Permalänk
Inaktiv

Nackdelen med att köpa Noctua...

...är att man har så väldans mycket sånt här. Kan man säga att man är ett stort fan?

Permalänk
Medlem

Haha, var ju en del.

Bara köpt två noctus flänsar totalt så har inte så mycket grejor som inte sitter i olika burkar.

Permalänk
Medlem

Skulle faktiskt vara nice om de sålde i bulk förpackning, bara fläkten och inget annat i en enkel plastförpackning, för kanske 50:- billigare.
Jag köpte en bunt med fläktar och det blev jäkla mycket lådor och tillbehör, slängde lådorna och satte alla tillbehör i en påse.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av lambdan:

Skulle faktiskt vara nice om de sålde i bulk förpackning, bara fläkten och inget annat i en enkel plastförpackning, för kanske 50:- billigare.
Jag köpte en bunt med fläktar och det blev jäkla mycket lådor och tillbehör, slängde lådorna och satte alla tillbehör i en påse.

Hade varit riktigt bra! Jag gillar deras fläktar, men ser gärna att man slipper allt detta i vissa fall.

Permalänk
Inaktiv

jag gillar både deras fläktar och deras "tillbehörs-kit"

man vet aldrig när man skulle behöva de...

Permalänk
Medlem

@anon34061: Precis, samma anledning varför jag har kvar mina Zalman Fan-Mates, vet aldrig när man behöver dem.

Permalänk
Medlem

Själv hittade jag en 140mm Noctua-fläkt i soprummet för något år sedan som jag fortfarande använder som en av mina chassifläktar. Jag vet inte varför någon skulle slänga en fullt fungerande Noctua-fläkt, kanske inte gillade färgen eller nåt. Inga gummipluppar eller fläktmotstånd medföljde dock, men likt TS har jag inte direkt någon brist på sånt

Permalänk
Hedersknyffel

Ber om ursäkt men lånar tråden lite då det ändå är i samma kategori! (kanske någon till och med har ett par liggandes som är ivägen..?)
Med risk för att bli totalt dumförklarad med någon som har koll på vad bifogad "skruv" heter och vart fasen man kan köpa ett gäng sådana? Försvinner ju varenda gång man skruvar isär något

#edit: Efter ordentlig forskning så visar det sig att dem heter "nm-ibt 2".

#edit