skänker bort blandat datorskrot, mest gamla IDE-kablar osv

Permalänk
Medlem

skänker bort blandat datorskrot, mest gamla IDE-kablar osv

Jag har en låda med blandade gamla kablar och annat.
Mest IDE-kablar, gamla strömkablar osv.
Känns onödigt att slänga om någon har behov, nästan allt är i väldigt gott skick.
Vissa saker är oöppnade och helt nyskick.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Kilroy

Har du möjligen en USB 2.0 frontpanel liggandes som den på bilden nedan?

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk
Medlem

@Zilanto nej, något sådant verkar jag inte ha tyvärr.

Permalänk
Medlem

@Kilroy: Okej, tack i alla fall.

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk

Finns det någon ström sladd till exempel vägguttag till nätaggregat Har glömt exakta namnet på kabeln men en vanlig jordad ström kabel

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vetle gaming:

Finns det någon ström sladd till exempel vägguttag till nätaggregat Har glömt exakta namnet på kabeln men en vanlig jordad ström kabel

Det är i princip bara internkablage!

Den kabeln du är ute efter finns på t.ex. netonnet för 29 spänn om du inte har koll på det!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Kilroy:

Det är i princip bara internkablage!

Den kabeln du är ute efter finns på t.ex. netonnet för 29 spänn om du inte har koll på det!

Skickades från m.sweclockers.com

Ok då vet jag. Visste inte att man kunde köpa kabeln löst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vetle gaming:

Ok då vet jag. Visste inte att man kunde köpa kabeln löst.

https://www.netonnet.se/art/hem-hushall/elartiklar/elkabel/ap...

Där har du!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Det finns massor med bra saker som är i nyskick. Känns så onödigt att behöva kasta!

Går att mötas upp för att lämna över grejerna också!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Grejerna har hittat ett nytt hem, jag hoppas dom kommer trivas där!