CM Novatouch och Realforce 87U 55g

Permalänk
Medlem

CM Novatouch och Realforce 87U 55g

Efter att ha spenderat en hel del tid och pengar på min tangentbordshobby är det nu dags att föröska finansiera annat i livet. Säljer därför två av mina absoluta favoritbrädor. Det ena är ett CM Novatouch med ISO-layoutsom jag köpte 2014 som användes i cirka 1 år och har sedan dess legat i garderoben. Jag har även modifierat brädan med ett "silence-mod" och även smort brytarna för att förhöja känslan. Alla tillbehör förutom O-ringarna medföljer. Hela brädan är i bra skick med undantag för tangenterna som blivit rätt glansiga då de är tillverkade av ABS-plast.

Den andra brädan är ett Realfroce 55G med ANSI-layout i fint skick. Jag köpte detta tangentbord för ett tag sedan och det har varit min daily-driver ett tag nu. Trots att tangentbordet använts en del är det i mycket fint skick då tangenterna är av högkvalitativ PBT, dock är mellanslagstangenten av ABS-plast. Jag har även modifierat denna bräda med ett silence-mod på de större tangenterna (stabilizers) för att förhindra rassel och onödigt ljud. Det ligger även en dämning i höljet under tangentbordet för att fylla ut lite och sänka ljudet ytterligare. Har tyvärr lyckats tappa bort både kartong och tillbehör till detta tangentbord, även den svarta ESC-tangenten som ska sitta på är borta. Skickar med en röd ESC-tangent och röda WASD.

Om du har några frågor angående tangentborden är det bara att höra av dig.

Novatouch: 1500kr
Realforce: 1400kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

PM ang. novatouch

Permalänk
Medlem

@Z3us_: Tar novatouch dirr! 1500kr + frakt, skicka pm!

Permalänk
Medlem

Bjuder 1600+ frakt för novatouch

Permalänk
Medlem

Höjer till 1700 + frakt!

Permalänk
Medlem

Höjer till 1800 + frakt för novatouch!

Permalänk
Medlem

Värst vad du ska hålla på! Höjer till 1900kr + frakt för Novatouch haha

Permalänk

Bjuder 1400 + frakt för realforce brädan.

Permalänk
Medlem

Vi forsätter väl till 2000kr + frakt för novatouch då.

Permalänk
Medlem

Ursäktar så mycket allihopa, märkte inte ens att ni börjat buda haha. Detta förändrar ordningen en hel del. Nutn leder budgivningen på Novatouch med 2000 och Forfudgesake leder Realforce med 1400. Tänkte att jag avslutar budgivningen idag klockan 20.00.

/Joel

Permalänk
Medlem

2100+ frakt för novatouch

Permalänk
Medlem

2200+ frakt för novatouch

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

2300+ frakt för novatouch

Permalänk
Medlem

Och där är budgivningen avslutad. Tref127 vinner budgivningen på Novatouch och Forfudgesake vinner budgivningen på Realforce. Jag hör av mig inom kort via PM för mer detaljer.

/Joel