Ubisoft lanserar prenumerationstjänsten Uplay+ där 100 titlar ingår från start

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fomi:

Läste att där var någon som loggade in på italienska butikssidan i webbläsaren och kunde lägga till Anno till sitt konto på så vis.

Fick ett svar

"Anno 1800 Not Included - FAQ
Description: Anno 1800 is not included in Uplay+ subscription
Status: Due to technical reasons Anno 1800 will not be available on Uplay+ at the launch of the service. We are working to make it available for players as soon as possible."

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG - ASUS TUF X670E Plus - Ryzen 7600X / H150i Elite LCD - Corsair 32GB DDR5 @6000 - 7900XT OC TUF - Gigabyte nVme 500GB OS-PRG - Kingston NV2 2TB - 4TB HDD x 2 - SteelS Apex 7 + Razer Viper Ultimate - SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S - AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

Lyckas fortfarande inte registrera mig. Kom så långt som till att försöka bekräfta med mobil bankid sen error 404 page not found

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk

Är det någon som fått detta att fungera än? Jag gjorde två försök varav de drog 11kr vardera försök men fick bara meddelade att det inte är tillgängligt i din region. Tycker det är lite konstigt att man meddelar detta efter att man tagit betalt.... Provade en gång på hemsidan och en via Uplay appen på datorn.

Visa signatur

En vis man pissar inte i motvind

Permalänk
Medlem
Skrivet av halvars90:

Är det någon som fått detta att fungera än? Jag gjorde två försök varav de drog 11kr vardera försök men fick bara meddelade att det inte är tillgängligt i din region. Tycker det är lite konstigt att man meddelar detta efter att man tagit betalt.... Provade en gång på hemsidan och en via Uplay appen på datorn.

Jag har kört det några dagar nu, aktiverade det i appen utan problem, det stod 0 EUR i kassan.

Har kört en del Far Cry 5 och det är rätt roligt, men annars är det inte jättemycket värde i Uplay+ om man inte älskar gamla Ubisoftspel. Det känns billigare att köpa den senaste varianten av Asscreed och Farcry på rea efter nån månad istället.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Nu funkar Anno 1800

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG - ASUS TUF X670E Plus - Ryzen 7600X / H150i Elite LCD - Corsair 32GB DDR5 @6000 - 7900XT OC TUF - Gigabyte nVme 500GB OS-PRG - Kingston NV2 2TB - 4TB HDD x 2 - SteelS Apex 7 + Razer Viper Ultimate - SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S - AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Skrivet av Hulle:

Jag har kört det några dagar nu, aktiverade det i appen utan problem, det stod 0 EUR i kassan.

Har kört en del Far Cry 5 och det är rätt roligt, men annars är det inte jättemycket värde i Uplay+ om man inte älskar gamla Ubisoftspel. Det känns billigare att köpa den senaste varianten av Asscreed och Farcry på rea efter nån månad istället.

/hulle.

Tack för svar.

Får prova igen något tag. Jag tänkte att jag nog skulle klara ut alla spelen jag var intresserade av på en månad, så vare sig jag betalar inget eller 150kr så är det en bra deal, lär ta år innan man kan spela tex Anno och Assassins Creed Odyssey för mindre.

Visa signatur

En vis man pissar inte i motvind