Oneplus 7 lanseras – i sällskap av Pro-modell med 90 Hz-skärm

Permalänk
Medlem

Kul att jag fick min 6T för drygt en månad sen!

Visa signatur

// En dator // Tillbehör till datorn// En Telefon//

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

För mig att Telia? hade åtminstone 5 & 5T sist, 6 serien vet jag inte. Men definitivt inte alla aktörer tar in dom, dessutom tar det några månader extra. Så om ex nån av dom stora som du nämner (Tele2, Tre etc) kommer ta in dom så blir det inte först fram emot hösten eller tidigast sensommaren skulle jag tippa på, lagom tills ryktena och diverse CAD-bilder på Oneplus 8 hittar ut.

Så det är oneplus officiella hemsida som gäller ?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Så det är oneplus officiella hemsida som gäller ?

Jag menade om du ville köpa med abonnemang.
Annars är det i första hand deras egna hemsida som gäller, annars har webhallen varit flitiga på att ta in deras lurar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Kan hända att Netonet har vid release också

Permalänk
Medlem

Webhallen kör popup event så länge lagret räcker på medborgarplatsen i sthlm på lördag.

butiken öppnar kl 10 men eventet börjar inte förens 12.

huruvida du förhandsbokat spelar ingen roll, det är först till kvarn som gäller, däremot om du förbeställt med t.ex. klarna och köper den på eventet får du behålla din betalningsmetod (ställde frågan till deras support)

event: https://www.facebook.com/events/335638880351433/

Permalänk
Medlem

Vad hände egentligen med den här presalen av 50 Limited Edition ex som webhallen hade? Först hörde jag om det i förra veckan att på fredag var det väl?så skulle dom släppas i nån mysterybox som förra året med 6 och man fick diverse tillbehör med osv. Priset var också aningen högre.
Kl 17:00 hörde jag men sen vet jag inte om det vart av? Inte hört nåt mer om det, lika lite om man söker efter det också.

Nån som vet?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Lego Master

Jag vill ha 144hz vikbar skärm med 16gb RAM och motsvarande i7 desktop-prestanda.
"Näää, nu drömmer du!"

Ge det tre år.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

Jag vill ha 144hz vikbar skärm med 16gb RAM och motsvarande i7 desktop-prestanda.
"Näää, nu drömmer du!"

Ge det tre år.

Beror väll på vilken i7 du menar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@RVX: Oneplus 7 Pro Loot Crate Edition kallades paketet som Webhallen sålde i samarbete med Oneplus, gick av stapeln torsdags förra veckan. Vi fick pressmeddelande om att de 50 paketen sålde slut på 20 sekunder. De gjorde något liknande med Oneplus 6T förra året och då sålde det också slut snabbt, inte lika snabbt som den här gången vill jag minnas.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

@loevet 20sek? Jeeesus!
Ja jag hade nåt minne av detta förra året också.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Hämtade ut min nyss på medborgarplatsen, fick ryggsäck, extrasladdar, 2 skal, hörlurar, tyvärr inte bullets, hade plats 15 i kön, de 10 första fick bullets 2, sen tshirts o lite manschettknappar eller vad det heter.

Får återkomma på hur telefonen är, nu ska det hem och unboxas.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fick mejl från netonet att den skickats