Iphone 11-designen är bedrövlig

Permalänk

Iphone 11-designen är bedrövlig

Har precis varit inne i Tele 2 butiken och klämt på de nya Iphone modellerna, men jag måste säga att näää....det är bedrövligt. Baksidan där kamerorna sitter, fasen det är ful som stryk.

Tur att jag behöver inte uppdatera i år (sedan måste man inte uppdatera till det senaste alltid) ,men de hade kunnat göra det bättre. Det är bedrövligt hur det ser ut.

Längtar redan till nästa år där det kommer kanske helskärm och bättre "bakre" design.

Permalänk
Musikälskare

Ska hämta ut min iPhone 11 Pro på posten nu efter jobb, håller med dig att kamerorna ser röriga och inte är "Apple"-aktigt när det kommer till design! Men för övrigt gillar jag den

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Sluta överdriv, designen är helt perfekt. Sånt mycket svammel på Internet idag. Köp din Samsung och var tyst

Visa signatur

𝕊𝕡𝕖𝕔𝕚𝕗𝕚𝕜𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟𝕖𝕣
Fractal Vector RS Dark TG | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 9 3900X | Kraken X62 | 4x8GB G.Skill Trident Z Neo @3600 C16 | ASUS Geforce RTX 2080 Ti ROG Strix Gaming OC 11G | Corsair HX1000i | Corsair MP510 480GB | Seagate Barracuda 1TB

Permalänk

@flashen: Kanske är en vanesak, men vid första titten så, som sagt sådär.

Permalänk

@Philip320: Tack för informationen, moget! Håller mig till Iphone framöver tror jag.

Permalänk
Medlem

Troligtvis kommer det en helt ny design 2020, skulle vara fräscht. Gillar inte heller riktigt denna med massa kameror hit å dit. Däremot carryas alla nuvarande iPhones av skärmen och iOS

Permalänk

Vore schysst med heltäckande skärm på de modeller som kommer 2020. Tänkte byta nästa år i vilket fall som helst. Vore kul med både Face ID och touch ID inbyggt under skärmen.

Vi får se vad som händer nästa år:) Kul med nya modeller, ska bli spännande att se de första testerna som kommer snart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Philip320:

Sluta överdriv, designen är helt perfekt. Sånt mycket svammel på Internet idag. Köp din Samsung och var tyst

Känslan av iphone bias och Samsung hatare är stark i denna posten
Edit: Yepp I was correct, Iphone fanboy

Permalänk
Medlem

Låt gå att baksidan är ful men hur skulle man annars lösa problemet att ”alla” vill ha så bra kameror som möjligt? Dessutom har väl nästintill varenda själv ett fodral?

Och slutligen, vem bryr sig om hur baksidan ser ut, bortsett från de första timmarna man äger telefonen? Jag brukar i alla fall titta skärmen

Vad jag vill ha sagt är väl egentligen att jag kan säga mycket negativt om Apple men designen tycker jag då det inte är något större fel på. I alla fall inte på baksidan.

Permalänk
Medlem

Jag tycker det ser för jävligt ut på bild men ser bra ut i verkligheten, särskilt med den nya finishen.

Permalänk
Medlem

Den mörkgröna är fn den snyggaste färg dom haft.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kände på 11 i veckan, eller i fredags rättare sagt när dom släpptes, och visst känns den fin i handen. Dock så känns ex förra årets XS serie och årets pro duo snäppet bättre pga rostfritt stål kontra aluminium.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Philip320:

Sluta överdriv

Ett förnuftigt råd!

Skrivet av Philip320:

designen är helt perfekt.

... som du uppenbarligen inte följer själv
(inget är perfekt)

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Bara jag som gillar kamera designen?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rekl3M:

Troligtvis kommer det en helt ny design 2020, skulle vara fräscht. Gillar inte heller riktigt denna med massa kameror hit å dit. Däremot carryas alla nuvarande iPhones av skärmen och iOS

Tja med kunder som är trogna nog att köpa 720p om man döper om det till Liquid Retina så behöver man nog ingen ny design. Vill personligen att Apple ska gå i graven på mobilsidan, skulle ge ett nytt landskap för bra idéer.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Ett förnuftigt råd!
... som du uppenbarligen inte följer själv
(inget är perfekt)

vad ska menas med detta

Visa signatur

𝕊𝕡𝕖𝕔𝕚𝕗𝕚𝕜𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟𝕖𝕣
Fractal Vector RS Dark TG | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 9 3900X | Kraken X62 | 4x8GB G.Skill Trident Z Neo @3600 C16 | ASUS Geforce RTX 2080 Ti ROG Strix Gaming OC 11G | Corsair HX1000i | Corsair MP510 480GB | Seagate Barracuda 1TB

Permalänk
Medlem

Tycker iPhone var som snyggast vid 4S modellen. Idag tycker jag inte designen spelar så stor roll längre då man ändå har ett stort silikonskydd runt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Philip320:

vad ska menas med detta

... eftersom du överdriver uppenbarligen själv åt andra hållet om du anser designen vara perfekt.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst (§3.4)*

Tråd låst då den saknar läs- och diskussionsvärde samt en vettig frågeställning.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...