Gratis Marknad under driftstörningarna

Permalänk
Melding Plague

Gratis Marknad under driftstörningarna

Det råder driftstörning på SweClockers och många har problem att aktivera sin annonser i Marknad. Till dess att problemen är åtgärdade bjuder Jacob och Anton på fri annonsering.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

"jaghatarsnigel"
Varför hatar ni på snigel? Jag råkar tycka om snigel.

Jag tänker dock bara på

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

"jaghatarsnigel"
Varför hatar ni på snigel? Jag råkar tycka om snigel.

Jag tänker dock bara på https://www.youtube.com/watch?v=URx1vhdc5cg

Jag vet inte, men min första reaktion var att jag kom ihåg Bostreams gamla logotyp, med en överkryssad snigel.

Orimligt nog hittar jag inte en enda bild av denna logotyp via en snabb Google image search.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

"jaghatarsnigel"
Varför hatar ni på snigel? Jag råkar tycka om snigel.

Jag tänker dock bara på

Det finns anledning...

Permalänk
Hedersmedlem

@Sh4d0wfi3nd

Antar att det har med Antons (@klorixx) husdjur att göra..
#dontbringyourpettowork

Är iofs. en snäcka men men. Potato potato.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av jawik:

Hur kan jag ha missat den där? Känns som en sån video som spreds rätt hårt under ett tag.
Jag ger mig, snigel verkar vara en väldigt sliskig typ.

Skrivet av Kent:

@Sh4d0wfi3nd

Antar att det har med Antons (@klorixx) husdjur att göra..
#dontbringyourpettowork
http://i.imgur.com/FFcLRIB.jpg
Är iofs. en snäcka men men. Potato potato.

Det där var ingen liten snigel, Afrikansk jätte?
Skulle nog inte vilja hålla i en men åskåda från avstånd skulle nog vara kul i 15 minuter.

Edit: Vi hoppas nog alla på att kommandorörelserna gör sin grej och fixar störningarna. Ha en bra dag allihopa!

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk

Nice där hamande min annons som jag betalat vid 10 idag sist på listan under allt annat... tack.
edit: Ah nice nu inser jag att jag betalat för annonsen 2 ggr och den ligger fortfarande inte ute haha När får man tillbaka pengarna?

Visa signatur

Gaming:[Asus Crosshair Extreme X670e]-[AMD R9 7950X3D]-[G.Skill TridentZ 6000Mhz 32GB]-[MSI Suprimx RTX 4090]-[Samsung 980PRO 2TB]-[Lian Li O11]:.
Server:[Asrock Rack X570d4u-2l2t]-[AMD R5 5600X]-[64GB ECC]-[nVidia P2000]-[40TB WD Re + 500GB Curcial MX100]:.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av AquaRelliux:

Nice där hamande min annons som jag betalat vid 10 idag sist på listan under allt annat... tack

Några påverkas alltid på det sättet när vi kör gratis annonsering och vi gör det givetvis inte för att jävlas, tvärtom som en service mot våra medlemmar Du har PM!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Avstängd

Nice. Till vilket datum?

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av robalm:

Nice. Till vilket datum?

Jag vore en betydligt lyckligare människa om jag visste det själv.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Avstängd

Webbplatsen kan inte nås

Visa signatur

Har du varit i kontakt med denna användaren? Vänligen kontakta moderatorerna via kontaktformuläret!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Tanktonk:

Webbplatsen kan inte nås

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk

@Jacob: Har ni testat att stoppa internetsladden direkt i hårddisken?

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Kochkramer:

@Jacob: Har ni testat att stoppa internetsladden direkt i hårddisken?

Vi testar det inatt! https://www.sweclockers.com/artikel/27837-sweclockers-byter-l...

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Urk, det här var inte bra för plånboken! Hehe

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MSI GT73VR Titan

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Nu efter bytet borde problemen vara lösta. Men jag låter ändå den här kampanjen pågå till imorgon kväll.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Nu efter bytet borde problemen vara lösta. Men jag låter ändå den här kampanjen pågå till imorgon kväll.

Ahh, trodde ni hade tabbat er och råkat släppa Zen 2 recensionerna i förtid!

Mycket snabbt och smooth nu i alla fall, både på mobilen (Telia 4G) och WiFi hemma (Bahnhof fiber)!

EDIT: Läste bytet som brytet. Hade också SweC nere i några minuter nyss.

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Nu efter bytet borde problemen vara lösta. Men jag låter ändå den här kampanjen pågå till imorgon kväll.

Hade ett kortare avbrott nu ikväll, Bad gateway

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av anton studs:

Hade ett kortare avbrott nu ikväll, Bad gateway

Yes, vi kikar på vad som hände. Oavsett är det helt orelaterat till driftstörningarna vi hade tidigare i veckan. Skulle gissa på att det ikväll har med flytten att göra.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Yes, vi kikar på vad som hände. Oavsett är det helt orelaterat till driftstörningarna vi hade tidigare i veckan. Skulle gissa på att det ikväll har med flytten att göra.

Blev ett nytt avbrott igen, har dom svårt att hitta ett bra modermodem ?