Webhallens realisationer!

Permalänk
Medlem

Webhallens realisationer!

Hej nördkonsumenter!

Jag har bara en kort fråga...

Jag stog och klurade på jobbet idag ang framtidens uppgraderingar till både dator och hemmet. Jag vet att Webhallen typ årligen kör 2x/3x XP-perioder eller åtminstone EN, närmare jul(!?) om jag inte missminner mig.
Tänkte om det är någon av er som med lite större säkerhet kan säga vilken tid det brukar inträffa?

Allt gott,
Niddan

Visa signatur

Stationära Primära: Intel 3570K, STRIX GTX 1070 8gb, Maximus V Gene,Samsung 820 250gb, Intel 520 120gb, 16gb ram, CM Silent Pro 600w, WDGreen 1,5TB, WDGreen 3TB, SS TJ08B-E
Övrigt/Kringutrustning: Zowie FK1, Logitech G240 , AudioTechnica ATH-m50x , SS 6gv2, OnePlus 2

Permalänk
Medlem

Och här gick jag runt och trodde att deras medlemssystem bara var en gimmick som ingen gick på.

Men men, för att hålls mig till topic så har jag ingen aning. Däremot kan man väl få nånting i stil med ”2x xp på nästa order” från dom där lådorna. Så gå in regelbundet så kanske du har tur.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trunk:

Och här gick jag runt och trodde att deras medlemssystem bara var en gimmick som ingen gick på.

Men men, för att hålls mig till topic så har jag ingen aning. Däremot kan man väl få nånting i stil med ”2x xp på nästa order” från dom där lådorna. Så gå in regelbundet så kanske du har tur.

Haha!

Okej tack för svar. Får hålla mig upprätthållen och sneaka in.

Visa signatur

Stationära Primära: Intel 3570K, STRIX GTX 1070 8gb, Maximus V Gene,Samsung 820 250gb, Intel 520 120gb, 16gb ram, CM Silent Pro 600w, WDGreen 1,5TB, WDGreen 3TB, SS TJ08B-E
Övrigt/Kringutrustning: Zowie FK1, Logitech G240 , AudioTechnica ATH-m50x , SS 6gv2, OnePlus 2

Permalänk
Medlem

De brukar köra dubbel xp weekend då och då.
Quad xp under Black Friday. Vet inte vad de kör på Pink Friday.
Jul och nyårsafton/nyårsdagen vill jag minnas att de har något med.

Skickades från m.sweclockers.com