Raderade telefonnr kommer tillbaka och dom är inte mina Android

Permalänk

Raderade telefonnr kommer tillbaka och dom är inte mina Android

Raderar dagligen ca 20st telnr som kommer tilbaka av sig själv,alltså inte någon backup. Har aldrig varit om detta och vet inte hur jag ska lösa det? Har varit med om att alla nummer försvann en gång men det var i början av Android ev KitKat! Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pierre232:

Raderar dagligen ca 20st telnr som kommer tilbaka av sig själv,alltså inte någon backup. Har aldrig varit om detta och vet inte hur jag ska lösa det? Har varit med om att alla nummer försvann en gång men det var i början av Android ev KitKat! Mvh

Du har förmodligen någon annanstans det synkar med.

Permalänk
Skrivet av stelex:

Du har förmodligen någon annanstans det synkar med.

Har tom nollställt den 2ggr, kan tillägga att det är en Xiaomi om det kan vara någon av deras appar,men den kör Android One med 2st egna appar,men tror inte att det har med dom att göra. En av apparna heter share me och är för överföring till PC via wifi tex och en är en filhanterare som jag avinstallerat!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Surfa in på https://contacts.google.com/ Hur ser det ut där?

Visa signatur

i7 6700k @4,1 base - 4,4 Turbo | XFX 590X Fatboy | Gigabyte Z270 D3 | 2x16 GB Corsair Vengence 3200MHz Cl 16| Intel 750 400GB |EVO 970 1 TB Steamdrive| 64TB thin provision

Permalänk
Inaktiv

Du har nog samma konto "lösen och namn" som någon annan och hens lösen,telenr mm delas.

Gör ett nytt konto att synka med.
Funkar nog inte att byta lösen då hen kan återställa det då.

Permalänk
Skrivet av anon298854:

Du har nog samma konto "lösen och namn" som någon annan och hens lösen,telenr mm delas.

Gör ett nytt konto att synka med.
Funkar nog inte att byta lösen då hen kan återställa det då.

Är redan testat, har haft min telefon och min Nexus 10med både mig och tjejen inlagd, har dock alltid fungerat eftersom man är tvungen att byta till den aktiva användaren.
Jag har även testat ta bort kontot på Nexusen ,men inte ens tjejen känner igen numrerna. Testade att ringa en som heter Janne som jag trodde att jag visste vem det var,men killen kom från Bergsjön och ville sälja olagliga substanser till mig.
Vad jag förstår så efter 2år som oanvänt SIM-kort så trycker dom ut samma nummer men det finns inga på SIM-kortet och dom försvinner när jag byter kort!! Ska ringa Comviq och göra om dom varit med om något liknande. Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Pierre232:

Är redan testat, har haft min telefon och min Nexus 10med både mig och tjejen inlagd, har dock alltid fungerat eftersom man är tvungen att byta till den aktiva användaren.
Jag har även testat ta bort kontot på Nexusen ,men inte ens tjejen känner igen numrerna. Testade att ringa en som heter Janne som jag trodde att jag visste vem det var,men killen kom från Bergsjön och ville sälja olagliga substanser till mig.
Vad jag förstår så efter 2år som oanvänt SIM-kort så trycker dom ut samma nummer men det finns inga på SIM-kortet och dom försvinner när jag byter kort!! Ska ringa Comviq och göra om dom varit med om något liknande. Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Surfa in på https://contacts.google.com/ Hur ser det ut där?

Visa signatur

i7 6700k @4,1 base - 4,4 Turbo | XFX 590X Fatboy | Gigabyte Z270 D3 | 2x16 GB Corsair Vengence 3200MHz Cl 16| Intel 750 400GB |EVO 970 1 TB Steamdrive| 64TB thin provision

Permalänk
Skrivet av The Kristoffer:

Surfa in på https://contacts.google.com/ Hur ser det ut där?

Några av namnen fanns där, men det gjorde dom häromdagen också innan jag raderade häromdagen. Får se om vi får ett bättre resultat nu.mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har du Outlook installerat?

Permalänk
Skrivet av ehsnils:

Har du Outlook installerat?

Nej ett rent Android One med Nova,Spotify,Mx Player och VLC. Däremot lade jag in popcorn times uppdatering och det verkar ha löst sig när jag fick ner en version. Är nyvaken så vi får se vad som händer under dagen 🤨
Mvh

Skickades från m.sweclockers.com