Mio Soffa - Nyskick - Nypris 24 955 - "AKUT"

Permalänk
Medlem

Mio Soffa - Nyskick - Nypris 24 955 - "AKUT"

Hej,

Utan omsvep kan jag berätta att detta handlar om en skyndsam annons och är prissatt därefter:

Jag "har sålt" min soffa vid två tillfällen på Blocket för 7 000 kr resp 8 000 kr, men köparna har lämnat återbud i sista sekund. Det har skapat vissa bekymmer då jag har en soffbeställning som levereras nu redan på torsdag (!). Jag kommer således mer än halvera priset för att få till ett snabbt köp.

Modellen är "Friday" och är inköpt på Mio i Borås för 24 995 kr i slutet av 2014. Färgen är Ljusgrå.

https://www.mio.se/p/friday-3-sits-soffa-med-schaslong-vanste...

Bilder från mig: https://photos.app.goo.gl/EQFd4QzG4ukifqSZ8

Jag bor i ett ensamhushåll och har inte suttit i den mycket. Jag har dessutom varit utomlands och rest i ett år, och är hemma nu bara under sommaren.

- Inga djur.
- Rökfritt hem.
- Inga fläckar
- Inga lukter

Om du vill köpa den så går den att dela i 3 delar och kan bäras ned på max en kvart. Uppskattar du en annan färg så har Mio ett brett sortiment av olika tyger att köpa separat.

Jag bor i Centrala Borås. Jag kan genomföra affär under valfri tid på dygnet kommande onsdag/torsdag/fredag (26/27/28 Juni). Om du vill köpa den så kommer jag be dig att Swisha 1000 kr i någon form av handpenning (med tanke på vart jag har varit med om ovan).

Jag är givetvis bärhjälp och kaffe finns på plats!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag är otroligt intresserad! Har ett par frågor bara, då jag försökte hitta exakta mått. Mellan schäslongen och divanen, hur brett är det där i cm? Tänker för just soffbord, det vi har är 80cm brett.

Är det så pass att måtten funkar så tar jag den och hämtar på onsdag redan.

Permalänk
Medlem

Tar gärna mått på hur bred hela soffan är från ena kanten till den andra.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Hej!

Utrymme mellan S & D är 134 cm.

Jag har ett Soffbord som är 78 cm och således lämnar det benutrymme på båda sidor (om än inte jättemycket).

Permalänk
Medlem

Då tar jag den!

Permalänk
Medlem
Skrivet av aalleexx:

Hej!

Utrymme mellan S & D är 134 cm.

Jag har ett Soffbord som är 78 cm och således lämnar det benutrymme på båda sidor (om än inte jättemycket).

Skrivet av bergmunt:

Då tar jag den!

Var det först i kvarn annons?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

326 cm från ena kanten till den andra

Permalänk
Medlem

@bergmunt:

Roligt att höra!

Jag skickar PM till dig och så löser vi det finstilta.

Permalänk
Medlem

Tar den om ovanstående drar sig ur. Har föräldrar i Borås som hämtar.

Edit: Om det är budgivning och inte först till kvarn som gäller bjuder jag 3900 (såg den för det på Minhembio i morse, tänkte slå till men behövde kolla upp föräldrarnas möjlighet att hämta först ).

Permalänk
Medlem

Hej!

Ledsen om jag har skapat oreda. Jag tackar samtliga för era bud och visat intresse. @bergmunt var mycket snabb och bemötande via PM och han får den således till utropat pris.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Mio Soffa

@aalleexx: finns det möjlighet att få komma och titta på soffa först innan köpet?