BF-V Gubbar söker spelare :)

Permalänk
Medlem

BF-V Gubbar söker spelare :)

Tjippen!

Vi är 3st gubbar som söker lite folk att joina vår "Pluton", vi är inte hardcore gamers, men tycker de är kul att prestera så bra som möjligt genom div taktiker, heroiska men kanske dumma insatser osv,

Men vi är bara 3st, å spela med Random går ju, men vi skulle uppskatta lite fler lagkamrater till våran Squad som man kan spela ihop sig med, iom att alla inte kan spela samtidigt, en del är föräldrar, en del jobbar skift med andra tider än oss kontorsråttor osv. så är det kanske en idé att vara fler än totalt 4st

Så tänkte vi att vi kastar ut en förfrågan om det är några som vill joina oss, speciellt imorgon 2019-01-17 då Kapitel 2 släpps till BF-V och vi tänkte testa Squad-Conquest osv

Vi har egen TS server (Discord? vi är oldschool )
humor å högt till tak, även långt nedan för bältet, så är man lättkränkt så är vi nog fel gubbgäng.
Är man 35+ så kan man nog orka med oss

Finns säkert något forum där man kan fråga om nån vill haka på osv. men nu gör vi så här, för vi är konservativa gubbar som inte vill ändra på hur saker gjordes förr

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Medlem

@WDac: Tjena jag heter Axel. Är 22 är gammal. Jag spelar gärna med er. Heter OPS_076 på origin

Permalänk
Medlem
Skrivet av WDac:

Tjippen!

Vi är 3st gubbar som söker lite folk att joina vår "Pluton", vi är inte hardcore gamers, men tycker de är kul att prestera så bra som möjligt genom div taktiker, heroiska men kanske dumma insatser osv,

Men vi är bara 3st, å spela med Random går ju, men vi skulle uppskatta lite fler lagkamrater till våran Squad som man kan spela ihop sig med, iom att alla inte kan spela samtidigt, en del är föräldrar, en del jobbar skift med andra tider än oss kontorsråttor osv. så är det kanske en idé att vara fler än totalt 4st

Så tänkte vi att vi kastar ut en förfrågan om det är några som vill joina oss, speciellt imorgon 2019-01-17 då Kapitel 2 släpps till BF-V och vi tänkte testa Squad-Conquest osv

Vi har egen TS server (Discord? vi är oldschool )
humor å högt till tak, även långt nedan för bältet, så är man lättkränkt så är vi nog fel gubbgäng.
Är man 35+ så kan man nog orka med oss

Finns säkert något forum där man kan fråga om nån vill haka på osv. men nu gör vi så här, för vi är konservativa gubbar som inte vill ändra på hur saker gjordes förr

Jag ska kolla vad polarn tycker. Vi är oldschool, way back.. med q3 osv 35+

Visa signatur

Chassi: Fractal Design S2 Blackout Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Elite Processor: Ryzen 7 3800X Grafikkort: Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse Minnen: Corsair 3600Mhz 16GB. SSD: Corsair Force MP600 500GB Lagringsenhet:Samsung Evo 500GB

Permalänk
Medlem

@Axel95: Du är välkommen, håller tummarna för att du orkar med oss

(Sir_Baxter_Horn)

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Medlem

@emsee78: Do it, ni är välkomna

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Medlem

Spelar ni fortfarande BF5 35+ kille här som lirar lite när han har tid

Permalänk

Tjennare Jag och min polare är grymt intesserade om ni spelar fortfarande båda är 30år
Lägg till mig på origin OstEn80085

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bertilsson89:

Tjennare Jag och min polare är grymt intesserade om ni spelar fortfarande båda är 30år
Lägg till mig på origin OstEn80085

Lagt till dig.

Vi är ett gäng som brukar spela bf med åldern 25-40

Origin : Gubbjavel89

Permalänk

Hej jag är också intresserad om ni fortfarande vill ha fler gubbar till er squad så får ni gärna lägga till origin: embiroller

Permalänk

@embiroller: Lagt till dig på origin "DenMagiskaOstEn"

Permalänk

@eddan89: Lagt till dig på origin "DenMagiskaOstEn"