Kenneth är tillbaka från semestern!

Permalänk
Relik 📜

Kenneth är tillbaka från semestern!

Han är pigg och glad, vår @Kenneth! Sprudlar av energi. Inget skägg har han odlat heller.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Hedersmedlem

Jaha, det var det här vi filmade?..
Men ja, @kenneth är onekligen tillbaka

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Inaktiv

Välkommen åter 🙂👍💐

Permalänk
Livsnjutare 😎

@Kenneth kan ha haft Sveriges kanske senaste semester 2019 ?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av andreas_dock:

@Kenneth kan ha haft Sveriges kanske senaste semester 2019 ?

Kan vara möjligt. Att åka till Spanien i september är dock ganska skönt. Typ 25 grader istället för 35 som det är på sommaren, samtidigt som det inte är jättevarmt hemma.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Kenneth:

Kan vara möjligt. Att åka till Spanien i september är dock ganska skönt. Typ 25 grader istället för 35 som det är på sommaren, samtidigt som det inte är jättevarmt hemma.

Skickades från m.sweclockers.com

Ok, men har du varit i Spainen ?
För vad jag har fattat det som har du bankat trummor och spelat tv-spel hemma i soffan

Alltså detta är bara vad jag tror, har inget belägg eller liknande för det.... men när du lägger fram det på det viset så ja, senare semester sett på det viset är ju ganska skönt normalt.

Men det är väl ganska ovanligt att man ändå tar sin sommar-semester såpass sent.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av andreas_dock:

Ok, men har du varit i Spainen ?
För vad jag har fattat det som har du bankat trummor och spelat tv-spel hemma i soffan

Alltså detta är bara vad jag tror, har inget belägg eller liknande för det.... men när du lägger fram det på det viset så ja, senare semester sett på det viset är ju ganska skönt normalt.

Men det är väl ganska ovanligt att man ändå tar sin sommar-semester såpass sent.

Ganska ovanligt i Sverige, men tydligen väldigt vanligt i många andra länder. Därför många lanseringar sker på sommaren nu... när vi är på semester.

Och jag har spelat framför datorn, inte suttit i soffan

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Kenneth:

Ganska ovanligt i Sverige, men tydligen väldigt vanligt i många andra länder. Därför många lanseringar sker på sommaren nu... när vi är på semester.

Och jag har spelat framför datorn, inte suttit i soffan

Skickades från m.sweclockers.com

Haha, ohh! Viktigt där
Framför datorn

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •