Call of Duty: Modern Warfare 2019 – den stora tråden

Permalänk
Skrivet av ExcZist:

Spelat några timmar idag och det blir nog ett köp då jag tycker att detta är roligare än BF5 men sämre än både BF3/4. Men jag väntar tills det släpps innan jag köper det då BO4 var skräp som de flesta call of dutys efter MW2.
Men jag gillar att man träffat sin första fuskare med 89 kills som springer under kartan och tar flaggerna samt dödar alla som rör sig på marken för att sen ta Nuke haha

Ville också testa något nytt efter BF5 fiaskot och jag gillar den nya COD, men visst det är inte BF3/BF4. Skulle rekommendera BF1 om du inte har testat det. Mycket bättre spel än BF5.

Skrivet av ramlösa:

Borde ha testat men 64 ground war såg ut som helvetet på jorden.
Clyamores och CODs killstreaks gör det fullständigt ospelbart, finns inget som förstör ett FPS som random death.
Efter att BF4a slutade fungera och BF5 var en besvikelse så verkar jag vara den enda på jorden som spelar BF1, ett extremt underskattat spel för oss som vill pawna noobs och gå perfect rounds.

Jag kör fortfarande BF1, de hade nyligen några server där de körde rifle/pistol only, riktigt kul var det. Synd att de inte tog allt som var bra med Bf1 och la till bara nya vapen då hade BF5 haft en chans att vara ett bra spel.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem

Körde 2-3 timmar i helgen, BFV må vara en besvikelse men detta är inget som kommer ersätta det, tyvärr...

Ground War var pinsamt dåligt.

Spelar för övrigt inte BFV längre heller, får bli BF4 tills något vettigt dyker upp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pvt_Rinzler:

Ju rörelser har också med perks att göra. T.ex mp7 som jag körde mycket med. Om jag ska ha en extramag på vapnet fick jag sämre rörelser. Kunde inte strafe like bra och jag sprang inte lika snabbt heller.

Sen kan det till en del bero på lagg med. Jag fick sänka resolution scale till 80% för att få spelet mer smooth. Testa om det hjälper.

Mja fast jag tror inte vi pratar om samma sak isåfall (eller bara upplever det väldigt olika). Jag har testat alla möjliga olika vapenkombinationer och inställningar och visst blir det en viss skillnad, som du säger, men problemet för mig är att det i grunden är ett rörelsemönster jag inte tycker om. Jag brukar reagera på det direkt i spelen som har det, jag har för mig att Insurgency har liknande t.ex

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Skrivet av macmann1:

Mja fast jag tror inte vi pratar om samma sak isåfall (eller bara upplever det väldigt olika). Jag har testat alla möjliga olika vapenkombinationer och inställningar och visst blir det en viss skillnad, som du säger, men problemet för mig är att det i grunden är ett rörelsemönster jag inte tycker om. Jag brukar reagera på det direkt i spelen som har det, jag har för mig att Insurgency har liknande t.ex

Kan vara att det laggar för dig. Jag känner igen det du säger. Upplevde samma, men när jag sänkte "resolution scaling" från 100 till 80, gick min fps upp över 120 kändes med mycket bättre, men det blev ännu suddigare :)Behöver köpa en ny GPU känns det som.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pvt_Rinzler:

Ville också testa något nytt efter BF5 fiaskot och jag gillar den nya COD, men visst det är inte BF3/BF4. Skulle rekommendera BF1 om du inte har testat det. Mycket bättre spel än BF5.

Jag kör fortfarande BF1, de hade nyligen några server där de körde rifle/pistol only, riktigt kul var det. Synd att de inte tog allt som var bra med Bf1 och la till bara nya vapen då hade BF5 haft en chans att vara ett bra spel.

Var faktiskt förvånad att det var något av det roligaste jag har spelat på många år.
Trodde det skulle vara ett ospelbart gimmick för campare och allmänt dåligt balanserat.
Några av de bästa matcherna jag hade i BF4a var pistol only servrar.
Vet faktiskt inte riktigt vad som fattades i BF5 förutom att Kartorna var ganska mediokra eller direkt värdelösa.

Permalänk
Skrivet av ramlösa:

Var faktiskt förvånad att det var något av det roligaste jag har spelat på många år.
Trodde det skulle vara ett ospelbart gimmick för campare och allmänt dåligt balanserat.
Några av de bästa matcherna jag hade i BF4a var pistol only servrar.
Vet faktiskt inte riktigt vad som fattades i BF5 förutom att Kartorna var ganska mediokra eller direkt värdelösa.

Det finns fortfarande en pistol only/Bow server i BF4. De kör lockers endast. Det är kul, men de brukar alltid balancera mig över till den dåliga sidan, då får man svettas
Känner en som är admin där, kul att köra med magnum ibland när man är uttråkad. Kolla på min kanal nedan, har flera klipp från den servern, både med magnum och deagle.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem

Har inte testat ett CoD-spel sedan MW1 (som i sig inte var perfekt) men spelade Betan i helgen och så här långt skulle jag dela in det i följande för- och nackdelar:

+ Känslan i vapnen och dess hantering.
+ "Vapensmed"-funktionen är intressant och ser fräck ut.
+ 2vs2-läget är grymt underhållande. Snabbt och skicklighetsbaserat. LAN-med-polarna-vibbar.
+ Cyberattack är CoD:s variant av CS - betydligt mer strategiskt, spännande och mindre kaotiskt än Domination eller Ground War.
+ Time to kill är snabb, vilket i sin tur snabbar upp spelet och gör att alla vapen känns farliga, samt gångbara.
+ Flyter på bra, men att behöva gå in i .cfg-filen för att stänga av den katastrofala DoF:en är under all kritik år 2019.
+ Cross platform-stöd mellan PS4, Xbox och PC är en trevlig detalj.

+/- Killstreaks och Perks finns fortfarande. För egen del anser jag det vara ett stort minus, men vissa älskar det.

- Spawn point-systemet är helt bedrövligt. Återskapas mitt i korselden är mer regel än undantag, i synnerhet i Ground War-läget. Punkterna är fasta, vilket gör det lätt att campa folk.
- Nätkoden är inte alltför kompetent. Att bli skjuten "runt hörn" är inte ovanligt, och skillnaden mellan vad man ser i killcams och själv upplevt är stor emellanåt.
- Spelets minimap är tillbaka; det var oerhört skönt att slippa den (gjorde spelet mer spännande och intensivt), så att den återkommit är ett nerköp. Nu spelas det mer genom att titta på övre vänstra hörnet av skärmen än någon annan del.
- Claymores och truppminor.

Ground War förtjänar en egen subkategori, så här kommer tankar kring detta. Vi börjar med det negativa:

- Killstreaks finns även i detta spelläge, och är inte balanserat alls. Hur Infinity Ward tänkte där vette tusan. Konstant spam av förmågor, och de högre varianterna kan lätt plocka 20-30 man innan de försvinner.
- Återskapningspunkterna är fasta även här, om man inte väljer att återskapas på en gruppkamrat. Inget skydd finns ö.h.t. Lägg då till att en helikopterpilot kan campa fiendebasen... Ridå.
- Återskapningstiden är omedelbar. Du är ute ur spelet i högst en sekund. Detta gör att det inte har så stor inverkan på spelet att plocka en fiende, då han/hon lätt och snabbt är tillbaka igen - i synnerhet då det går att återskapas på en lagkamrat, mitt i striden.
- Radarn på spelets minimap är konstant aktiv p.g.a. killstreaks - du måste därav spela med förmånen Ghost, annars är du i ett svårt underläge.
- Oförstörbar terräng och byggnader. Har man spelat BF är det något man vant sig vid snabbt, och att nu fastna mot ett träd eller litet väghinder med en stridsvagn är... trist.
- Claymores och truppminor. Om de är irriterande i övriga spellägen så är de avskyvärda i Ground War.

+ TTK är snabb även här, och gäller även fordon. En stridsvagn är oerhört stark, visst, men den tål ytterst litet jämfört med t.ex. BF.

+/- Det är åtminstone inte BF5.

Visa signatur

De (tredje person, plural, subjektsform).
Dem (tredje person, plural, objektsform).
Vi (första person, plural, subjektsform).
Oss (första person, plural, objektsform).

Permalänk
Skrivet av Arditi:

Har inte testat ett CoD-spel sedan MW1 (som i sig inte var perfekt) men spelade Betan i helgen och så här långt skulle jag dela in det i följande för- och nackdelar:

+ Känslan i vapnen och dess hantering.
+ "Vapensmed"-funktionen är intressant och ser fräck ut.
+ 2vs2-läget är grymt underhållande. Snabbt och skicklighetsbaserat. LAN-med-polarna-vibbar.
+ Cyberattack är CoD:s variant av CS - betydligt mer strategiskt, spännande och mindre kaotiskt än Domination eller Ground War.
+ Time to kill är snabb, vilket i sin tur snabbar upp spelet och gör att alla vapen känns farliga, samt gångbara.
+ Flyter på bra, men att behöva gå in i .cfg-filen för att stänga av den katastrofala DoF:en är under all kritik år 2019.
+ Cross platform-stöd mellan PS4, Xbox och PC är en trevlig detalj.

+/- Killstreaks och Perks finns fortfarande. För egen del anser jag det vara ett stort minus, men vissa älskar det.

- Spawn point-systemet är helt bedrövligt. Återskapas mitt i korselden är mer regel än undantag, i synnerhet i Ground War-läget. Punkterna är fasta, vilket gör det lätt att campa folk.
- Nätkoden är inte alltför kompetent. Att bli skjuten "runt hörn" är inte ovanligt, och skillnaden mellan vad man ser i killcams och själv upplevt är stor emellanåt.
- Spelets minimap är tillbaka; det var oerhört skönt att slippa den (gjorde spelet mer spännande och intensivt), så att den återkommit är ett nerköp. Nu spelas det mer genom att titta på övre vänstra hörnet av skärmen än någon annan del.
- Claymores och truppminor.

Ground War förtjänar en egen subkategori, så här kommer tankar kring detta. Vi börjar med det negativa:

- Killstreaks finns även i detta spelläge, och är inte balanserat alls. Hur Infinity Ward tänkte där vette tusan. Konstant spam av förmågor, och de högre varianterna kan lätt plocka 20-30 man innan de försvinner.
- Återskapningspunkterna är fasta även här, om man inte väljer att återskapas på en gruppkamrat. Inget skydd finns ö.h.t. Lägg då till att en helikopterpilot kan campa fiendebasen... Ridå.
- Återskapningstiden är omedelbar. Du är ute ur spelet i högst en sekund. Detta gör att det inte har så stor inverkan på spelet att plocka en fiende, då han/hon lätt och snabbt är tillbaka igen - i synnerhet då det går att återskapas på en lagkamrat, mitt i striden.
- Radarn på spelets minimap är konstant aktiv p.g.a. killstreaks - du måste därav spela med förmånen Ghost, annars är du i ett svårt underläge.
- Oförstörbar terräng och byggnader. Har man spelat BF är det något man vant sig vid snabbt, och att nu fastna mot ett träd eller litet väghinder med en stridsvagn är... trist.
- Claymores och truppminor. Om de är irriterande i övriga spellägen så är de avskyvärda i Ground War.

+ TTK är snabb även här, och gäller även fordon. En stridsvagn är oerhört stark, visst, men den tål ytterst litet jämfört med t.ex. BF.

+/- Det är åtminstone inte BF5.

Jag tycker att claymores gör spelet ospelbart sen folk har börjat öppna upp perken för att kunna ha en varje 30 sekunder. De måste få bort skiten helt. Uppmanar folk att campa även mer. Sen nätkoden är så märklig. Jag ser ofta folk långt innan och skjuter typ hel mag, de vänder sig om och dödar mig direkt. Enligt killcam så har jag inte avlossat ett enda skott.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av segafreaktwo:

Har spelat lite men har problem att ADS känns laggigt? Någon mer?

ADS känns laggigt för att alla animationer är i 60Hz. Det ska fixas till release.

Visa signatur

E-penis:
i9 9900k @ 5hz | Aorus Master Z390 | 2x16GB Corsair 3200 LPX | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3080 10GB | Phateks Evolv X | EVGA SuperNOVA G2 750W | Corsair H115i PRO | 6TB HDD | Asus MG279Q 27" | Asus Claymore Core | Logitech G403/G35 | Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem

Jackfrags tankar om Ground War - och ja, titeln på videon är litet väl generös.

Visa signatur

De (tredje person, plural, subjektsform).
Dem (tredje person, plural, objektsform).
Vi (första person, plural, subjektsform).
Oss (första person, plural, objektsform).

Permalänk
Medlem

Kolla! Han lirar Gunfight men behöver inte plocka upp vapen. Vaffan?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

https://www.youtube.com/watch?v=JODglWOQ8Pc

Kolla! Han lirar Gunfight men behöver inte plocka upp vapen. Vaffan?!

Det finns två olika gun game, man kunde spela båda dessa under betan. Men båda fanns inte samtidigt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

1: i5 3570k @4.2ghz---1070TI---ASRock extreme4---Noctua NH-U12A---Fractal Design R3---Be quiet L8 630w---Intel 330 180gb---Seagate/Samsung HDD 1tb---Asus Xonar DX---Corsair 16GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Er1kssoN:

ADS känns laggigt för att alla animationer är i 60Hz. Det ska fixas till release.

Hoppas dom verkligen fixar detta innan de släpper spelet för annars struntar jag att köpa spelet! Jag kan inte hantera ADS lagget alls och för det mesta använder jag sniper så känner av det mkt.

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem

Fördröjningar känns av i nätkod. Du kan mellertid se diff på fienden å dess kill cam.
Spelöverlägget är extremt grötigt å UAV förstör kopiöst då alla får wallhack.
Inget kan förstöras, alla byggnader är statiska.

BFBC2 lanserades där merpart av byggnader kunde sprängas.
Sen har vi sett flera uppfölja ifrån DICE/EA
Men den massiva förstörelsen som dom gjorde pr av i BF4 var ett hån.
Vi har sen sett en kraftig försämring i BF1 BF5
Och idagarna kommer alltså ett nytt pang spel med namn COD MW som sänker sig lägre.

Kommer inte beställa och detsamma gäller för DICE´s produkter.
Spelindustrin måste ta deras produkter på mer ansvar.

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Skrivet av Bloopy:

Fördröjningar känns av i nätkod. Du kan mellertid se diff på fienden å dess kill cam.
Spelöverlägget är extremt grötigt å UAV förstör kopiöst då alla får wallhack.
Inget kan förstöras, alla byggnader är statiska.

BFBC2 lanserades där merpart av byggnader kunde sprängas.
Sen har vi sett flera uppfölja ifrån DICE/EA
Men den massiva förstörelsen som dom gjorde pr av i BF4 var ett hån.
Vi har sen sett en kraftig försämring i BF1 BF5
Och idagarna kommer alltså ett nytt pang spel med namn COD MW som sänker sig lägre.

Kommer inte beställa och detsamma gäller för DICE´s produkter.
Spelindustrin måste ta deras produkter på mer ansvar.

Nej det är verkligen inte BF :), men i brist på annat kan man köra detta. Tror det finns en perk där man kan vara osynlig för UAV. När det gäller nätkoden så är det något fel med den, man ser det på killcam som du säger. Ofta när jag har kollat på killcams så har jag inte avlossat ett enda skott, men i själva verket såg jag killen innan och sköt en hel mag.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk

Call of Doody

Visa signatur

YOLO is Carpe Diem for idiots.

Permalänk
Medlem

Det räckte med beta för att jag skulle tappa allt intresse. Visst är det ett väldigt snyggt spel rent visuellt men man har fullständigt missat vad call of duty traditionellt varit. Alldeles för passiv gameplay för min smak, kartorna var snygga men med en myriad av vinklar att hålla koll på belönar man den som sitter stilla, tråkigt!

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem

Rent visuellt såg spelet inte alls lika snyggt som jag förväntade mig.. Tyckte det såg lite grynigt ut oavsett vad det var för settings jag körde med. Förstår inte hur de kan sätta Render Res på 50% samt ha igång Filmic Post Processing som standard när man launchar spelet... Herregud vad det såg ut. Blev bättre när man stängde av all Processing och satte Render på 100%. Grafiken var väl duglig, inte så mycket mer.

Ljudet på tex MK2 Carbine var rätt maffigt, fanns säkert fler vapen. Likaså killstreaksen med rolling thunder osv hade rätt tungt ljud dem med. Så skulle säga att ljudet var lite mer inlevelserikt jämfört med WW2.

Jag tycker dock att WW2 var mer tillfredställande att springa runt och döda folk. Kanske beror på att det känns som att TTK var längre i WW2? Jag vet inte riktigt, men det är det som är det roliga i spelet. Jag gillar dock var COD är påväg och att nästa COD kommer fortsätta vara utan loot boxes, season pass och med cross platform-stöd.

Visst är det kul med lite mer valmöjligheter på vapnen och att det påverkar ens gubbe, det ger spelet ett extra djup liksom. Perksen som fanns kändes lite meh, fanns inte så många att välja på kändes det som. Och sen detta med cross platform - det lär väl gå att stänga av på konsolsidan? Personligen om jag spelat på konsol hade det togglats bort illa kvickt... Förhoppningsvis så gör det att spelet inte dör ut lika fort på PC-sidan.

Gillar dock inte heller att det är i Battle.net appen. Rörigt att hitta ens vänner där jämfört med Steam. Som WoW:are så har jag massa vänner därifrån som dyker upp på listan som gör den plottrig. Sen som många tidigare klagat på är ju networking/servrarna whatever, ganska så jäkla kasst 2019... Black Ops 4 hade väl 20tick eller om det ändrades.... Tycker de 60 som CS:GO har är ett minimum....

Det blir nog inte ett köp för min del då jag under de timmar jag skrapade ihop så hade jag nog haft roligare om jag kört WW2.

Visa signatur

7800x3D | 7900 XTX | Custom loop | Samsung Neo G7 | Razer Deathadder Pro v3 | Razer Huntsman | Sennheiser HD 660S | Hifiman Arya Stealth | Denafrips Ares II | Drop THX AAA 789 | Macbook Pro 13" Retina för studier

Permalänk
Skrivet av firstofmay:

Det räckte med beta för att jag skulle tappa allt intresse. Visst är det ett väldigt snyggt spel rent visuellt men man har fullständigt missat vad call of duty traditionellt varit. Alldeles för passiv gameplay för min smak, kartorna var snygga men med en myriad av vinklar att hålla koll på belönar man den som sitter stilla, tråkigt!

Det är problemet som jag också ser i och med att jag spelar mycket BF. Man måste gå så sakta och man är van att springa som en rambo. Man märkte snabbt att det inte fungerade TTK gör också att folk står stilla ännu mer så det blir lite drygt. Den där cavemappen var hemsk. Folk satt stilla och väntade i varje fönster. TTk gör också att du inte hinner reagera, annars hade man hunnit döda de kanske. Kändes verkligen som den där mullvad/hamster spelet där man slår figurerna med en hammare. De poppade ut överallt

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem

@segafreaktwo: Hoppas verkligen på det,för störde mig något fruktansvärt på det!Har du källa på detta?

Visa signatur

Intel core l7 8700k | asus rog strix Z370-F | strix 1080 | WD blue 500gb | velociraptor 150gb | Samsung 840 pro 250gb|Asus VG248QE 144HZ

Youtube https://m.youtube.com/user/mllndplayer

Twitch http://www.twitch.tv/linde_swe/profile

Permalänk
Geeks Gaming

Snacka om spelet är broken. Och nej har inga förväntningar på att det ska fixas då Activision aldrig fixar något sånt här.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Geeks Gaming

Och ännu mer... Verkligen inget köp för min del. Och kommer inte rekommendera någon att köpa de alls.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Har inte spelat CoD sen MW2 då jag istället gick över till Battlefield, men körde betan kopiöst i helgen med ett gäng polare och jag gillar det starkt. Blir ett köp för mig i alla fall.

Visa signatur

Intel Core i7 4790k | ASUS STRIX GTX 980 OC | 1TB SAMSUNG 850 EVO

Permalänk

Släpps det bara till konsoler den 25?

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knotvillage:

Släpps det bara till konsoler den 25?

Nej

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

1: i5 3570k @4.2ghz---1070TI---ASRock extreme4---Noctua NH-U12A---Fractal Design R3---Be quiet L8 630w---Intel 330 180gb---Seagate/Samsung HDD 1tb---Asus Xonar DX---Corsair 16GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP

Permalänk
Skrivet av Inteno:

Hittar det inte på CDON.

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knotvillage:

Hittar det inte på CDON.

Du kan bara köpa det via battle.net på pc

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

1: i5 3570k @4.2ghz---1070TI---ASRock extreme4---Noctua NH-U12A---Fractal Design R3---Be quiet L8 630w---Intel 330 180gb---Seagate/Samsung HDD 1tb---Asus Xonar DX---Corsair 16GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP

Permalänk
Medlem

Inte länge kvar nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lime6869:

Inte länge kvar nu!

Mhm tagit ledigt på releasen bara för att jag hypat så sen betan 😏