Permalänk

Jonsbo W2

Gör nu ett nytt försök att sälja det bästa chassit jag ägt, ett Jonsbo W2 "powered by Cooltek". Ett kompakt ATX-chassi (upp till XL-ATX) med två kammare i borstad aluminium. Snyggt och kompakt med plats för det mesta. Tysta fläktar som jag endast kört ett par veckor. En liten repa på ovansidan långt bak. Allt är i original på chassit. Har satt in en tunnare dämpmatta i fronten.

Jag lägger med skruvar och annat, men jag skulle tro att det saknas någon skruv jämfört med vad som kom med när jag köpte. Manualen kan jag tyvärr inte hitta, men den finns på tillverkarens hemsida som pdf.

Produktbeskrivning: http://www.cooltek.de/en/discontinued-products/cases/187/w2-s...

Har även byggt ett litet stativ av en ekskiva och ben som ingår om man vill.

Tycker det är rimligt med 700 kr för chassit. Finns att hämta i centrala Sundbyberg alternativt Nyköping. Eftersom jag inte har originalförpackning kvar skickar jag helst inte, så hämtning prioriteras starkt.

Bud och frågor i tråden.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk

Såld!

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S