Permalänk
Medlem

Rensning

Cooler Master HAF XB Evo - Ett lite mer ovanligt kubchassi. Öppet, luftigt och framför allt med en horisontal montering av moderkortet. Perfekt om oro för sagging återfinns. Har används i några år och fungerar fint förutom att hot-swapkontakterna i 3½"-platserna på höger sida av fronten inte verkade fungera. Kanske jag som missade något, har inte riktigt felsökt det utan flyttade bara på disken när det inte fungerade.
Prisidé: 300:-

Zyxel Armor Z1 - Fungerar bra förutom att antennerna blir lösa med tiden. Har dock inte brytt mig mer än att jag skruvade åt dem när jag tröttnade på dem. Wifi:t fungerar bra ändå och det går säkert att lösa mer permanent om man stör sig mycket på dem.
Prisidé: 300:-

Xonar Phoebus Solo - Bra ljudkort som slutat används p.g.a. byte till USB-lurar. Fungerar utan anmärkning.
Prisidé: Bud

Netgear N300 - Router som har legat ett tag.
Prisidé: Bud

Corsair SP120 - Radiatorfläktar
Prisidé: Bud

Pendlar Uppsala <-> Stockholm på vardagar, möts gärna och sköter affären. Kommer inte ta med chassit till Stockholm.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Icecrystal
Köper gärna Zyxel Armor Z1, Xonar Phoebus Solo och Sapphire Radeon R9 FURY 4GB Tri-X från din andra annons.

Lägger ett bud på 1300:-
Kan mötas i Stockholm

Visa signatur

Main: i5-6600k - 2x8GB DDR4-3200 - AMD FURY Tri-X - Corsair MP510 960 GB M.2
pfSense: GA-J1900N-D3V - SK Hynix 2x2gb
unRAID: Xeon E3-1230v2 - 16 GB DDR3 (ECC) - Dell PERC H310 - 8x4TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av CRHASH:

@Icecrystal
Köper gärna Zyxel Armor Z1, Xonar Phoebus Solo och Sapphire Radeon R9 FURY 4GB Tri-X från din andra annons.

Lägger ett bud på 1300:-
Kan mötas i Stockholm

Har fått ett bud på grafikkortet på 900:- där jag tog kontakt med budgivaren igår kväll, glömde skriva in i det i tråden. Ursäktar för det, jag återkommer med hur vidare det går igenom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CRHASH:

@Icecrystal
Köper gärna Zyxel Armor Z1, Xonar Phoebus Solo och Sapphire Radeon R9 FURY 4GB Tri-X från din andra annons.

Lägger ett bud på 1300:-
Kan mötas i Stockholm

Uppdatering, personen drog sig ut. 1300:- noterat, tänkte låta det gå tills imorgon kväll.

Permalänk
Medlem

Följande har sålts:
Xonar Phoebus Solo
Zyxel Armor Z1