Permalänk
Medlem
Skrivet av nyllet83:

Snyggt!
Hur är det med luftfuktigheten? Behöver du avfuktare?

Sen vi drog igång värmesystemet så har vi inte behövt avfuktare i källaren, serverskåpet hjälper ju även det till med cirkulation och en pytteliten del värme. Ska sätta in en mätare för o se de faktiska värdena så småningom, men finns inga tecken på för hög luftfuktighet än iaf.

Visa signatur

// Pierre Broberg
http://www.pierrejavel.com

Permalänk
Hedersknyffel

Det här är bland det vackraste jag sett på länge..!! Smart idé om skärmar från gamla kassasystem, ska sätta igång ett detektivarbete efter sådana, finns ju massa kul man kan göra!

Permalänk

Wow vilket bygge! Gillar dörren skarpt. Du har en riktigt bra smak för design enligt mig!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Serverporr
Inget sånt snusk på servern hoppas jag, det bygger förtjänar bättre än så

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem

Kan inte bli annat än 5/5!

Visa signatur

Serenity now

Permalänk
Medlem
Skrivet av Freemax:

Det här är bland det vackraste jag sett på länge..!! Smart idé om skärmar från gamla kassasystem, ska sätta igång ett detektivarbete efter sådana, finns ju massa kul man kan göra!

Skrivet av Kollen100:

Wow vilket bygge! Gillar dörren skarpt. Du har en riktigt bra smak för design enligt mig!

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

Serverporr
Inget sånt snusk på servern hoppas jag, det bygger förtjänar bättre än så

Skrivet av dibban:

Kan inte bli annat än 5/5!

Man tackar ödmjukast!
Ska försöka ta lite nya bilder för att göra det lite mer rättvisa sen när jag monterat in min gamla desktop som jag transplanterat till ett rackchassi.

Visa signatur

// Pierre Broberg
http://www.pierrejavel.com

Permalänk
Medlem

Detta är inte ett fulltower utan ett megatower

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk

Snyggt bygge!