Vill du spela WoW:Classic?

Permalänk
Medlem

Vill du spela WoW:Classic?

<Sublime> EU Horde

Vem är vi och vad är vår vision?
Sublime är ett gäng som i över 15 år har spelat tillsammans och tacklat det mesta content som Blizzard har erbjudit under åren. Spelare har kommit och gått, men Sublime-andan har alltid varit densamma.

Vi har nu återförenats till Classic för att få känna nostalgi och cleara allt content som erbjuds i Classic. Det gör ingen skillnad om du tidigare raidat på den högsta nivån eller om du kommer som en helt ny spelare till Classic. I Sublime är det viktigaste att du kommer med ett öppet sinne, är villig och motiverad att lära dig och vill spela med andra som känner på samma sätt.

Vårt mål i Classic är att cleara all utan att behöva sätta orimligt mycket tid på det. Vi har alla jobb, skola och andra saker vi ibland är tvungen att prioritera.

Våra primära raidtider för 40 man är onsdag & torsdag 19.00-22.00. Resten av veckan är öppen så det finns möjlighet att fokusera på andra raids, dungeons eller PvP. Beroende på vad raidteamet önskar kan det här ändra i mindre skala.

Lootsystem: Att dyka upp till raid ska vara lönsamt, oberoende om det handlar om progress eller farm. Som lootsystem kommer vi att använda en modifierad version av Suicide Kings som uppmuntrar spelare att dyka upp till raids. Vi tvingar dig inte att passa gear till starkare klasser, men vissa enskilda bestämmelser kommer ändå att beaktas (MS>OS, tank prio på vissa delar osv.)

Även om du inte är intresserad av att raida finns det alltid en plats i Sublime. Vi har alltid spelare som tycker om att köra dungeons, PvP och raids.

Om du anser att Sublime är något för dig, gör en ansökan på: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf-bl-HqMXAYAvaqE4mv...

Har du eventuella frågor är du välkommen att ställa dem på vår Discord

Vi ses i Barrens!
/Daanjeel

Permalänk

Intressant

@Daanjeel:

Hej!

Detta verkar intressant. Är sugen på en mogen och rolig guild med härlig gemenskap.

Kan du berätta lite mer om guilden? Tex; Hur många är ni just nu? Snittålder? Guildmentalitet?

"Vi raidar 40 man onsdag och torsdag 19.00-22.00. Är du under en vanlig vecka redo att dyka upp förberedd (flasks/buffmat etc) en stund innan 18.00?"
Är detta ett typo eller ska man vara redo över 1h innan raidstart?

EDIT:
Adda mig gärna på discord Farsigt#2507. Vill få en bild av guilden innan jag applyar

Permalänk
Medlem

@Bumbinator:

Jag har lagt till dig på discord. Du är välkommen att joina Discord också ifall jag själv inte är online, så finns det förhoppningsvis någon annan officer online

Tack för feedbacken på formuläret! Det är ett typo Så jag har editerat det nu! Det skall vara 19.00

// Daanjeel

Permalänk
Medlem

@Daanjeel

Som bumbi sa så verkar detta jätteintressant.
Har själv lirat som hardcore i Vanilla och längtar tillbaka.
Joinade er discord men inte mycket att se där ännu.
Lirade hunter i vanilla och hade full T2 med x-bow från bwl. Full clear på MC, BWL och AQ(20 och 40) samt ca 7-8 bossar från naxx(kommer inte ihåg hur många).
Körde i en guild på Sylvanas som jag var med och startade som hette Complettely Different.
Spelar helst healer eller dps.
Hoppas på svar snart
p.s
Mitt Discord namn är Ashashiva!

Visa signatur

Desktop | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | GPU: nVidia Geforce RTX 4080 Super 16gb | RAM 64gb ddr5 6000mhz | SSD Kingston KC3000 2tb
Apple MacBook Air | CPU/GPU: M1 | RAM: 8gb | SSD: 256gb

Permalänk
Medlem

Btw, har ni nån live guild nu?

Visa signatur

Desktop | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | GPU: nVidia Geforce RTX 4080 Super 16gb | RAM 64gb ddr5 6000mhz | SSD Kingston KC3000 2tb
Apple MacBook Air | CPU/GPU: M1 | RAM: 8gb | SSD: 256gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av ashashiva:

@Daanjeel

Som bumbi sa så verkar detta jätteintressant.
Har själv lirat som hardcore i Vanilla och längtar tillbaka.
Joinade er discord men inte mycket att se där ännu.
Lirade hunter i vanilla och hade full T2 med x-bow från bwl. Full clear på MC, BWL och AQ(20 och 40) samt ca 7-8 bossar från naxx(kommer inte ihåg hur många).
Körde i en guild på Sylvanas som jag var med och startade som hette Complettely Different.
Spelar helst healer eller dps.
Hoppas på svar snart
p.s
Mitt Discord namn är Ashashiva!

Har svarat dig på Discord