Permalänk

Xbox Live Gold 12 mån

Säljer en kod för Xbox Live Gold 12 mån. Köpt på Inet idag för 499 kr

Skulle bunkra upp med Gold innan jag konverterade till "Game Pass Ultimate" enligt detta tips, men glömde att man som mest kan ha 36 månader förbetalt.

Koden borde alltså passa perfekt för dig som tänkt konvertera/uppgradera till ultimate och vill få ut så mycket som möjligt av det!

Startbud: 250 kr.

"Köp nu"-pris: 420 kr. (Den som först budar 420 kr vinner, oavsett om någon skulle buda högre senare)

Betalning sker förslagsvis med Swish, och så skickar jag koden via PM.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tänkte precis köpa på Inet själv, så kör på 420kr

Permalänk
Medlem

Du förstör allt de roliga . Nu när den är såld har jag xbox live så får jag gamepass också? Jag måste inte ha gamepass innan?

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Skrivet av oqvist:

Du förstör allt de roliga . Nu när den är såld har jag xbox live så får jag gamepass också? Jag måste inte ha gamepass innan?

Kolla in inlägget i "dagens fynd"-tråden jag länkade. Det mest prisvärda borde vara att lägga in så mycket live gold som möjligt och sen uppgradera till ultimate. Se bra till att inte uppgradera innan du har lagt in all tid för gold!

Permalänk
Skrivet av Troberg:

Tänkte precis köpa på Inet själv, så kör på 420kr

Grymt! Har skickat PM

Permalänk
Medlem

är lite ledsen över att jag missade att läsa om detta, aktiverade min ultimate det första jag gjorde imorse =(

Visa signatur

Jag undrar hur många det är på SweC som kommer att byta till Linux idag…

Permalänk
Skrivet av issue:

är lite ledsen över att jag missade att läsa om detta, aktiverade min ultimate det första jag gjorde imorse =(

Tråkigt Hur mycket tid på gold hade du kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av akkaniclas:

Kolla in inlägget i "dagens fynd"-tråden jag länkade. Det mest prisvärda borde vara att lägga in så mycket live gold som möjligt och sen uppgradera till ultimate. Se bra till att inte uppgradera innan du har lagt in all tid för gold!

Jo lädte den men jag är trög och begrep inte. Då man köper gold sen får man game pasd ultimate för 10 kr/mån på köpet?

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

@akkaniclas: 2mån bara

Visa signatur

Jag undrar hur många det är på SweC som kommer att byta till Linux idag…

Permalänk
Skrivet av oqvist:

Jo lädte den men jag är trög och begrep inte. Då man köper gold sen får man game pasd ultimate för 10 kr/mån på köpet?

Nej, tänk så här:

Du har gold t o m mars 2020. Då får du ultimate för 10 kr t o m april 2020.

Alltså, all din tid med gold omvandlas till tid med ultimate. Det ingår också en månad utöver det i de 10 kronorna.

Permalänk

@issue: Ohh, synd!