Razer lanserar Huntsman Tournament Edition – kompakt tangentbord med optiska brytare

Trädvy Permalänk
Number Six
Registrerad
Dec 1999

Razer lanserar Huntsman Tournament Edition – kompakt tangentbord med optiska brytare

Tangentbord i tenkeyless-format är en populär kompromiss mellan funktionalitet och storlek. Nu utökar Razer Huntsman-familjen med ett sådant tangentbord, utrustat med linjära optiska brytare.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Järpås
Registrerad
Feb 2009

Själv sitter jag nog nöjt kvar med mitt IBM model M

Skickades från m.sweclockers.com

Min Dator: Intel 2500k @ 4,4 GHz | 2 GTX 580 | Adata 8GB DDR3 | Asus P8Z68V PRO | Fractal Design Arc R2 | Samsung 830 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | Ibm Model M | Mionix Saiph 3200 | Argon 7460A
Server/HTPC: Intel Core i3 2100 | OCZ Vertex 3 | 2 Western Digital Caviar Green 1,5 TB | Thermalright True Black (passivt kyld)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2010

99% av alla gångerna nån släpper ett nytt tangentbord tänker man oj vilket fint tangentbord det skulle jag vilja ha, wait liten enterknapp nvm....

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2002

TKL 4 Life! Önskar defaultlayouten var TKL på alla tangentbord inkl laptops. Och att fullstort var nisch för revisorer och kassörer.

OK, ingen feedback. Det är inge bra. Då finns inget för gamern att skylla på utan då blir det som det brukar med mekaniska, man hyllar att man inte behöver tjonka i botten men gör det ändå Och så sätter man på dämpare så det blir ännu mer som - gummimembrantgb. Clicky är undantaget förstås.

[Tycker jag.] 4790k@4.5 \\ GTX 1080 Strix@2139/10332 \\ ÄGskärm SA950 \\ Novatouch TKL \\ 2xSSD \\ 16GB \\ Tesla 600W i NZXT. Win7.