a. kameran, då jag inte är supernöjd med den på min OnePlus 6.

Inte jag som la upp bilden, men verkar gå att beställa direkt från Google Store, kolla in den här tråden på Swedroid.

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro Ax] [AMD Ryzen 5600X] [Noctua NH-L12S Ghost S1 Ed] [Asus GTX 1080 STRIX 8 GB] [32GB HyperX Fury RGB 3600 MHz] [2x WD Black SN750 1 TB NVME] [Corsair SF750] [Loque Ghost S1 MK3] [Synology DS212 2x2 TB NAS] [2x Mackie HR624] [Dell Ultrasharp U2713HM 27" IPS] [TOFU 65% ALU, Zealios V2] [Logitech G502] [Qpad QH-90]

Permalänk
Medlem
Skrivet av bluppblupp:

Inte jag som la upp bilden, men verkar gå att beställa direkt från Google Store, kolla in den här tråden på Swedroid.

Ah, bra att höra Då kanske det blir en beställning

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Inaktiv

Förlorade fortfarande lika stort i både minröj och spindelharpan, TROTS nyinstallerat RTX2080Ti.

Antog att det måste vara CPUn som flaskar!

CPU I7-9700K (ersätter 4790K).
(och som vanligt när man hoppat ett par generationer: Nytt Mobo+RAM)

Tänkte även passa på att konvertera till PWM, så NH-D15 fick ersätta NH-D14.

Nu kommer jag väl ändå få ett rejält övertag i Minröj och Spindelharpan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon257891:

Nu kommer jag väl ändå få ett rejält övertag i Minröj och Spindelharpan!

Jag vettefan... Vad har du för RGB?

Permalänk

@Taskman: tycker du om telefonen hitills?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mackmackan:

@Taskman: tycker du om telefonen hitills?

För att ge lite perspektiv. Äger i dagsläget on ZenFone 5Z och en OP6T.
Första intrycket av skärmen var faktiskt riktigt bra. Gillar lite kanter uppe och nere.
Inte märkt av att SOC är långsammare, men jag spelar inte så mycket så det säger inget gentemot SD845.

Kameran är riktigt bra och älskar Googles s.k. vanilla Android.
Saknar face unlock, även om det inte var säkert är det skönt. Högtalare för ringsignaler är i tystaste laget.
Overall for drygt 5000 sek, ruskigt nöjd än så länge.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Desktop: Moderkort: ASUS STRIX B350-I Gaming | CPU: AMD R7 3700X | RAM: 2x16GB Corsair 3600MHz CL16 | GFX: Radeon RX 6950 XT Red Devil | OS: Windows 11 Pro x64 | Monitor: ASUS PG279Q & ASUS PB278Q

Notebook: ASUS UX482EG i7-1165G7 / 32 GB / 1 TB
Nintendo Switch/New 3DS XL - 1006-2151-2466

Permalänk
Medlem

Folk vill ha större, jag har sökt efter mindre länge.

Dold text

Har letat länge efter ett nytt batteri...Denna kostade lika mycket som telefonen ovan.

Jag har haft VHS versionen utbränd på DVD (som var helt jäkla underbar i kvalitet och ljud), slängde den när jag köpte DVD boxen mer än 10 år sedan (som är faktiskt grymt bedrövlig). Jag ångrade det så stort och hoppas dessa är i sådant skick som jag hade förut.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leafo:

https://imgur.com/WcMGfdF.jpg
https://imgur.com/Q6jlWOh.jpg
Folk vill ha större, jag har sökt efter mindre länge.

https://imgur.com/ERqQDsD.jpg
https://imgur.com/22RBGkA.jpg
Har letat länge efter ett nytt batteri...Denna kostade lika mycket som telefonen ovan.

https://imgur.com/7169EFk.jpg
Jag har haft VHS versionen utbränd på DVD (som var helt jäkla underbar i kvalitet och ljud), slängde den när jag köpte DVD boxen mer än 10 år sedan (som är faktiskt grymt bedrövlig). Jag ångrade det så stort och hoppas dessa är i sådant skick som jag hade förut.

yasssss StarZinger <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

@Leafo Vilken telefon är det?

Permalänk
Medlem

Mitt senaste köp. Extremt nöjd!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Visa signatur

Ryzen 5800x | Corsair H100i V2 | 32 GB DDR4 Corsair VENGEANCE | Asus Z370 | Gigabyte RTX 3080 Xtreme | LG 27GL850 144hz NANO IPS | Corsair VOID wireless | Valve Index | Simlab P1 Cockpit | Fanatec set Simucube 2 pro | Triple 55" Oled surround

Permalänk
Medlem

Wow! Hur ser det ut när du spelar?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

grym setup.
jag e sugen på liknande cockpit men just nu så är det spel på 3 skärmar vid skrivbordet då datorn även används till annat.

Visa signatur

🖥 i9-13900K | RTX 4090 | Asus ROG Strix Z790-F GAMING | G.Skill 32GB | Seasonic 850W | Acer Predator X34S