Vinn spelskärm från AOC Gaming och biljett till SweClockers Live!

Permalänk
Melding Plague

Vinn spelskärm från AOC Gaming och biljett till SweClockers Live!

Snart fyller SweClockers 20 år och det firas med en brakfest i början av november. Till vår hjälp har vi AOC Gaming, som laddar upp med en tävling för SweClockers medlemmar.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Skulle vara en riktigt najs skärm att få, och självklart även att få biljett till Swec-kalaset. Kan dock inte nyttja eventuell vinstbiljett, så jag ställer inte upp i tävlingen för att inte någon som kan och vill gå ska få stå utan biljett...

Visa signatur

Ryzen 7 5800X, 32GB DDR4 @ 3600mHz, 7900XTX, 4,5 TB SSD

Permalänk
Medlem

Håller med ovan talare då jag inte heller skulle ha möjlighet att närvara så avstår jag också tävlingen.
Hade jag haft möjlighet att närvara så hade biljetten också vart meningslös för då hade jag redan anmält mig och således redan haft en

Visa signatur

Den ända kampen man förlorar är den man ger upp!

Permalänk
Medlem

Var det någon skillnad på biljetterna, standard, supporter och storfirare förutom de olika summorna?
Jag tolkade det som att de dyrare biljetterna var för att bidra mer till 20 års jubileet och eventuellt överskott antingen gå till SweClockers övriga verksamhet eller välgörande ändamål.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av GuessWho:

Var det någon skillnad på biljetterna, standard, supporter och storfirare förutom de olika summorna?
Jag tolkade det som att de dyrare biljetterna var för att bidra mer till 20 års jubileet och eventuellt överskott antingen gå till SweClockers övriga verksamhet eller välgörande ändamål.

Supporterbiljetterna är till för den som vill ge en extra slant för att bidra till eventet och SweClockers. Kul att så många är med och stöttar!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Har redan biljett till eventet men deltog ändå för skärmen skulle vara en rejäl uppgradering mot det skräp jag sitter med idag. Biljetten skulle vid vinst doneras till annan medlem om möjlighet fanns.

Visa signatur

Chassi: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair RM650i MoBo: ROG Strix X570-F CPU: AMD Ryzen 3600X Mem: 32GB G.Skill Trident Z Neo GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H115i SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD & MX100 512GB