ASUS R9 290X 4GB DirectCu II, EK-FC980 GTX Acetal, Nätagg, vattenbblock

Permalänk
Medlem

ASUS R9 290X 4GB DirectCu II, EK-FC980 GTX Acetal, Nätagg, vattenbblock

Hej!

Säljer av lite gamla prylar samt delar som aldrig blev nån surfburk till morsan och gaming till lillbrorsan...

Bud gäller i de fall de överstiger lägsta pris. Den som budar på fler föremål men kanske ligger under på enstaka pryl ger jag mig rätten att sälja till i förmån.
Öppen för mängdrabatt mao.

Bud och frågor tas i annonstråden, frågor om ev ytterligare vattenprylar kan tas via PM.

Köparen betalar frakt eller hämtar alt. möts i krokarna (jobbar i Göteborg city).
Skickar inget under 100:- och det är förskottsbetalning via swisch som gäller eller kontanter vid träff. I värsta fall BTC.

Annonsen ligger ute ett tag, har ej bråttom samt att vattenkylningsgubbarna gärna funderar en del före köp ;P

Snabba prylar som grafikkort etc avslutas senast till helgen...

Har även en hel del EK nipplar för 1/2" slang, både fatboys klassiska men även compression i varierande finish dock svarta, äldre DDC pump från swiftec mm.

ASUS R9 290X budgivning avslutas idag 16/5 klockan 12:00.
Högst bud vinner.

  • HeXenD drog hem kortet!Asus R9 290X Direct CU 2, använt endast för installation av win. Ej körd annars. Köpt på brädan 300:-

  • Asus nvidia 560TI Direct CU 2, köpt på brädan. Ej körd alls

  • EK-FC980 GTX - Acetal Länk200:-

  • EK-VGA Supremacy - Acetal+NickelLänk100:-

  • LemurenSwe har vunnit plus fittings EK-CPU Supreme HF 100:-

  • Vinnare EccoHbg Fraktal Design Effekt 600, köpt för ett år sedan på Inet men använt endast för win install. Länk250:-

  • Vinnare EccoHbg Corsair CX430, fick av kollega dammfri 100:- Ej körd alls

  • Vinnare Överklockad_gasklockaCHassi Cosmos S, powerknapp funkar ej men kan tjyvkopplas. Saknas två frontplåtar. Hämtpris på denna!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tar 290x kortet för 300kr.

Permalänk

Vad menas med hämtpris på chassit? Och vad menas med två frontplåtar, är det alltså två 5,25"-plåtar som är borta?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator 1: MSI Tomahawk Max, Ryzen 3700X, Sapphire Pulse RX 5700 XT, Ballistix Elite 4x8 GB 3200 MHz cl15, Corsair Force MP510 960 GB, Scythe Kaze Master Pro, Plusdeck 2c Dator 2: Lenovo ThinkPad T480s

Permalänk
Medlem

Är det bud eller fasta priser?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kefil:

Hej!

Säljer av lite gamla prylar samt delar som aldrig blev nån surfburk till morsan och gaming till lillbrorsan...

Bud gäller i de fall de överstiger lägsta pris. Den som budar på fler föremål men kanske ligger under på enstaka pryl ger jag mig rätten att sälja till i förmån.
Öppen för mängdrabatt mao.

Bud och frågor tas i annonstråden, frågor om ev ytterligare vattenprylar kan tas via PM.

Köparen betalar frakt eller hämtar alt. möts i krokarna (jobbar i Göteborg city).
Skickar inget under 100:- och det är förskottsbetalning via swisch som gäller eller kontanter vid träff. I värsta fall BTC.

Annonsen ligger ute ett tag, har ej bråttom samt att vattenkylningsgubbarna gärna funderar en del före köp ;P

Har även en hel del EK nipplar för 1/2" slang, både fatboys klassiska men även compression i varierande finish dock svarta, äldre DDC pump från swiftec mm.

  • Asus R9 290X Direct CU 2, använt endast för installation av win. Ej körd annars. Köpt på brädan 300:-

  • Asus nvidia 560TI Direct CU 2, köpt på brädan. Ej körd alls

  • EK-FC980 GTX - Acetal Länk200:-

  • EK-VGA Supremacy - Acetal+NickelLänk100:-

  • EK-CPU Supreme HF 100:-

  • Fraktal Design Effekt 600, köpt för ett år sedan på Inet men använt endast för win install. Länk250:-

  • Corsair CX430, fick av kollega dammfri 100:- Ej körd alls

  • CHassi Cosmos S, powerknapp funkar ej men kan tjyvkopplas. Saknas två frontplåtar. Hämtpris på denna!

Läs hela annonsen här

Bjuder 320+ frakt för 290x

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|_-->HeXenD<--_|

Permalänk
Medlem

350:- för 290x bjudet (+ frakt)

Visa signatur

folding@sweclockers
Gaming: Intel 13700kf @ 6.1GHz, ASUS PRIME Z690-A , 2x16GB 6000MHz DDR5 HyperX, 2x 1TB SN850 i RAID0, ASUS TUF 4080 SUPER 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kefil:

Hej!

Säljer av lite gamla prylar samt delar som aldrig blev nån surfburk till morsan och gaming till lillbrorsan...

Bud gäller i de fall de överstiger lägsta pris. Den som budar på fler föremål men kanske ligger under på enstaka pryl ger jag mig rätten att sälja till i förmån.
Öppen för mängdrabatt mao.

Bud och frågor tas i annonstråden, frågor om ev ytterligare vattenprylar kan tas via PM.

Köparen betalar frakt eller hämtar alt. möts i krokarna (jobbar i Göteborg city).
Skickar inget under 100:- och det är förskottsbetalning via swisch som gäller eller kontanter vid träff. I värsta fall BTC.

Annonsen ligger ute ett tag, har ej bråttom samt att vattenkylningsgubbarna gärna funderar en del före köp ;P

Har även en hel del EK nipplar för 1/2" slang, både fatboys klassiska men även compression i varierande finish dock svarta, äldre DDC pump från swiftec mm.

  • Asus R9 290X Direct CU 2, använt endast för installation av win. Ej körd annars. Köpt på brädan 300:-

  • Asus nvidia 560TI Direct CU 2, köpt på brädan. Ej körd alls

  • EK-FC980 GTX - Acetal Länk200:-

  • EK-VGA Supremacy - Acetal+NickelLänk100:-

  • EK-CPU Supreme HF 100:-

  • Fraktal Design Effekt 600, köpt för ett år sedan på Inet men använt endast för win install. Länk250:-

  • Corsair CX430, fick av kollega dammfri 100:- Ej körd alls

  • CHassi Cosmos S, powerknapp funkar ej men kan tjyvkopplas. Saknas två frontplåtar. Hämtpris på denna!

Läs hela annonsen här

360+ frakt för 290x

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|_-->HeXenD<--_|

Permalänk
Medlem
Skrivet av malmmalm:

Är det bud eller fasta priser?

Skickades från m.sweclockers.com

Bud gäller i de fall de överstiger lägsta pris /skrivna priset. Ingen budgivning = fast pris.
Hamnar priset på det skrivna utan budgivning är det vad som gäller (acceptpris).

Den som budar eller köper till satt pris fler föremål men kanske ligger under på enstaka pryl ger jag mig rätten att sälja till i förmån.
Öppen för mängdrabatt mao.

Är jag otydlig så hojta igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Överklockad_gasklocka:

Vad menas med hämtpris på chassit? Och vad menas med två frontplåtar, är det alltså två 5,25"-plåtar som är borta?

Skickades från m.sweclockers.com

Priset på chassit är vad det kostar dig att hämta det hos mig Gratis alltså förutom dina omkostnader.
2st 5,25 plåtar saknas, ja.

Annars åker den i bingen.

Permalänk
Skrivet av Kefil:

Priset på chassit är vad det kostar dig att hämta det hos mig Gratis alltså förutom dina omkostnader.
2st 5,25 plåtar saknas, ja.

Annars åker den i bingen.

Bor du i Göteborg? Kan gärna hämta det om det är logistiskt möjligt med kollektivtrafik osv.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator 1: MSI Tomahawk Max, Ryzen 3700X, Sapphire Pulse RX 5700 XT, Ballistix Elite 4x8 GB 3200 MHz cl15, Corsair Force MP510 960 GB, Scythe Kaze Master Pro, Plusdeck 2c Dator 2: Lenovo ThinkPad T480s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kefil:

Bud gäller i de fall de överstiger lägsta pris /skrivna priset. Ingen budgivning = fast pris.
Hamnar priset på det skrivna utan budgivning är det vad som gäller (acceptpris).

Den som budar eller köper till satt pris fler föremål men kanske ligger under på enstaka pryl ger jag mig rätten att sälja till i förmån.
Öppen för mängdrabatt mao.

Är jag otydlig så hojta igen

Så då gäller budgivning om priset överstiger det priset du skrev?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|_-->HeXenD<--_|

Permalänk
Medlem

290x 450 plus frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kefil:

Hej!

Säljer av lite gamla prylar samt delar som aldrig blev nån surfburk till morsan och gaming till lillbrorsan...

Bud gäller i de fall de överstiger lägsta pris. Den som budar på fler föremål men kanske ligger under på enstaka pryl ger jag mig rätten att sälja till i förmån.
Öppen för mängdrabatt mao.

Bud och frågor tas i annonstråden, frågor om ev ytterligare vattenprylar kan tas via PM.

Köparen betalar frakt eller hämtar alt. möts i krokarna (jobbar i Göteborg city).
Skickar inget under 100:- och det är förskottsbetalning via swisch som gäller eller kontanter vid träff. I värsta fall BTC.

Annonsen ligger ute ett tag, har ej bråttom samt att vattenkylningsgubbarna gärna funderar en del före köp ;P

Snabba prylar som grafikkort etc avslutas senast till helgen...

Har även en hel del EK nipplar för 1/2" slang, både fatboys klassiska men även compression i varierande finish dock svarta, äldre DDC pump från swiftec mm.

  • Asus R9 290X Direct CU 2, använt endast för installation av win. Ej körd annars. Köpt på brädan 300:-

  • Asus nvidia 560TI Direct CU 2, köpt på brädan. Ej körd alls

  • EK-FC980 GTX - Acetal Länk200:-

  • EK-VGA Supremacy - Acetal+NickelLänk100:-

  • EK-CPU Supreme HF 100:-

  • Fraktal Design Effekt 600, köpt för ett år sedan på Inet men använt endast för win install. Länk250:-

  • Corsair CX430, fick av kollega dammfri 100:- Ej körd alls

  • CHassi Cosmos S, powerknapp funkar ej men kan tjyvkopplas. Saknas två frontplåtar. Hämtpris på denna!

Läs hela annonsen här

290x 460+frakt

Visa signatur

|_-->HeXenD<--_|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Överklockad_gasklocka:

Bor du i Göteborg? Kan gärna hämta det om det är logistiskt möjligt med kollektivtrafik osv.

Skickades från m.sweclockers.com

Bor strax utanför i Mölnlycke, Grön express går var 10min.

Mvh

Permalänk
Medlem

@HeXenD: Japp, det stämmer.

Permalänk
Medlem

Drar strecket för snabba prylar fre 17/5 12:00 eller om det dör ut förr dess.

Permalänk
Medlem

@Kefil
CX430 100:-
FD600 200:-
+ Frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av EccoHbg:

@Kefil
CX430 100:-
FD600 200:-
+ Frakt

Nätaggen är dina. Mvh Kefil

Permalänk
Medlem

ASUS R9 290X budgivning avslutas idag 16/5 klockan 12:00.
Högst bud vinner.

Permalänk
Medlem

Hej, 470kr plus frakt för 290x

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kefil:

ASUS R9 290X budgivning avslutas idag 16/5 klockan 12:00.
Högst bud vinner.


480+ Frakt 290X

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|_-->HeXenD<--_|

Permalänk
Medlem
Skrivet av HeXenD:


480+ Frakt 290X

Skickades från m.sweclockers.com

Kortet är ditt!

Permalänk
Medlem

Äh missade avslutningen av 290x...

Skickades från m.sweclockers.com