SoffLäskers – Mountain Dew för GAMERS

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

SoffLäskers – Mountain Dew för GAMERS

Nu är det som så att @Kenneth har varit på semester i New York, och SJÄLVKLART har han köpt med sig det bästa USA har att erbjuda i dryckesväg: Mountain Dew!

Vi värvade @Klorixx till expertpanelen att testa Mountain Dew Kickstart med smaken Midnight Grape samt gaminginriktade Game Fuel Charged Cherry Blast, där den sistnämnda hade en väldigt intressant och återförslutningsbar öppningsmekanism!

#SweLäskers

Permalänk
Medlem

Kul att ni gillar läsken, vi producerar den på mitt jobb! Men själv hatar jag den... hehehe
Det är väl som med Trocadero, antingen hatar man eller älskar den...

Permalänk
Medlem

Utomordentligt fånigt, säkert väldigt onyttigt, vatten släcker törsten bäst!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av NutCracker:

Utomordentligt fånigt, säkert väldigt onyttigt, vatten släcker törsten bäst!

Skickades från m.sweclockers.com

Visste inte att Sherlock var medlem.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

Liquid meth det dära

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swennis:

Kul att ni gillar läsken, vi producerar den på mitt jobb! Men själv hatar jag den... hehehe
Det är väl som med Trocadero, antingen hatar man eller älskar den...

Finns det folk som hatar Trocadero?

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Nu är det som så att @Kenneth har varit på semester i New York, och SJÄLVKLART har han köpt med sig det bästa USA har att erbjuda i dryckesväg: Mountain Dew!

https://www.youtube.com/watch?v=zDvwH6dN_5A

Vi värvade @Klorixx till expertpanelen att testa Mountain Dew Kickstart med smaken Midnight Grape samt gaminginriktade Game Fuel Charged Cherry Blast, där den sistnämnda hade en väldigt intressant och återförslutningsbar öppningsmekanism!

Vilken härlig färg!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Amerikansk läsk är bäst. Cherry Coke smakar som den ska, och det finns så otroligt många bra varianter av Cola, Fanta osv. Bara vanliga Fanta smakar mycket bättre där än här.

Visa signatur

Rigg: Intel Core i7-8700K @ 3,7 GHz, 32GB RAM (3200 MHz), ASUS TUF RTX 3080, Corsair TX850M
Tillbehör: Iiyama ProLite X4372UHSU (43", 4K), Razer Naga Hex MOBA, Func KB-460 (Cherry MX Red)
NAS: Synology Diskstation 413j + 4 * 3TB WD RED

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Vilken härlig färg!

Mana pots

Visa signatur

Chassi: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair RM650i MoBo: ROG Strix X570-F CPU: AMD Ryzen 3600X Mem: 32GB G.Skill Trident Z Neo GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H115i SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD & MX100 512GB

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Swennis:

Kul att ni gillar läsken, vi producerar den på mitt jobb! Men själv hatar jag den... hehehe
Det är väl som med Trocadero, antingen hatar man eller älskar den...

Jaha, den finns här i Sverige alltså? Har ni några fler goda (läs vidriga) drycker?

Permalänk
Hedersmedlem

"It tastes...exactly like diabetes”

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Livsnjutare 😎

Men fy... den såg ju hemsk ut!
Spolarvästka ?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swennis:

Kul att ni gillar läsken, vi producerar den på mitt jobb! Men själv hatar jag den... hehehe
Det är väl som med Trocadero, antingen hatar man eller älskar den...

Var kan man köpa den i Sverige?

Eller du kanske inte bor och jobbar här?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av andreas_dock:

Men fy... den såg ju hemsk ut!
Spolarvästka ?

Patentblått?

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Ja om man vill att tänderna ska följa med ner i svalget är det ju bra skit,
och för tandläkarna är det kalas.

Visa signatur

Modermodem: Asus ROG Strix X470-F
Grafikkort: XFX Speedster MERC 319 AMD Radeon™ RX 6800 BLACK
Processor: AMD 2600X
Minne: 48 GB

Permalänk
Medlem

Fel av mig innan att vi gör alla här, gör bara vanliga DEW, och nån till av dewsorterna, kommer inte ihåg vilken, är inte på den avdelningen, men vi har fått smakprover, men gillar inte nån av dom, alldeles för sött... men är inte mycket för läsk öht, ska vara kaffe, eller öl!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ronz:

Finns det folk som hatar Trocadero?

Sacre bleu!

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ronz:

Finns det folk som hatar Trocadero?

Ja, jag tex, vet många som verkligen älskar den, och nog lika många som hatar den, hähä...

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Visste inte att Sherlock var medlem.

Tål du inte en avvikande mening?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av bobbeyblade:

Ja om man vill att tänderna ska följa med ner i svalget är det ju bra skit,
och för tandläkarna är det kalas.

Snart fylls forumet med frågor som "Vilken tandläkarutbildning är bäst" och "Vilken tandläkarstol för bästa gaming känsla för patienten".

Permalänk

Ser ut som den gamla Fantomen läsken

Visa signatur

Core I7 7700k . Asus GTX 1080 . 32GB Corsair Vengeance . Asus Maximus IX . Corsair AX860 . Samsung 960 PRO Nvme ssd x2 raid0

Permalänk
Medlem

Att sitta still och spela spel med stress- & pulspåslag, och samtidigt dricka något förmodligen kemiskt hopkok, det är att be om en för tidig död!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@kenneth - https://www.razer.com/respawn/shop

det här blir ett måste att testa och att göra före- och eftertest med cs eller liknande. det är ju så löjligt så det finns inte :>

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av trickeh2k:

@kenneth - https://www.razer.com/respawn/shop

det här blir ett måste att testa och att göra före- och eftertest med cs eller liknande. det är ju så löjligt så det finns inte :>

Har sett det där också, så dumt. Ska se om det går att få tag på

Permalänk
Avstängd
Skrivet av NutCracker:

Att sitta still och spela spel med stress- & pulspåslag, och samtidigt dricka något förmodligen kemiskt hopkok, det är att be om en för tidig död!

Skickades från m.sweclockers.com

Nu dricker jag inte själv läsk eller sånt här..

Men det är säkerligen 10x bättre än cigarettröken du andas in när du går i stan.

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skonky:

Var kan man köpa den i Sverige?

Eller du kanske inte bor och jobbar här?

Har köpt den i halvlitersflaska på större Ica butiker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ronz:

Finns det folk som hatar Trocadero?

Det där är bara en myt.

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Kenneth:

Har sett det där också, så dumt. Ska se om det går att få tag på

Något som definitivt går att få tag på i samma kategori är Nau. https://www.naudrinks.com/ Svenskt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VadSaDu:

Nu dricker jag inte själv läsk eller sånt här..

Men det är säkerligen 10x bättre än cigarettröken du andas in när du går i stan.

Knappast. Och som tur är slipper man ganska mycket cigarettröken nuförtiden! Det är bara att gå rejält runt när man ser nån idiot stå där och puffa. Men min poäng är att man inte ska underskatta hur förtvivlat uselt läsk är för ens kropp.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Har sett det där också, så dumt. Ska se om det går att få tag på

Signar man upp på deras nyhetsbrev fick man ju 10€ i rabatt på första köpet såg jag

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2