En duo av imponerande bakelser vinner SSD-enheter i Samsungs tävling

Permalänk
Melding Plague

En duo av imponerande bakelser vinner SSD-enheter i Samsungs tävling

Det har bakats som aldrig förr bland SweClockers medlemmar och nu har två lyckliga vinnare valts ut av juryn att kamma hem varsin högpresterande SSD-enhet från Samsung.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Innan jag läste rubriken såg jag bilden och tänkte att jag nog ska köpa en kylfläns innan jag sätter in en sån där, trodde det var smälta diskar

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna ! Ni må fortsätta lagra med snabbhet fagra

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Phanteks P400s | Asus B-350 Strix |Ryzen 1600X @4 Ghz
G.skill 16GB 3.6Ghz CL16 Trident Z RGB | FD Celsius S36
Samsung 960EVO 500GB |Corsair RM750x | Asus Vega 56 Strix

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aka_The_Barf:

Innan jag läste rubriken såg jag bilden och tänkte att jag nog ska köpa en kylfläns innan jag sätter in en sån där, trodde det var smälta diskar

Samma här, blev lite orolig att min disk hade en bug så den kunde smälta

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Aka_The_Barf:

Innan jag läste rubriken såg jag bilden och tänkte att jag nog ska köpa en kylfläns innan jag sätter in en sån där, trodde det var smälta diskar

Samma här, men trodde det var något destruktivt test... ha ha.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Avstängd

När får man provsmaka?

Visa signatur

Dator: i7 4960x | 32GB RAM | Asus Rampage IV Formula | GTX 1080
OS: Slackware 64-bit current + multilib

Laptop: HP Elitebook 6930p | 8GB RAM | 211GB SSD RAID 0 | 256MB AMD Radeon HD 3450/3470 | Intel Duo T9900 @ 3.06GHz
OS: Slackware 64-bit 14.2

Permalänk

Åh vad rolig tävling, har helt missat detta.
Grattis till vinnarna, hoppas de smakade gott

Permalänk
Medlem

Välgjorda och ser smarriga ut! Grattis!

Permalänk
Medlem

Hur smakade dom undrar jag?
Vad var dom uppbyggda och smaksatta av?

Permalänk
Medlem

Bara att gratulera vinnarna

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Medlem

Ni bedömde väl enligt smaklökarna också?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Medlem

Heja Lennart!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fan... Vissa på detta forumet är fan helt otroliga. Kul med dessa tävlingar.

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Permalänk

Mitt bakverk bestod av sockerkaka i lager med vaniljkräm och sylt, sedan smörkräm spritsad ovanpå för att efterlikna SSDn.

Permalänk

Mitt bakverk bestod av sockerkaksbotten, hemmagjord vaniljkräm på vaniljstång, krämgrädde och hemmagjord hallonsylt Dekoren är av sockerpasta och ätbar guldfärg. Riktigt smarrig blev den!

Permalänk
Medlem

Installerade en sådan disk i burken i fredags, den är snabb.
Men, vid normalt bruk märker man nog inte så mycket skillnad jämfört med en vanlig SSD.

Stort grattis till vinnarna, välförkänt.

Visa signatur

Ny signatur!

Permalänk
Avstängd

Ångrar mig alltid att jag inte deltog tills att vinnarna korats. Då inser jag att jag iallafall att jag inte skulle haft en chans

Permalänk
Medlem

Haha, grattis! Otroligt vilken talang vissa har. Jag var lite orolig dock, när det stod att vinnarna skulle kontaktas via PM. Det är ju hur lätt som helst att missa att man fått pm!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MSI GT73VR Titan