Sista chansen: SweClockers kaffemugg i paketerbjudande – med fri frakt!

Permalänk
Melding Plague

Sista chansen: SweClockers kaffemugg i paketerbjudande – med fri frakt!

De allra sista exemplaren av SweClockers kaffemugg modell "Ditt modermodem" finns nu i shoppen, dessutom i ett begränsat erbjudande med fri frakt och nedsatt pris.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Om Ni får för Er att köra en drive med två T-shirts till reducerat pris så slår jag till direkt, har dessvärre ett överflöd av kaffemuggar och använder uteslutande min Porschemugg. Har i och för sig två Sweclockers T-shirt redan men kan leva med två till utan problem.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Jubileumsmästare

Köpfingret kunde inte motstå, nu är det bara att vänta med spänning!

Visa signatur

You have come a long way, baby!

Permalänk
Medlem

179kr för en mugg? Stöttar gärna men komigen. Hade det annonserats på Blocket hade folk skrattat gott.

Permalänk
Testpilot

Blev tischa och mugg, det har Sweclockers gjort sig förtjänt av - Snygg design är det med

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem
Skrivet av CooingPendulum:

179kr för en mugg? Stöttar gärna men komigen. Hade det annonserats på Blocket hade folk skrattat gott.

https://royaldesign.se/search/mugg?offset=96
Är väl inget konstigt pris?

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Lego Master

Done and done.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Va bra! Jag behövde en kaffemugg till jobbet och en T-Shirt är aldrig fel.

Visa signatur

Intel Core i9-13900K | Gainward GeForce RTX 4090 Phantom GS | Corsair 128GB (4x32GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX | MSI PRO Z690-A DDR4 | Arctic Liquid Freezer II 280 | EVGA Supernova G6 1000W | Samsung 980 PRO NVMe M.2 SSD 1TB + 2x2TB | Fractal Design Define 7 Svart TG | LG 34'' UltraGear 34GN850 QHD | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

När kommer den nedrans musmattan?!
När får vi möjlighet att köpa en pärlplatta med motiv av redaktionen @emilakered ? gjord av @andreas_dock

Visa signatur

Dator: Lian Li O11 Dynamic, R9 5900X, MSI X570 ACE, Corsair H150i Pro, G.Skill TridentZ@3733MhzCL16, ASUS RTX 3090 TUF OC, Firecuda 530 2TB, 990 Pro 2TB, Corsair RM850x.
Skärm: LG OLED 42C2

Permalänk
Medlem

Lägger en förbokning på musmattan.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Bascule666:

Om Ni får för Er att köra en drive med två T-shirts till reducerat pris så slår jag till direkt, har dessvärre ett överflöd av kaffemuggar och använder uteslutande min Porschemugg. Har i och för sig två Sweclockers T-shirt redan men kan leva med två till utan problem.

Skrivet av CooingPendulum:

179kr för en mugg? Stöttar gärna men komigen. Hade det annonserats på Blocket hade folk skrattat gott.

Som jag ser det är prylarna i shoppen framförallt ett roligt sätt att stötta SweClockers och göra det möjligt för medlemmarna att bidra till att vi kan fortsätta driva och utveckla sajten. Samtidigt är jag väldigt mån om att vi inte ska sälja vilka prylar som helst utan satsa på saker som håller god kvalitet. Tyvärr är det alltid så att bra saker kostar mer, särskilt när man gör det i mindre upplagor.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Jag tycker personligen detta lät för dyrt. :/

Visa signatur

Asus B650E-F | Ryzen 7950X3D | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000C30 | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI GeForce RTX 4080 16GB GAMING X TRIO | LG C2 42" OLED | Samsung 990 Pro 1TB | Fractal Design Meshify 2 TG | Seasonic Prime GX 1300W

Permalänk
Medlem

@Iceman17: Detta är inte IKEA, detta är DESIGN och då kostar det.

BTW: Köpte muggen när den lanserades, är min go-to mugg oavsett morgonkaffe eller bjudning. Pengarna går dessutom till hemsidan jag spenderar bra tid på och uppskattar, så är en piss i havet.

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Markusas:

När kommer den nedrans musmattan?!
När får vi möjlighet att köpa en pärlplatta med motiv av redaktionen @emilakered ? gjord av @andreas_dock

Haha, jag känner mig hedrad att bli omnämnd på detta vis!,något får jag väl skapa!

Ett motiv utav våra två ikoner på Swec, @JonasT och @emilakered tillsammans på en platta. Eller skall vi köra trion och ta med @Jacob ? 🤔

Personlig leverans till kontoret i Stockholm. 😎👊🏼🔝💯

Är det utav intresse kan väl redaktionen kontakta mig så styr vi upp nått...

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av andreas_dock:

Haha, jag känner mig hedrad att bli omnämnd på detta vis!,något får jag väl skapa!

Ett motiv utav våra två ikoner på Swec, @JonasT och @emilakered tillsammans på en platta. Eller skall vi köra trion och ta med @Jacob ? 🤔

Personlig leverans till kontoret i Stockholm. 😎👊🏼🔝💯

Är det utav intresse kan väl redaktionen kontakta mig så styr vi upp nått...

En Special Edition gjord av pärlmannen själv! Kul idé.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Det blåser ofta upp till storm i dessa kaffemuggar

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

En Special Edition gjord av pärlmannen själv! Kul idé.

Det kan bli en fin del av inredningen i nya studion

Visa signatur

Dator: Lian Li O11 Dynamic, R9 5900X, MSI X570 ACE, Corsair H150i Pro, G.Skill TridentZ@3733MhzCL16, ASUS RTX 3090 TUF OC, Firecuda 530 2TB, 990 Pro 2TB, Corsair RM850x.
Skärm: LG OLED 42C2

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av andreas_dock:

Haha, jag känner mig hedrad att bli omnämnd på detta vis!,något får jag väl skapa!

Ett motiv utav våra två ikoner på Swec, @JonasT och @emilakered tillsammans på en platta. Eller skall vi köra trion och ta med @Jacob ? 🤔

Personlig leverans till kontoret i Stockholm. 😎👊🏼🔝💯

Är det utav intresse kan väl redaktionen kontakta mig så styr vi upp nått...

Skrivet av Jacob:

En Special Edition gjord av pärlmannen själv! Kul idé.

Fixar du en custom-platta för Red löser jag Sthlm-besök och middag, inga problem.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av emilakered:

Fixar du en custom-platta för Red löser jag Sthlm-besök och middag, inga problem.

It's a deal! 😎👊🏼

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Skrivet av andreas_dock:

Haha, jag känner mig hedrad att bli omnämnd på detta vis!,något får jag väl skapa!

Ett motiv utav våra två ikoner på Swec, @JonasT och @emilakered tillsammans på en platta. Eller skall vi köra trion och ta med @Jacob ? 🤔

Personlig leverans till kontoret i Stockholm. 😎👊🏼🔝💯

Är det utav intresse kan väl redaktionen kontakta mig så styr vi upp nått...

Jag köper direkt!
Skulle kanske försöka animera Jonas och Emil i den klassiska stilen enl bild nedan. Nu är jag inte någon grafisk designer.. Det kanske är svårt, vad vet jag

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem

@CooingPendulum:

LOL I Kina köper jag samma mugg för 3kr, om ens det inkl tryck.

Varför så dyrt, vilka skatter ska den muggen betala?

Uselt som vanligt

Visa signatur

ASUS ROG STRIX SCAR II - I7 8750H, GTX 1070, 144HZ (1ms), 16gb 3333 ddr4, 236SSD, 1TBHD. ----------- MBP late 2011 -------Samsung
S9plus

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

It's a deal! 😎👊🏼

Yes @emilakered

Visa signatur

Dator: Lian Li O11 Dynamic, R9 5900X, MSI X570 ACE, Corsair H150i Pro, G.Skill TridentZ@3733MhzCL16, ASUS RTX 3090 TUF OC, Firecuda 530 2TB, 990 Pro 2TB, Corsair RM850x.
Skärm: LG OLED 42C2

Permalänk
Medlem

Köpte vid första rundan och är nöjd som tusan! Att folk har synpunkter på priset är väl ändå lite mysko, man köper för att stödja sajten. En av muggarna står på jobbet och det var faktiskt uppstart för en trevlig pratstund med en besökare som också hänger här, en ny bekantskap. 🙂👍

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Skrivet av Valonen:

Köpte vid första rundan och är nöjd som tusan! Att folk har synpunkter på priset är väl ändå lite mysko, man köper för att stödja sajten. En av muggarna står på jobbet och det var faktiskt uppstart för en trevlig pratstund med en besökare som också hänger här, en ny bekantskap. 🙂👍

Skickades från m.sweclockers.com

Helt rätt, köpt både t-shirt och mugg tidigare endast för att stödja sajten. Hade de haft någon form utav premium betaltjänst hade jag även betalat för denna.. Man hänger trots allt här större delen utav dagarna
Skulle vilja se en mugg bundle till rabatterat pris dock. Skulle gärna vilja ha 6st när man får hem gäster men det blir lite väl saftigt för en kommunalarbetare

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

Helt rätt, köpt både t-shirt och mugg tidigare endast för att stödja sajten. Hade de haft någon form utav premium betaltjänst hade jag även betalat för denna.. Man hänger trots allt här större delen utav dagarna
Skulle vilja se en mugg bundle till rabatterat pris dock. Skulle gärna vilja ha 6st när man får hem gäster men det blir lite väl saftigt för en kommunalarbetare

Ja det är samma här, blev både kläder och två muggar. En bundle hade väl även det varit najs.

Här hängdes det upp vid datorn.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Medlem

Jag tycker också det är lite mysko med gnällandet över priserna. Jag köpte två stycken till jobbet, men som har fått flytta hem pga jobb-byte, och det var några väl lagda kronor. Dels jättefin kvalité, dels för att det är SweC. märkt och för att man vill stötta SweC.

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem
Skrivet av kintobe:

@DanMas:

LOL I Kina köper jag samma mugg för 3kr, om ens det inkl tryck.

Varför så dyrt, vilka skatter ska den muggen betala?

Uselt som vanligt

Är du ens på riktigt?

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk

Beställt!

Visa signatur

[AMD Ryzen 7 5800X 3.8 GHz 36MB] [Noctua NH-D15] [ASUS TUF GAMING X570-PLUS] [Steelseries Rival 300 mus] [QPAD Musmatta] [MSI Radeon RX 6800 XT 16GB] [Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX AMD] [Windows 10 Pro 64-bit] [Samsung 860-Series EVO 1TB] [2x Samsung 1.0T] [1x Seagate Barracuda 4TB 256MB Cache] [Fractal Design Define R6 USB-C Gunmetal TG] [PSU Corsair RM750X 750W v2 Modulär]

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av kintobe:

@DanMas:

LOL I Kina köper jag samma mugg för 3kr, om ens det inkl tryck.

Varför så dyrt, vilka skatter ska den muggen betala?

Uselt som vanligt

...säger den bittra anonyma forumkrigaren med adblock påslaget.

Ha en trevlig sommar!

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk

Trevligt att muggen kom åter i lager. Beställt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

" Less is more... how can that be? It's impossible... more is more"