Allt om SweClockers Live! – Diskussioner och nyheter

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2001

@Jacob:

Du lovade Örebro-gänget, alla skulle...

Väntar på inbjudan

Nuvarande stationär:
I7 5960x @4,5GHz : 64Gb DDR4 @ 2666MHz : Asus x99 deluxe : Gigabyte Titan x @ 1300/8000 : Samsung 2x256Gb 850 PRO ssd + 1x256Gb 950 PRO M.2 nvme : Corsair HX 750w : Cpu + Gpu i Custom loop från EK i ett NXTZ s340

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nacka
Registrerad
Dec 2001
Skrivet av persson78:

Hängt på Swec redan innan jag blev medlem. Är en som läser mkt och skriver litet, men ända sedan jag flyttade 100 mil hemifrån så har Swec funnits där. Tom loggan jag gjorde att ha i min första mobil (Nokia 3310) har hängt med som profilbild.
Hoppas jag får komma, har ju inte ens kommit iväg på DH eller nåt.

ja typ precis likadant för mig, läser mycket och skriver lite. Hängde med ett tag också men sen nån dag kände man ju för att vara en del och skapade konto
Jag har ungefär 4 sidor jag besöker varje dag och en av dom är swec.

thank you, come again

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
192.168.1.253
Registrerad
Dec 2010

Synd att man inte är så aktiv längre. Kanske hade fått en inbjudan :/

Citera för svar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Aug 2001

Jag är gärna på!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Åland
Registrerad
Apr 2009

Från URL till IRL. Vilken fin slogan

| Core i5 4690 | 16GB DDR3 | Asus Strix Radeon R9 380 DirectCuII 4GB | Corsair CX500watt 80+ Bronze | Samsung 830 128GB + 2TB WD Blue + 1.5TB WDC Green | Gigabyte H87N-WIFI | Låda: Silverstone Temjin-08B-E | Skärm: Dell U2312HM | Ljud: Denon AVR-1513 Förstärkare | Cerwin Vega! VE-5M Frontar | Yamaha YST-SW012 Sub | New Nintendo 3DS XL

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av Trigger:

@Jacob:

Väntar på inbjudan

Nu har han lovat något på fyllan 😋

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sthlm
Registrerad
Sep 2008

#1 sweclockers postare här, prio tack osv osv

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sollentuna
Registrerad
Aug 2004

Sign me up!! Som Stockholm-bo kommer jag gärna.

"Where lightning strikes once, ninja strikes twice"

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2016

Kommer gärna!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2001
Skrivet av dannesthlm:

Haha, så var det faktiskt Men vill minnas att Jacob drack små bärs i början av kvällen. ..

Nuvarande stationär:
I7 5960x @4,5GHz : 64Gb DDR4 @ 2666MHz : Asus x99 deluxe : Gigabyte Titan x @ 1300/8000 : Samsung 2x256Gb 850 PRO ssd + 1x256Gb 950 PRO M.2 nvme : Corsair HX 750w : Cpu + Gpu i Custom loop från EK i ett NXTZ s340

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävle
Registrerad
Okt 2011

Kommer gärna =D

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Aug 2001
Skrivet av Trigger:

Haha, så var det faktiskt Men vill minnas att Jacob drack små bärs i början av kvällen. ..

Små bärs men med styrka på 10.2%

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Tannhäuser Gate
Registrerad
Sep 2003

Jag önskar komma.

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2004

Blir inget med det, för långt bort!

Ryzen 2700X - Vega 64 Nitro + - Asus Crosshair X470 VII Hero - G.Skill @ 3466 MHz - EVGA G3 850W

Trädvy Permalänk
Chefredaktör
Jacob Hugosson
Plats
Gävle
Registrerad
Okt 2007
Skrivet av Trigger:

@Jacob:

Väntar på inbjudan

Skrivet av dannesthlm:

Skrivet av Trigger:

Det löftet var väl förberett, don't you worry. Sen är jag en sån där jobbig typ som minns allt från en utekväll och inte tappar förmågan att tänka innan jag öppnar mun. Imponerande sammanhängande eller vad sa du @Lan?

Skrivet av vaedehäfömupp:

Från URL till IRL. Vilken fin slogan

Eller hur!

Kontaktas enklast via PM, nyhetstips skickas helst genom SweClockers kontaktformulär. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2004

Jonas tar av sig naken och kryper ned i ett chassi

Chassit sänks ned i flytande kväve

Jonas dyker upp på andra sidan lokalen: "De kallar mig Chassi-Jesus av en anledning"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2001

Dra ett PM om BRAINDRAIN (https://www.braindrainlan.nu/) skall komma förbi med 20 år gamla datorer för lite LAN action

Datorsamlare av högsta nivå.
medlem 504 på sweclockers
https://www.braindrainlan.nu/

Trädvy Permalänk
Moderator
Registrerad
Jun 2005

@Jacob: Japp, för mängden alkohol som du intog var du märkligt sammanhängande

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hudiksvall (Forsa)
Registrerad
Sep 2003

Hoppas ni tar lite bilder eller gärna sänder live 😀 skull vara roligt för oss som inte kan komma dit och som inte ha plats.

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 4 X 8Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik AORUS GeForce® GTX 1080 Ti Waterforce WB Xtreme Edition 11G AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm Benq XR3501 AMVA 35" Curved

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige ;(
Registrerad
Jan 2002

Vore väldigt gøy! Är på! ♥️

Apple Mac.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
::1
Registrerad
Feb 2014

Den som väntar på något gott väntar alltid för länge

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Jul 2001
Skrivet av tuomi:

Haha ja vi sub 1000-medlemmar börjar få några år på nacken.

Hade inte planen varit att vi har två färska 3-månaders som tillsammans med deras 2-åriga stora syster som kommer kräva en del uppmärksamhet så hade det varit en utmärkt anledning att åka till storstan från Göteborg.

Men snart kommer ni väl hit hoppas jag..

Några år på nacken? Du är ung känns det som (inte illa menat), jag har en son på 27 år & en dotter på 31 år samt 2 barnbarn 9 respektive 5 år..

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur?
PC
HTPC
Mediaspelare

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2001
Skrivet av Bael:

Några år på nacken? Du är ung känns det som (inte illa menat), jag har en son på 27 år & en dotter på 31 år samt 2 barnbarn 9 respektive 5 år..

I gemet förstås, varit medlem på Swec längre än jag inte varit det.
Så ja ganska ung och fräsch än så länge även om det är väldigt lätt att känna sig som en gubbe redan, speciellt i dessa sammanhang.

Huvudrigg: R7 1700 @ 3,85GHz | GTX 1060 | ASUS Prime B350-plus | Corsair 16GB Hynix @ 2933 | Carbide 270R | EVGA GQ 650
Gästdator: Xeon E5450 @ 3,6GHz | GTX 460 | ASUS P5B Deluxe | 8GB DDR2 | Samsung 850 EVO | Antec Sonata III | CM 620M
Filserver: Synology DS1812+ | 4 + 1 x 3TB Seagate Barracuda :( RAID 1+0 | 4GB DDR3 SODIMM
Vardagsrum: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Jul 2001
Skrivet av tuomi:

I gemet förstås, varit medlem på Swec längre än jag inte varit det.
Så ja ganska ung och fräsch än så länge även om det är väldigt lätt att känna sig som en gubbe redan, speciellt i dessa sammanhang.

Sant så sant!

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur?
PC
HTPC
Mediaspelare

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2011

Fasiken. Inte har man en forumhistorik på sidan direkt trots att man följt med ett tag, ni som får gå får ha det sypermys!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2008

Chansar på en inbjudan! Har varit med länge, även fast jag inte skrivit så mycket på forumet

Intel I7 6700K | GTX 970 | Asus Maximus VIII Alpha | 32GB Corsair CL16 Vengeance LED DDR4 | Corsair HX750i | NZXT S340 Elite | Be quiet! Silent Loop

Trädvy Permalänk
Brons i quiz
Plats
Kinna
Registrerad
Jan 2012

Bättre sen än aldrig

8600K 4,3 GHz @ 1.05V Ghost S1
Citera för svar
Instagram

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2008

Hojta till när det släpps för oss dödliga sedan!

i7-2600k 3,4GHz | Asus Geforce GTX1080 | Corsair Vengeance 16GB | Corsair Force GT 120GB | P8P67 Deluxe | Asus PG348Q 34"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Apr 2003

Har varit med ganska många år... har mest varit aktiv läsare av artiklar och inte skrivit så jättemycket... men hoppas man kunde bli inbjuden ändå... hehe

• Intel Core i9 9900k • 32Gb Vengeance RGB Pro DDR4 • Sapphire Radeon RX Vega 64 8Gb • Samsung 970Evo 500Gb M.2 NVMe • Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop • Fractal Design Define R6C TG Gunmetal • Internet 500Mbit Bredband2 •

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Jul 2007

Låter som en jättetrevlig tillställning oavsett om man får komma eller inte.