Chromecast audio från utlandet?

Permalänk
Expertgissare

Chromecast audio från utlandet?

Köpte nyligen en chromecast audio av en svensk återförsäljare för ett bra pris (245kr), kom i postlådan idag och när jag packar upp den så är det en italiensk box.
Min fundering är följande, kommer den att fungera utan problem här i sverige? Språk förstår jag man får välja, tänker om det är något annat.
Min magkänsla säger att det inte borde vara några problem, men vill säkerställa innan jag bryter förpackningen.

/Edvin

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk

Om du köpte den på nätet av svens återförsäljare har du 14 dagar ångerrätt även om du testa enheten.

Är ju typ sånna här tillfällen den lagen är till för.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Jag köpte min första Chromecast i USA, den fungerade utmärkt här hemma.
Rent funktionsmässigt behöver du nog inte oroa dig.

Permalänk
Medlem

Finns det chromecasts/etc med sv kartong?

Jag var rätt säker på att alla googleprodukter som säljs i sverige (med sån där euplug som vi har) är spanska, itslienska eller tyska.

Det finns väl ingen EUkartong med engelska för googles produkter? Kan ha fel..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Rouge of Darkness:

Om du köpte den på nätet av svens återförsäljare har du 14 dagar ångerrätt även om du testa enheten.

Är ju typ sånna här tillfällen den lagen är till för.

Ha! Att jag inte tänkte på det

Skrivet av keyser:

Jag köpte min första Chromecast i USA, den fungerade utmärkt här hemma.
Rent funktionsmässigt behöver du nog inte oroa dig.

Låter bra det

Skrivet av PlogarN97:

Finns det chromecasts/etc med sv kartong?

Jag var rätt säker på att alla googleprodukter som säljs i sverige (med sån där euplug som vi har) är spanska, itslienska eller tyska.

Det finns väl ingen EUkartong med engelska för googles produkter? Kan ha fel..

Skickades från m.sweclockers.com

Min första jag köpte på Elgiganten för ett år sedan hade vad jag minns engelsk text på boxen. Men det är ju insidan som räknas så

Tack för alla svar, blir att packa upp och köra

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

Varifrån köptes Chromecasten?

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Babbar:

Varifrån köptes Chromecasten?

Köpte den från datapryl.se

Glömde uppdatera tråden, har testat och allt fungerar. Behövde inte kunna ett ord italienska för att vare sig ta sig in i kartongen eller konfigurera

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB