Allt om SweClockers Live! – Diskussioner och nyheter

Permalänk
Medlem

Skriv upp mig, har väntat på detta sedan någon avslöjade det på Meet & Geek i Örebro. 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Medlem

Skulle va underbart skoj att komma på detta då jag inte var med på nått swec event innan. Har en del sparad semester så det är inga problem

P.S.
Finns hel special så är det ett plus xD

Visa signatur

Desktop | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | GPU: nVidia Geforce RTX 4080 Super 16gb | RAM 64gb ddr5 6000mhz | SSD Kingston KC3000 2tb
Apple MacBook Air | CPU/GPU: M1 | RAM: 8gb | SSD: 256gb

Permalänk
Proffsmoddare
Permalänk
Medlem

Räkna med mig!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag kommer gärna om det finns möjlighet!

Permalänk
Medlem

haha för fan, låter som något man borde närvara på

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Kommer gärna så länge som jag får sitta med @apanx och @My2nd och @Noxxer igen 😉😉

Permalänk
Medlem

Det här vill man gärna vara med på om det blir av! Är inte superaktiv som användare men ska man läsa på om något är det alltid hit jag vänder mig hehe.

Visa signatur

Min dator är mitt värde på Sweclockers har jag förstått
Fractal Design Meshify 2 C Mid Tower | Asus ROG STRIX B550-F | AMD R7 5800X3D 3.4 GHz | Red Devil RX 6950 XT 16 GB | Corsair Vengeance LPX 2X16 GB 3200 Mhz | Samsung 980 250 GB M2 | Western Digital Black SN850 2 TB M.2 | Corsair RM1000x 1000 W 80+ Gold | Samsung Odyssey G9 49.0" | https://pcpartpicker.com/list/zQ2P9r

Permalänk
Medlem

Precis nyinflyttad i våran fina huvudstad så hade det varit en heder och väldigt roligt att få deltaga på denna fina jubileumsfest!

Permalänk

Taggad till tusen! Hotell är redan bokat sen avslöjandet i Örebro!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av nidas:

haha för fan, låter som något man borde närvara på

Hörde du det där @Edin?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Kul. Jag kommer gärna.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@jacobhugosson jag kan bo hos dig :*

Jag kommer! =D

Eller bokar vi ett rum tillsammans @vargeEEEEn?

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Woho, 20 år, vad tiden går fort!!
Såklart man vill komma om det finns plats.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hade varit väldigt trevligt att träffa likasinnade i häftig miljö. Sign me up scotty!

Visa signatur

Intel i9 13900k delid (4090) (Jobb/Lek)
AMD 7900 (4060ti) (Lekserver)
Intel i9 12900K (3090) (barnens)
AMD 7900X (3080ti) (barnens)

Permalänk
Medlem

Jag är på!

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk

Jag och en polare som ej har tillgång till internet atm vill väldigt gärna gå!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Vive la liberté!

Jag är på

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Surdeg 🍞
Skrivet av NordhNet:

Den stora frågan är dock obesvarad....kommer det finnas en korv-stream?!
Många kommer säkert ihåg förra festen i skyddsrummet där en webcam fanns tillgänglig med vy över baren(?) där korv serverades. Många var vi som följde detta med spänning och oddsade på både på valet mellan ”topping” samt om den där ölen verkligen var glutenfri (🤔) (saknar fortfarande rapport från @kenneth )

Det får vi nästan se till!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Poddar i Virtuellt-Veckan med Victor Leijonhufvud - https://virtuellt.nu

Permalänk
Medlem

Vilken grej! Hoppas alla som vill gå får plats!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Spännande!
Var väldigt trevligt på meet and geek här i Sthlm sist! Så man får väll hoppas att man är värdig

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Geeks
Grundare

Helskotta vad kul detta ska bli och lika roligt är det att vara med och planera allt! @laxpudding föreslog att man ska få nominera SweClockers-medlemmar man tycker bidragit till communityt till eventet så det får man gärna göra genom att skriva här eller skicka pm till @Jacob (motivera gärna).

Anmäl intresse genom att skriva i tråden eller genom den kommande undersökningen (håll utkik i veckan) så ser vi till att skicka ut nyheter om eventet med. Woho!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Riktigt bra initiativ! Hoppas på Sweclockers Awards vid jubileet.

Visa signatur

There's no place like 127.0.0.1

Permalänk

Låter fantastiskt kul, klart man vill vara med:)

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av Kazurk:

Riktigt bra initiativ! Hoppas på Sweclockers Awards vid jubileet.

Stämmer bra det! Nomineringar om omröstningar i olika kategorier görs av alla swecmedlemmar med start efter sommaren :).

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Sign me up! Jag skulle väldigt gärna komma på denna tillställning!

Mvh
Tobias

Visa signatur

| bequiet! Dark Base 900 | Corsair HX1000i Platinum | MSI Z370-GAMING M5 | i7 8086k @ 5000mhz | Custom EK-loop (GPU & CPU) | Corsair Veng. 32GB @ 3200mhz | Samsung 960 EVO M.2 500GB | Zotac RTX 2080 Ti AMP! | Asus PG348Q @ 100hz |
http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/562661-grat...

Permalänk
Hedersmedlem

Jag kommer gärna.

Skrivet av DavidtheDoom:

@jacobhugosson jag kan bo hos dig :*

Jag kommer! =D

Eller bokar vi ett rum tillsammans @vargeEEEEn?

Alltid utanför #besviken

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Inte fullt lika aktiv längre, men lurkat forumet/nyheterna i vad.. över 15 års tid nu, vore kul att få komma och fira med er!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Kent:

Jag kommer gärna.

Alltid utanför #besviken

Nej då, du får en inbjudan innan @DavidtheDoom! <3

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Blir att hänga på låset då!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-------------------------------------------------------------------------System 1: Thermaltake Xaser VI, Corsair AX750, Gigabyte Z68X-UDH3-B3 rev 1.3, Intel i7 2700K @3,8GHz, Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600MHz CL10, Gigabyte Radeon R9 200 HD7950.