Permalänk

HTC VIVE PRO

Säljer nu mitt vr Kitt ett Htc vive pro headset med resten av delarna från en vanlig vive.
Den finns att prova på plats innan köp o skickas helst inte men om det är enda alternativ så är det förskottsbetalning som gäller

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls

Pris 8500 eller bud

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 9 5900x Radeon 6900XT Liquid Devil
G.skill Royal RGB 3600 16gb CL16
LG CX48 OLED Corsasir STRAIFE Logitech Pro X superlight med Powerplay musmatta
Valve Index

Permalänk

Kanske lite högt men lägg bud om någon är intresserad

Visa signatur

Ryzen 9 5900x Radeon 6900XT Liquid Devil
G.skill Royal RGB 3600 16gb CL16
LG CX48 OLED Corsasir STRAIFE Logitech Pro X superlight med Powerplay musmatta
Valve Index

Permalänk
Hedersmedlem

*Inlägg raderat*

Vänligen håll er till saklig priskritik, relevanta frågor samt ev. budgivning.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Att begära 8500kr för ett headset som kostar 9000kr nytt är om något ett grovt överpris.

Permalänk

@Wasp: jag hare sänkt priset i annonsen o kan ej göra ändringar i annonstexten samt var hittar du detta kitt med headset basstationer o handkontroller för bara 9000 för det kan jag ej hitta

Visa signatur

Ryzen 9 5900x Radeon 6900XT Liquid Devil
G.skill Royal RGB 3600 16gb CL16
LG CX48 OLED Corsasir STRAIFE Logitech Pro X superlight med Powerplay musmatta
Valve Index

Permalänk
Medlem
Skrivet av Honkens84:

@WaspCustoms: jag hare sänkt priset i annonsen o kan ej göra ändringar i annonstexten samt var hittar du detta kitt med headset basstationer o handkontroller för bara 9000 för det kan jag ej hitta

Jag ber om ursäkt, för mig framstog det som om att det endast var headset som såldes!

Ifall det är hela kittet så är det lite rimligare men ändå betydligt mer än vad en annan skulle betala.

Permalänk
Administrativ avgift

@Honkens84: Budar 2500:- för bara headsetet , om du mot förmodan kan tänka dig sälja delarna separat (Ebay rekommenderas)

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3