Söker skärm, tangentbord och mus i Linköpingstrakterna

Permalänk
Medlem

Söker skärm, tangentbord och mus i Linköpingstrakterna

Hej, en vän till mig håller på att bygga sig en Raspberry Pi dator och behöver då en skärm, tangentbord och mus att använda till detta.

Om det finns någon runtom Linköping som har en gammal skärm som är 1080p 60Hz eller över och skulle vara okej med att sälja den för runt 1000kr så hör gärna av er.

Tangentbordet behöver inte vara så speciellt men mekaniska tangenter och i lite mindre storlek är att föredra. runt 500kr

Musen skall helst vara i en minimal storlek, helst något liknande en kontorsmus. Runt 500kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!
har en Magicforce med aluminiumplate du kan få köpa för 500kr den har blå brytare.
https://cdn.discordapp.com/attachments/420989765505253383/621...

Visa signatur

Tangentbord. Massa tangentbord.

Permalänk
Medlem

@sendrim: Det ser rätt intressant ut, jag skall höra med min vän när han kommer hem så säger jag till här så fort jag fått ett svar.

Permalänk
Medlem

Om du kan tänka dig frakt har jag ett k70 rgb mx red

Permalänk
Avstängd

Har ett Logitech K800+MX Performence mus. 600 kr
En Sony 32" tv med vga & hdmi. 500 kr

Finns i Linghem

Permalänk
Medlem

Alltså en 1080P med 60 hz kostar inga tusenlappar.
GAV bort en sådan häromveckan. Du bör betala en hundring eller två max för en sådan skärm.

1080P 144Hz går att hitta för 800:- och uppåt.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Har en 22" 1080p skärm ett mekansiskt tangentbord, mission sg med blåa switchar nån mus har jag säkert också.

700 så kör jag det till Lkpg.

Permalänk
Medlem

Har både mus och tangentbord som finns i Linköping.

Tangentbordet är ett: Corsair K65 TKL MX Red (Ej RGB)

Har två möss.
Den jag helst vill bli av med är: Corsiar M95 (Vit) men kan alltid sälja min Qpad OM-75 istället om den skulle passa bättre.

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ladrason:

@sendrim: Det ser rätt intressant ut, jag skall höra med min vän när han kommer hem så säger jag till här så fort jag fått ett svar.

Fick du svar? Jag fick ett meddelande från en bekant till mig som vill köpa.
Hör av dig. Jag har det packat och klart.
//Sendrim

Visa signatur

Tangentbord. Massa tangentbord.

Permalänk
Medlem

@sendrim: Hej, min vän fick inte tid igår för att kolla på det.
Du kan lika gärna sälja den till din bekant eftersom det är inte så viktigt för min vän vilket tangentbord han köper så om du har ett erbjudande så ta det istället.

Tack för att du hörde av dig och frågade först i alla fall.

Permalänk
Medlem

Javisst! Han får köpa den då! Fortsatt lycka till!
Mvh, Jonatan / Sendrim

Visa signatur

Tangentbord. Massa tangentbord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av elixyr:

Har en 22" 1080p skärm ett mekansiskt tangentbord, mission sg med blåa switchar nån mus har jag säkert också.

700 så kör jag det till Lkpg.

Hej, jag har nu pratat med vännen och han är intresserad av skärmen så vi undrar om det skulle gå bra att endast köpa den och vad du skulle vilja ha för att köra upp den till Linköping i så fall?

Sen om du har möjlighet till det så hade vi gärna velat se en bild på skärmen innan köpet.

Skrivet av Zilanto:

Har både mus och tangentbord som finns i Linköping.

Tangentbordet är ett: Corsair K65 TKL MX Red (Ej RGB)

Har två möss.
Den jag helst vill bli av med är: Corsiar M95 (Vit) men kan alltid sälja min Qpad OM-75 istället om den skulle passa bättre.

Hej, ditt Corsair K65 och Corsiar M95 låter väldigt intressant så vi undrar vad du skulle vilja ha för paketpris på båda?

Och till er andra som svarade i tråden så tackar vi för era erbjudanden om det är så att vi ångrar oss med det vi valt så hör vi av oss.

Permalänk
Medlem

@Ladrason

400:- , 200 för skärmen 200 för soppan.

Fixar bilder på den under dagen. Skickar dig ett PM sen.

Permalänk
Medlem

@elixyr: Det låter helt perfekt.
Så länge @Zilanto hör av sig så säger vi så och så kan vi prata om när allt kan hämtas/lämnas.

Permalänk
Medlem

@Ladrason
Spontant tänker jag 600:- för mus och tangentbordet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zilanto:

@Ladrason
Spontant tänker jag 600:- för mus och tangentbordet.

Skickades från m.sweclockers.com

Det låter väldigt bra så när du har tid så kommer jag och min vän gärna förbi och hämtar det. 😀

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ladrason:

Det låter väldigt bra så när du har tid så kommer jag och min vän gärna förbi och hämtar det. 😀

Är hemma hela dagen imorgon så är bara att slänga iväg ett PM så tar vi resten den vägen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk

Jag har en 24 tums samsungskärm som jag kan sälja för 200, finns i centrala Linköping

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av GosigKisse:

Jag har en 24 tums samsungskärm som jag kan sälja för 200, finns i centrala Linköping

Skickades från m.sweclockers.com

Hej, förlåt för att jag inte sa något innan eller uppdaterade annonsen ordentligt.

Jag hittade alla delar jag letade efter men tack för erbjudandet.