SweClockers Marknad gratis september ut – fynda begagnade datordelar

Permalänk
Melding Plague

SweClockers Marknad gratis september ut – fynda begagnade datordelar

Vi går mot mörkare tider, Andreas Eklöv har barnasinne med sin nya Nintendo Switch Lite och det är lönevecka. Som du ser flera anledningar att bjuda på fri annonsering i Marknad – hela helgen!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Kul! Ska se om jag har något i gömmorna

Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT

Permalänk

Haha jag läste inlägget om switch som ni hänvisar till för några timmar sedan. Ni är för roliga!

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem

Tråkigt att man kastade ut en annonsen ett par timmar innan denna tråd

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Ja jag slöngde ut en annons igår kväll -.-

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av voorkis:

Tråkigt att man kastade ut en annonsen ett par timmar innan denna tråd

Skickades från m.sweclockers.com

Man vinner man förlorar, så är livet

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem

"Gratiskampanjen går ut söndag den 30 september klockan 21:00."

Söndagen infaller den 29 september, men har inget emot ifall ni förlänger det till måndag den 30 =)!

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem
Skrivet av VadSaDu:

Man vinner man förlorar, så är livet

Jo det är väl så det är antar jag

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av voorkis:

Tråkigt att man kastade ut en annonsen ett par timmar innan denna tråd

Skickades från m.sweclockers.com

Samma här eller ah det var nog igår eller förgår som jag lade ut en annons. Nu får vi leta efter något mer att sälja.

Skrivet av muSashi:

"Gratiskampanjen går ut söndag den 30 september klockan 21:00."

Söndagen infaller den 29 september, men har inget emot ifall ni förlänger det till måndag den 30 =)!

De kanske inte menar september i år

Permalänk
Skrivmaskin
Skrivet av muSashi:

"Gratiskampanjen går ut söndag den 30 september klockan 21:00."

Söndagen infaller den 29 september, men har inget emot ifall ni förlänger det till måndag den 30 =)!

September ut gäller, så fram till och med måndag den 30 går det bra att annonsera gratis! Artikeln är nu uppdaterad.

Permalänk
Medlem

Får man sälja morsans Huawei Y gratis? Hon kan inte använda den. Dual sim jada jada

Visa signatur

Homer Simpson: "Internet! Is that thing still around?"

Continuously updating

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Lengab:

Får man sälja morsans Huawei Y gratis? Hon kan inte använda den. Dual sim jada jada

Kör hårt!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Bruh jag la ut annons 1 timme innan detta kom ut på nyhetsflödet xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

Bruh jag la ut annoms 1 timme innan detta kom ut på nyhetsflödet xD

Vem är denna "bruh"?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemurenSwe:

Vem är denna "bruh"?

Skickades från m.sweclockers.com

What? Bara något jag säger

Permalänk
Medlem

Tackar för fri annonsering i Marknaden! Om tiden finns, ska jag samla lite saker

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

Har varit medlem väldigt länge men aldrig riktigt kommenterat något, krävs även 10 kommentarer på forumet för att kunna lägga upp tråd

Permalänk
Medlem
Skrivet av dryn:

Har varit medlem väldigt länge men aldrig riktigt kommenterat något, krävs även 10 kommentarer på forumet för att kunna lägga upp tråd

Då har du bara 6st inlägg kvar nu då. De hinner du med idag om du vill.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hade helt missat det här. Betalade 15 kr som en sucker i lördags. Nåja, bjuder på det!

Visa signatur

i7-2700K 5GHz | 32GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene | GTX 980 2-way SLI

Permalänk
Hjälpsam

Skapade en annons men stötte aldrig på detta med att kunna skriva in "spelhelg" eller "barnasinne" vid aktivering.
Kanske gjort något fel, är min första annons här.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem

Haha, jag har helt missat detta och betalt 15kr för säkert 10 annonser/uppdateringar.
Nåja. Det går ju till något bra.

(Jag tänkte, varför är det så jäkla mycket annonser hela tiden när man lägger upp en annons och sen är den redan på sidan 2 efter 30 minuter. Sen är det massa "trams-annonser" med saker för typ 50-100kr. Vem slösar ens 15kr på att lägga upp något för 100kr tänkte jag. Nu förstår jag.)

Permalänk
Medlem

@Jacob

Två timmar kvar på september å koderna funkar inte.

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av xfade:

@Jacob

Två timmar kvar på september å koderna funkar inte.

Funkade till kl 21, vilket står i artikeln.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av xfade:

@Jacob

Två timmar kvar på september å koderna funkar inte.

Läste du det finstilta i nyheten?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner