En ny, bredare profilsida?

Permalänk
Expertgissare

En ny, bredare profilsida?

Hej ni utvecklare på Sweclockers!
Nu har jag (och kanske fler) tänkt länge och varit lite smått irriterad över att profilsidan är så väldigt smal, och speciellt fältet "Mina händelser".
Är så smalt att datum och tid när senast aktivitet var inte syns på trådar med lite längre namn.
Skulle det inte vara möjligt att bredda fältet, eller bättre, att ha ett fast fält/plats för datum och tidsstämpel före eller efter rubrikerna?

Mvh
En som fick lite tid över

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Hej @Edvin-89!

Goda nyheter till dig och säkert många andra! Just ett bredare flöde är någonting vi kikar på och kommer att implementera framöver. Det här gäller dels profilsidan som du ber om, man även framsidan, artikelvyn och andra platser.

Det finns dock för närvarande ingen konkret tidsplan jag är beredd att kommunicera utåt än, mer än att det "är på gång".

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Jacob:

Hej @Edvin-89!

Goda nyheter till dig och säkert många andra! Just ett bredare flöde är någonting vi kikar på och kommer att implementera framöver. Det här gäller dels profilsidan som du ber om, man även framsidan, artikelvyn och andra platser.

Det finns dock för närvarande ingen konkret tidsplan jag är beredd att kommunicera utåt än, mer än att det "är på gång".

Nämen sedär, då har vi något att se fram emot
Kanske dags att skaffa en ultra wide skärm så det inte blir att kännas konstigt Eller kommer det att skala efter upplösning?

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Hedersmedlem

@Edvin-89: Så stor förändring kommer det inte bli haha första steget är att ta bort den lilla spalten till höger för att frigöra mer utrymme åt "huvudspalten". Sedan får vi se vad som händer i framtiden. Forumet kommer att behålla sin bredd exempelvis.

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Gurt:

@Edvin-89: Så stor förändring kommer det inte bli haha första steget är att ta bort den lilla spalten till höger för att frigöra mer utrymme åt "huvudspalten". Sedan får vi se vad som händer i framtiden. Forumet kommer att behålla sin bredd exempelvis.

Aha då förstår jag, små saker som förhoppningsvis gör stort, ser som sagt fram emot det

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB