Imponerande VR-koncept vinner värstingdator från Alienware

Permalänk
Melding Plague

Imponerande VR-koncept vinner värstingdator från Alienware

SweClockers medlemmar har sagt sitt och Alienwares koncepttävling är nu avgjord, där vinnaren plockar hem företagets högpresterande och uppgraderingsbara gaminglaptop Area51m.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Stort grattis! Värdig vinnare indeed :>

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Inaktiv

Grattis!

Permalänk

Ibland är jag med i tävlingar. En gång vann jag till och med något.

Andra gånger känner jag att jag varken har talangen eller fantasin för att delta. När någon skapar sådant här får det mig att känna att jag gjort rätt. Riktigt snyggt!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem

Grattis!

Permalänk
Medlem

Stort grattis! Skönt att papper och penna kammar hem storvinsten på ett datorforum!

Visa signatur

Intel i7 7700K, Titan Xp, 32Gb @ 3333MHz, mITX Asus Strix Z270I, Jonsbo UMX1 Plus, Corsair SF600

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnaren!

Själv deltog inte men jag trodde andra bidrag skulle kamma hem vinsten. Men smaken är ju som baken delad.

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.

Permalänk
Medlem

Grattis! Inte så lite avis!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hjälpsam

Whoop whoop!!!

Glöm inte att utnyttja oanvänd prestanda till SETI@home

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Man får gratulera. Glöm inte stänga av HT bara 😂😜

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Stort grattis! Värdig vinnare helt klart

Visa signatur

Nytt hela tiden

Permalänk
Medlem

Hade jag jobbat på någon utvecklingsavdelning inom VR inom valfritt företag hade jag ringt vinnaren och erbjudit jobb snabbt som fan.

Permalänk
Medlem

Grattis till vinsten, snyggt jobbat. Verkar mycket genomtänkt när man ser bilderna.

Visa signatur

Dell U2311H / MSI Optix MAG274QRF-QD
[ FD 7 Black TG Dark ][ MSI Z690 EDGE WIFI DDR4][ I7 12700K ][ Noctau NH-D15 Black ][ Kingston Fury Renegade 32GB 3600Mhz CL16 DDR4][ WD Blue M2 1TB][ Samsung 860 500 GB ][ WD Caviar Green (EZRX) 1TB ][ Corsair RM850x v3 ][ MSI GTX 1060 GamingX 6GB ][ Backup WD Caviar Green (EARX) 2TB ] [ Backup Seagate BarraCuda (ST2000DM006) 2TB ]
[ Qpad MK-50 ][ SteelSeries Sensei Ten ]

Permalänk
Racingkonstnär

Tusen tack till alla som röstade och juryn som valde ut bidragen. Trodde absolut inte att mitt bidrag skulle räcka hela vägen med tanke på hur bra dom andra bidragen var.

Kan knappt tro att det är sant... tack för allt stöd och snälla kommentarer!

Permalänk
Medlem

Grattis!
Glöm inte vinstskatten bara

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag ritar tillräckligt hyfsat för att förstå vilken tid som är nedlagt i detta eller så har du bara en grym talang. Oavsett så är det välgjort och en värdig vinnare. Grattis.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Avstängd

Själv röstade jag på klockan.

Men grattis till vinnaren!

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Avstängd

Stort grattis!! Värdig vinnare (även att man själv önskade vinst haha)

Skickades från m.sweclockers.com