Permalänk
Medlem

1440p Gamingdator säljes

Hej alla,
Jag går i försäljnings tankar runt min nyligen byggda dator då jag känner att jag inte har tid för den som jag har velat och kommer vara så ett tag, bättre då att sälja den till någon som är intresserad. Det som säljs är datorn, skärmen, joystick och även en extern audio interface för mic och ljud. Allt behöver inte köpas som ett paket men datorn vill jag sälja komplett vid detta tillfälle.

Datorns specs:
- Intel Core i7 8700K
- Corsair H60 2018 White LED
- G.Skill Trident Z RGB LED DDR4 3200MHz 2x8GB (F4-3200C16D-16GTZR)
- MK ASUS Prime z390-A
- EVGA 650 GQ 650W
- Samsung 970 EVO Series MZ-V7E500BW 500GB NVMe
- Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC HDMI 3xDP 8GB
- NZXT H500 vit
- Corsair HD Series HD140 RGB PWM 140mm LED
- Corsair HD Series HD120 RGB with Controller PWM 120mm LED 3-pack

Datorn har som visat bara bra komponenter i bra skick då allt förutom CPUn är nyligen inköpta. ingen överklockning på varken CPU eller grafikkortet, coilwhine och liknande problem finns inte och allt körs mycket tyst och kallt på min 1440p 27" Gsync skärm. Datorn kommer med Windows 10 Pro nyinstallerad.
Olika spelexempel, högsta settings, 1440p:
The Division 2: runt 85 fps
Apex: runt 120 fps

Min dator, skärm och Audio interface finns på prisjakt via länken längre ner i annonsen.
Lägsta priset på endast datorn vid skrivandets stund, ingen frakt eller speciella butiker inräknat är runt: 18 000 sek, dagens dealar ändrar priset från dag till dag.

Skärmen:
Z4D33AA är en G-sync skärm på 27” 1440p från HPs OMEN avdelning som är flimmerfri, har möjlighet till 165 Hz uppdateringsfrekvens med 1 ms responstid för BtW och GtG.
Lägsta priset på endast skärmen vid skrivandets stund, ingen frakt eller speciella butiker inräknat är: 4 990 sek.

Ljudinterfacet:
Steinberg UR 22 mk II (boxen mellan skärmen och datorn på bilderna) är en USB interface ljudkälla för både hörlurar, XLR micar etc.
Lägsta priset på endast interfacet vid skrivandets stund, ingen frakt eller speciella butiker inräknat är: 1 275 sek.

Utrustning:
Thrustmaster t flight hotas 4 (Joystick) - PS4/PC, har använt denna en del då jag gillar att spela World of warplanes.
Lägsta priset på endast Thrustmastern vid skrivandet stund, ingen frakt eller speciella butiker inräknat är: 799 sek.

Läs mer om alla individuella delar via prisjakt länken nedan.

https://classic.prisjakt.nu/list.php?l=3879741&view=m

Jag har de flesta boxarna kvar till delarna, allt utom Chassiboxen om jag inte minns fel och kvitton på allt finns att få med köpet.
Ingen av delarna skickas, allt hämtas upp i Malmö.

Jag tar rätten att sälja till vem jag vill, om jag vill och när jag vill.
Var snälla och håll buden i tråden - jag kommer vara på arbetsresa under veckan så jag tittar in så ofta jag kan.

Pris Bud.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk

Riktpris för endast skärm?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

9600k gtx 1080

Permalänk
Medlem

Riktpris för endast chassi med komponenter? Behöver ej skärm och kringutrustning.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Kollar läget om ev en HP Omen 15 bärbar RTX2060, knappt 3 veckor gammal, är av intresse, plus pengar från min sida?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Börjar väl med ett bud på 12k för allt som paket

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, XFX 7900XTX Merc, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus / Monitor/Tv: LG C2 42Tum/ Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Permalänk

Kan lägga 15k för låda+skärm

Permalänk
Medlem

När det gäller riktpris vet jag inte vad ni kan hitta allt begagnat för, se vad ni kan hitta och jämför det med va de kostar nya idag i lägg ett bud om ni är intresserade.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem
Skrivet av osby0479:

Kollar läget om ev en HP Omen 15 bärbar RTX2060, knappt 3 veckor gammal, är av intresse, plus pengar från min sida?

Skickades från m.sweclockers.com

Tack men jag är inte intresserad av byte till varken laptop eller stationär, har det jag behöver.

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem
Skrivet av The man swe 90:

Börjar väl med ett bud på 12k för allt som paket

Skickades från m.sweclockers.com

Budet noterat

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Disneydags:

Kan lägga 15k för låda+skärm

Budet noterat

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Skrivet av Yerosan:

Budet noterat

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har eventuellt hittat ett paket närmare hemma, men låter budet liggakvar så länge.

Permalänk
Medlem

1200kr för skärmen, kan hämta i malmö.

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kethsi:

1200kr för skärmen, kan hämta i malmö.

Bud noterat

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem

Bjuder 2000kr för Omen skärmen om den är i bra skick och kvitto finns. Hämtar också i Malmö
Hur gammal är skärmen?

Permalänk
Medlem

Ändrar mitt bud till 2500kr för Omen skärmen om du kan tänka dig att avsluta auktionen idag?
Tack på förhand.

Permalänk
Skrivet av Yerosan:

Budet noterat

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har köpt en dator närmre hemma. Lycka till med försäljningen

Permalänk
Medlem

12500:- exkl interface o joystick

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av westax:

Ändrar mitt bud till 2500kr för Omen skärmen om du kan tänka dig att avsluta auktionen idag?
Tack på förhand.

Skärmen är köpt för ca 6 månader sedan och kvitto från komplett finns - jag avslutar inte auktionen idag.

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem
Skrivet av osby0479:

12500:- exkl interface o joystick

Skickades från m.sweclockers.com

Bud noterat

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Disneydags:

Jag har köpt en dator närmre hemma. Lycka till med försäljningen

Tackar, ha så kul med nya datorn!

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem
Skrivet av westax:

Bjuder 2000kr för Omen skärmen om den är i bra skick och kvitto finns. Hämtar också i Malmö
Hur gammal är skärmen?

Bud noterat

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yerosan:

Skärmen är köpt för ca 6 månader sedan och kvitto från komplett finns - jag avslutar inte auktionen idag.

@Yerosan Tack för svar. När hade du kanske tänkt att avsluta auktionen?

Trevlig helg.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av westax:

@njano Tack för svar. När hade du kanske tänkt att avsluta auktionen?

Trevlig helg.

Mvh

Jag har inget datum bestämt, buden är inte tillräckligt höga än för att jag ska vilja sälja.
Tack detsamma

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yerosan:

Jag har inget datum bestämt, buden är inte tillräckligt höga än för att jag ska vilja sälja.
Tack detsamma

Då förstår jag

Höjer mitt egna bud på Omen 27” skärmen till 3000kr om det kan vara mer intressant?

Fortsatt trevlig kväll

Med vänlig hälsning,

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Då förstår jag

Höjer mitt egna bud på Omen 27” skärmen till 3000kr om det kan vara mer intressant?

Fortsatt trevlig kväll

Med vänlig hälsning

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av westax:

Då förstår jag

Höjer mitt egna bud på Omen 27” skärmen till 3000kr om det kan vara mer intressant?

Fortsatt trevlig kväll

Med vänlig hälsning

Skickades från m.sweclockers.com

mer pengar är alltid mer intressant
Budet noterat

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem

@Yerosan

3500kr för Omen 27" skärmen kan jag erbjuda
Kan du tänka dig sälja för det priset eller är det fortfarande inte säljbart pris för dig?

Om det inte är, vad är såfall ditt riktpris för skärmen?

Tack på förhand.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av westax:

@njano

3500kr för Omen 27" skärmen kan jag erbjuda
Kan du tänka dig sälja för det priset eller är det fortfarande inte säljbart pris för dig?

Om det inte är, vad är såfall ditt riktpris för skärmen?

Tack på förhand.

Mvh

Hej, sent svar igen, ursäkta.
Jag behöver lite till för att vilja sälja, 3500 blir ca 35 (?) % billigare än vad den kostar idag och det är för mycket sänkning för att vara intressant.
Mvh Daniel

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem

Top bud är följande:

Som paket:
@osby0479 - 12500 kr

Skärm:
@Westax - 3500 kr

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem

Budar 10.000 för endast datorn