Permalänk
Medlem

Super Play tidningar

Vet inte om detta är rätt forumdel men chansar

Hittade en hel låda med gamla Super Play tidningar. Vad ska man göra med dessa? Är det någon som köper dessa "vintage" objekt?
Frugan tittade på mig konstigt när jag sa att jag ville spara dem. Så "time is of the essence". Men det är ju faktiskt inte så att jag tänker hänga dem på väggen direkt, men det känns synd att slänga om man kan sälja/ge bort dem.

Vad tror ni? är det något att ha?

Permalänk
Medlem

Sätt ut på Tradera, kanske är någon som vill ha.
Men verkar vara fler som tänkt samma tanke: https://www.tradera.com/search?q=super%20play

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Vissa av mina verkar vara i tvivelaktigt skick. Men tradera va ju ett väldigt bra tips. Vissa nummer verkar sälja iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Margarin:

Vissa av mina verkar vara i tvivelaktigt skick. Men tradera va ju ett väldigt bra tips. Vissa nummer verkar sälja iaf.

@Margarin: Jag är kanske intresserad. Vet du vilka år och nummer det rör sig om?

Permalänk
Medlem

Jag hade alla nummer av Super Power/Superplay.

Jag satte symbolisk summa 100kr för att bli av med dem och fick då en kille som gladeligen bila ned från norr om Göteborg till Helsingborg för att plocka upp.

Så eftertraktade är de.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5900x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM, monitor: OLED42C24LA
2st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem

@Snakey

Kan kolla det idag