Asus avtäcker Zenbook Pro Duo – bärbar dator med dubbla bildskärmar

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av JackA:

Ja, det har varit ett fruktansvärt fulspel ända sedan Kickstarterkampanjen 2015. Man lovar och lovar och lovar och ibland lägger man upp en ny video, men man levererar absolut ingenting. Förra året "sålde" man rasket till nån kines som han också lovade guld och gröna skogar, men det fortsätter att hända nada. Finns nog inte mycket kvar av de 600 000 euro som folk bidragit med.

Är nog minst ett par tusen människor som förlorat ett par tusenlappar på Slidenjoy. Finns en FB-grupp för besvikna köpare.

Vad jag förstår saknas teknologin för en klok gångjärnslösning. Finns helt enkelt inte.

Fyfan. Får hoppas att karma kommer ikapp nångång.

Permalänk
Medlem

Utan att ha en aning skulle jag kunna tänka mig ett användningsområde för grafiska formgivare m.fl.om den nedre skärmen kan ersätta en ritplatta. För min egen del....nope!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 - Xeon X5680 - 12GB DDR3 - ASUS GTX1080 8GB

Permalänk
Avstängd

Riktigt häftigt! Bra Asus 👏🏻

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Som jobbdator hade jag gärna haft något sånt. Jobba med FPGA:er på en skärm är hemskt. Det är väl mycket programmering i och för sig. Det här blir nog en gimmick för privatpersoner men för företag ser jag att det finns potential för det.

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk
Medlem
Skrivet av maddogmoffit:

Wow, har jag kommit till "det var bättre för" avdelningen på pensionärernas missnöjesförbund? Jag trodde detta var en sida för teknikentusiaster!

Att vara teknikentusiast innebär inte att man ger upp rätten att ha en åsikt och ge uttryck för den.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Kul idé, även om jag själv inte skulle ha någon nytta av det.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Skrivet av maddogmoffit:

Wow, har jag kommit till "det var bättre för" avdelningen på pensionärernas missnöjesförbund? Jag trodde detta var en sida för teknikentusiaster!

Hur som, ser ut som en intressant lösning för de som behöver extra stora kontroll panel för till exempel videoredigering, photoshop eller powerpointarbete. Kan även vara praktiskt vid spel att ha discord och dylikt uppe.

Hehe, spot on, Tänkte precis samma sak.

Visa signatur

Thermaltake P5 TGE, MB:MSI MEG Z390 ACE, CPU:i9 9900K @5Ghz
GPU: MSI 2080TI Gaming X Trio, Custom loop:EKRevoD5, EK-RAD 480
EK-Supremacy EVO, EK-Vardar EVO 120ER, PSU:AX1200i, Vengeance Pro 32GB DDR4 3200Mhz, M2 970 1000 GB