Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Galleri
Jaha, så var den klar. Byggnationen har varit igång sen april 2006, och f*n va skönt det känns.

Wow, jag hade inte riktigt koll på att detta fanns här såg för första gången på http://www.techdigest.tv/2007/02/meet_the_pc_mod.html, men det är ju riktigt kul att du får uppmärksamhet även utomlands

Visa signatur

Yeah yeah

Permalänk
Medlem

Ser ut som något taget ifrån Tron nästan!

Permalänk
Medlem

Som tagen ur vilken sci-fi film/serie som helst =D

Permalänk

fyfan va snyggt

Visa signatur

i speak spanish to god, italian to women , french to men and german to my horse

Permalänk

Inte mycket att säga än att det är bland det snyggaste jag sett!

Permalänk
Medlem

Respek! 5/5

Permalänk
Frida 🥐

I år fyller SweClockers 20 år. Det vill vi fira genom att bland annat lyfta fram gallerier som vi minns genom tiderna. Detta är ett av gallerierna vi väljer att lyfta på framsidan idag. @SleepstreameR

Läs mer om SweClockers 20 år här!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

På den tiden rgb var coolt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Frida 🥐
Skrivet av downup:

På den tiden rgb var coolt

Skickades från m.sweclockers.com

Var ser du RGB-produkter?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoyadog:

Var ser du RGB-produkter?

"R G B"

hehe, när man fick köpa den färgen man ville ha

Permalänk
Medlem

@downup:

RGB är fortfarande coolt, det är dock inte till för att visa regnbågsfyrens alla 711 färger utan det fina är att man kan justera in den nyans man själv föredrar enligt mig.

Visa signatur

korWWW

Permalänk
Musikälskare

Klassiker

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Lyxfällan 🎮

Som en del i att fira att SweClockers fyller 20 år i år har vi lyft ditt finfina galleri på framsidan @SleepstreameR, fortfarande lika läckert! Vad är status för bygget idag, står det utställt någonstans eller sitter det och trycker i ett förråd?

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem

Kommer ihåg när jag såg detta läggas upp. Att det är så pass länge sedan... Skulle själv aldrig haft eller ha en burk som denna då det går mot mycket av min filosofi när det gäller både ljud och ljus distraktioner vid min station. Det sagt så är det fortfarande imponerande.

Visa signatur

"Din bakgård är en kyrkogård och du har ett mini-auswitch i källaren? Nä precis, fast i kyrkan hittas detta." -Hipshot

Permalänk
Medlem

Otroligt vackert chassi!!