Prime på Amazon.DE?

Permalänk
Medlem

Prime på Amazon.DE?

Om ungefär en halv månad är det dags för Amazon Prime Day och jag tänkte därför registrera mig för den 30 dagars provperiod som finns.

Går det att "testa" Prime i flera länder samtidigt? På den engelska sidan(co.uk) verkar det inte vara något problem att registrera sig, men på den tyska(de) får jag:

Important: Please keep in mind that the Prime benefits are only available to customers in Germany and Austria

Brukar det fungera på den tyska sidan om man ignorerar varningen ovan eller behöver man utnyttja t.ex. https://www.mailboxde.com/ (vilket i och för sig förstör den annars fria frakten över 39 EUR)?

Permalänk
Medlem

Jag skulle tro att det mest betyder att du inte får de fördelar som prime ger som t.ex. gratis snabbare frakt.

Är det förresten något speciellt man bör spana in på Prime Day?

Permalänk
Medlem

Du kan nog betala, regga dig och få prime, men det blir ju inte next day delivery om du inte sitter i landet i fråga. Det enda du faktiskt får är väl access till deras taskiga videoströmningstjänst.

Visa signatur

i7-7700K @5GHz | Corsair H115i | MSI Z270 SLI PLUS | GTX 1060 6GB | G.Skill 16GB @3200MHz | Samsung 960 EVO 250GB | Intel 600p Series 512GB | be quiet! Dark Power Pro 850W | iiyama Red Eagle G-Master 24" 144HZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av aToria:

Du kan nog betala, regga dig och få prime, men det blir ju inte next day delivery om du inte sitter i landet i fråga. Det enda du faktiskt får är väl access till deras taskiga videoströmningstjänst.

Och Twitch Prime

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

Och Twitch Prime

Oh! Det har jag missat. Tack.

Visa signatur

i7-7700K @5GHz | Corsair H115i | MSI Z270 SLI PLUS | GTX 1060 6GB | G.Skill 16GB @3200MHz | Samsung 960 EVO 250GB | Intel 600p Series 512GB | be quiet! Dark Power Pro 850W | iiyama Red Eagle G-Master 24" 144HZ

Permalänk
Medlem

Och diverse rabatter