Permalänk

Återställa bilder

Tjo,
Jag har haft min huawei inne på lagning och då har dom gjort en fabriksåterställning på telefonen, och då så klart försvinner allt. Finns det någon bra app som kan återställa bilderna ?

Väldigt tacksam för svar.

/Jonas

Permalänk
Medlem

Var de synkade med google photo? Då ligger de på googles servrar.

Permalänk
Medlem

Var dom inte synkade med typ Google photo eller drive eller liknande så är det nog så att dom är borta nu tyvärr.

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Skrivet av pacc:

Var de synkade med google photo? Då ligger de på googles servrar.

Ja det var det men problemet är att den endast har kopierat 4st av fotona.

Permalänk
Medlem

Om du inte ser några bilder när du loggar in på ditt google konto är det nog tyvär kört. Du kommer förmodligen inte kunna återställa något på telefonen.

Visa signatur

Gaming :Define R5 | X370-PRO | Ryzen 2600 | RTX2080 | 16GB DDR4 3200MHz 14CL | SSD: 960 EVO M.2 500GB & 850 PRO 500GB
Media: Node 304 | B350m | Ryzen 2700X | 16GB DDR4 | 24TB HDD | 870 EVO NvME 500GB

Permalänk
Permalänk
Skrivet av Ohdear:

Om du inte ser några bilder när du loggar in på ditt google konto är det nog tyvär kört. Du kommer inte kunna återställa något på telefonen.

Jasså, varför skulle det inte gå ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av forcevision:

Jasså, varför skulle det inte gå ?

Du kan ju försöka dig på länken som tidigare person skrev. Det lär vara bästa chansen.

Visa signatur

Gaming :Define R5 | X370-PRO | Ryzen 2600 | RTX2080 | 16GB DDR4 3200MHz 14CL | SSD: 960 EVO M.2 500GB & 850 PRO 500GB
Media: Node 304 | B350m | Ryzen 2700X | 16GB DDR4 | 24TB HDD | 870 EVO NvME 500GB

Permalänk
Medlem

Det där verkar för lätt. Men någon får gärna prova och återkomma med resultat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeanutPowerz:

Det där verkar för lätt. Men någon får gärna prova och återkomma med resultat.

Fungerade bra på min samsung men krånglade lite på tantens iPhone.

Permalänk
Medlem
Skrivet av micke7406:

Fungerade bra på min samsung men krånglade lite på tantens iPhone.

Okej, bra att veta!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av PeanutPowerz:

Okej, bra att veta!

Vet inte vem eller vilka som översatt sidan eller om det är en sjaskig översättning av Google Translate.
Personligen tycker jag det är lite suspekt och skulle dra mig för att använda mjukvaran men den fungerar säkert:)