Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2008

Hej på er. Nästa vecka så kommer jag rensa väntelistan för att gå med i någon av PC klanerna. Det är många som fortfarande står på listan men efter att ha försökt få tag i dem genom ett personligt meddelande på den platformen som de kontaktade mig på så har den stora majoriteten inte svarat, många gick också tidigt med i andra klaner och då kan vi inte bjuda in dem.

Sandström (disc), Svardalmighty (disc) och grabbengrå (disc) har gjort ett bra jobb att skicka ut inbjudningar till folk men de har helt enkelt inte kollat om de fått en inbjudan och eftersom spelet är begränsat till 10 inbjudningar/ansökningar åt gången så kan vi inte sitta och vänta på att folk ska acceptera när det finns nya folk att skicka ut inbjudningar till.

Är ni fortfarande intresserade av att gå med i någon av PC klanerna så meddela oss genom ett PM här i forumet till mig eller till någon av oss på discord (Jag heter Maddox på discord). Glöm inte bort att lämna klanen om ni är med i en.

I5-8600K, Corsair 16GB DDR4 CL 15 3000MHz, MSI RTX 2070 Armor, Gigabyte Z370 HD 3, Samsung 970 EVO 500GB SSD, Samsung 840 EVO 250GB SSD, Seagate 3TB 7200RPM Barracuda, Corsair CX 600M

Asus VG248QE, Samsung Syncmaster T220, Corsair Scimitar, Corsair Strafe MX Silent.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2019

Lurkat på SweClockers ett tag och såg att andra spelade The Division 2, så tänkte man kanske får vara med även om man är ny.
uplay: rymdriddaren

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2008

@rymdriddaren: Hej på dig, du är uppskriven på väntelistan och du kommer snarast bli inbjuden i Sweclockers eller Spelclockers. Håll koll efter den och är du med i en klan så behöver du lämna den för annars kan vi inte skicka en inbjudan.

Glöm inte bort att vi har kanaler på Geeks Discord också.

I5-8600K, Corsair 16GB DDR4 CL 15 3000MHz, MSI RTX 2070 Armor, Gigabyte Z370 HD 3, Samsung 970 EVO 500GB SSD, Samsung 840 EVO 250GB SSD, Seagate 3TB 7200RPM Barracuda, Corsair CX 600M

Asus VG248QE, Samsung Syncmaster T220, Corsair Scimitar, Corsair Strafe MX Silent.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2012

Dags för en aktivitetskontroll och sammanslagning av klaner? Jag är med i Spelclockers och det är oftast väldigt få online i klanen. Misstänker att det kan vara likadant i de andra klanerna, därför skulle en sammanslagning kanske varit på sin plats.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2019

Jag spelar mest kväller 18-20/21, försöker jag få in lite mer på helger, dock varit lite anonym =/. Med i SweClockers klanen

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2008

@raduki @rymdriddaren Vi har egna textkanaler och röstkanaler på Geeks Discord. https://discord.gg/nUhTfgv

Vi spånar just nu på vad vi kan göra så folk ska vara mer aktiva i att spela med varandra i klanerna och tillsammans med folk från de andra klanerna. Problemet är tyvärr att flera personer spelar själva, eller sitter med vänner på andra VOIP tjänster eller discord servrar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2012
Skrivet av Scr33d:

@raduki @rymdriddaren Vi har egna textkanaler och röstkanaler på Geeks Discord. https://discord.gg/nUhTfgv

Vi spånar just nu på vad vi kan göra så folk ska vara mer aktiva i att spela med varandra i klanerna och tillsammans med folk från de andra klanerna. Problemet är tyvärr att flera personer spelar själva, eller sitter med vänner på andra VOIP tjänster eller discord servrar.

Problemet jag tänker på är inte att folk inte spelar med andra i klanen utan snarare att folk inte spelar alls. I Spelclockers är det mestadels tomt när jag spelar och jag spelar helger/kvällar. Brukar se tre personer online som mest, väldigt sällan mer på sista tiden. Mitt förslag är att göra en kontroll för att se vilka som är inaktiva och tar upp plats i klanen och att eventuellt slå ihop klaner för att få en mer aktiv klan. Förstår att detta kanske är dumt i dagsläget då en patch är runt hörnet.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Aug 2003

Nu när raiden kommer och matchmaking inte fungerar för den så kanske kanske det kommer bli någon aktivitet i klanerna. Jag har iaf tänkt ge den en chans!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2008