Nintendo presenterar Ringfit Adventure – träningsredskap för Switch

Permalänk
Melding Plague

Nintendo presenterar Ringfit Adventure – träningsredskap för Switch

Vanan trogen är Nintendo på gång att lansera ett nytt tillbehör till spelkonsolen Switch. Denna gång handlar det om ett cirkelformat tillbehör med fokus på träning och hälsa.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Herre jävlar alltså.

Permalänk
Relik 📜

Länge sedan jag såg något så obehagligt som den där trailern. Hallå? Lever ni?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Typ som länkarna då... går de till nästa solsystem eller hur långa är de?

Och det ser fullt normalt ut som Nintendos andra tecknade spel... de har väl fått till RT bara så personerna ser mer verklighetstrogna ut

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Länge sedan jag såg något så obehagligt som den där trailern. Hallå? Lever ni?

Haha, tänkte precis kommentera samma sak. Väldigt obehaglig inlevelse dem två har.

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Länge sedan jag såg något så obehagligt som den där trailern.

Off Topic!
Så du har inte sett trailern till Civ VI Red Death?

Var så god!

Visa signatur

Burk:Ryzen 2700X~Asus Prime X470-Pro~G.Skill Flare X 16GB 3200 | Dark Rock Pro 4 | Asus GTX 970 | 3SSD+1HDD | Fractal Design R6 | AW3418DW | Logitech G810~Logitech G502 | argon C1~Argon DA1
Unraid:Xeon E3-1275~Supermicro X11SSH-LN4F~32GB Crucial DDR4 ECC | JBOD 12TB

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av DeadMeat1234:

Off Topic!
Så du har inte sett trailern till Civ VI Red Death?

Var så god!

https://www.youtube.com/watch?v=2tiZv0TvXyM

Jodå, gjorde till och med en tråd om Red Death!
Men, det är ju inga döda ögon där och skådespelare som uppenbart vill smälta genom golvet!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Länge sedan jag såg något så obehagligt som den där trailern. Hallå? Lever ni?

Verkligen! Hysterisk hurtighet som ger ögonblicklig sensory overload. Ändå var jag tvungen att titta vidare i någon minut i hypnotiserad fascination. Japanska mindgames?

Permalänk
Lyxfällan 🎮
Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Hedersmedlem

Har du sett den serien "Äkta människor"?

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem

Han kanske inte skulle petat sig i arslet och sen i ögat, fem minuter innan de började filma.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Vad fan. Vilka creepy smiles båda presentatörerna har.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk
Medlem

Yikes men kommer sälja som smör, främst till ålderdomshem tragiskt

Permalänk
Surdeg 🍞

Jag kan ha råkat fixat trailern...

Visa signatur

Poddar i Virtuellt-Veckan med Victor Leijonhufvud - https://virtuellt.nu

Permalänk
Medlem

Den kommer ju sälja som smör i dessa träningstider.
Har ju ingen Switch annars hade man säkert köpt den.
Vet ju hur mycket brädan användes för att träna med till Wii om nu någon kommer ihåg den.

Edit: frågan är ju bara hur länge håller ringen ingen den kommer gå sönder. någon kommer ju pressa sönder den redan första veckan för att se om dom kan.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Får Tvins-tv-vibbar av denna video.

Men allt som uppmuntrar till rörelse och motion är ju bra i dessa tider. Man ser ut som en idiot när man spelar Beat saber också men det har hjälpt många att börja röra på sig.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk
Medlem

Jäklar vad creepy dom är... är dom från en sekt?! hehehehe

Permalänk
Medlem

Kan absolut vara att sätt att få folk att röra på sig.

Undrar när vi får en online version med batle Royal läge? 100 pers som kör sit-ups till fail .

Permalänk
Medlem

Jaha. Nu ska vi tv-spelsnördar inte ens kunna spela utan att behöva träna. Tycker det räcker med rörelserna med musen och den dagliga situp-en när man reser sig från sängen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ser ut som att vara ett April skämt.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Core 1000 USB3 | CPU: AMD Ryzen 5950X | Ram: G.Skill Neo CL16 3600MHz 64GB | Moderkort: Asus Pro WS X570-Ace | Disk: WD BLACK SN850 2TB, Samsung 970 EVO 1TB, Seagate BarraCuda 4TB | Grafikkort: Asus TUF Gaming Radeon RX 7800 XT OC Edition | CPU Kylare: Noctua NH-D15: | Nätaggregat: Corsair RM850X V2 850W | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Haha....neeej!!! Wii-eran är tillbaka....!!

Visa signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | RetroPie | One+ CE | Amiga 500 |

Permalänk
Medlem

Ni säger att era bilder e obehagliga på dem men vad är inte denna då

Visa signatur

Chassi: Antec GX500 / HDD: WD blue 1TB / SSD: WD Blue 250GB / CPU: R5 3600 @ 4,2 Ghz / GPU: XFX Radeon RX 5600 XT THICC II PRO / Kylning: Wraith Stealth och 3st i chassit 2xpush 1xpull / PSU: Seasonic Core GC 500 / MB: B450A Pro Max / RAM: Corsair Vengance 2x8GB 3200 Mhz / OS: Win10 Home / Mus: Logitech G300 / TB: HP PR1101U / Ljud: Logitech Z906 och Arrogant bastard hurricane / Skärm: BenQ GW2470HE / Macbook late 2006 med Ubuntu /

Permalänk
Medlem

Mer mumbo jumbo skräp från Nintendo, vem fan vill ha det där 😂

Är bättre att börja träna och spela roliga spel under vilan isåfall .

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Svenskan saknar ordet jag vill använda här. "Myötähäpeä". Direkt översatt blir det ungefär "medskam". När man ser något så pinsamt att man liksom smittas av det och vill gömma sig under en sten och bara dö. Typ som medlidande, fast för en annan känsla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Den kommer ju sälja som smör i dessa träningstider.
Har ju ingen Switch annars hade man säkert köpt den.
Vet ju hur mycket brädan användes för att träna med till Wii om nu någon kommer ihåg den.

Edit: frågan är ju bara hur länge håller ringen ingen den kommer gå sönder. någon kommer ju pressa sönder den redan första veckan för att se om dom kan.

Va på besök hos mina föräldrar för några månader sedan och min morsa hade köpt en sådan ring som hon tvingade mig att pröva, vet inte riktigt hur man använder dem men jag krökte den iallafall, är väldigt lätta att pressa ihop så risken att de går sönder är nog ganska stor 😂

Kanske är något superstarkt fjäderstål i Nintendos egna

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ajp_anton:

Svenskan saknar ordet jag vill använda här. "Myötähäpeä". Direkt översatt blir det ungefär "medskam". När man ser något så pinsamt att man liksom smittas av det och vill gömma sig under en sten och bara dö. Typ som medlidande, fast för en annan känsla.

Skämskudden är väl ett liknande, även sekundärskam har börjat användas i liknande situatior.

Permalänk
Skrivet av DeadMeat1234:

Off Topic!
Så du har inte sett trailern till Civ VI Red Death?

Var så god!

https://www.youtube.com/watch?v=2tiZv0TvXyM

Vänta är den officiell?
Var hundra på att det var nån skämt grej, men förstod inte hur dom kunde göra den så bra med grafiken,
sen i slutet blev jag fundersam så var tvungen att kolla och verkar ju vara officiell xd.
Dom har humor iaf, kan inte förneka den biten!

Permalänk
Medlem

Dyr dammsamlare.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Tror inte det kommer få folk att röra på sig för att man har en ring i händerna. Man kan väl ligga i soffan och göra de flesta av de rörelserna.
Har ingen Switch och kommer absolut inte köpa efter denna reklam heller. 🥴

Fortsätter att vänta på Star Treks ”Holodeck”.😀

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Musikälskare

Kunde inte se klart den, jisses

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?